Liian herkkä seisomaan

14v-uros

Eli mulla on sellainen ongelma että mulla alkaa seisomaan ihan liian herkästi. En voi esim. pitää tyttöä sylissä, koskea edes hänen reisiin taikka antaa ajatusten edes lipsua harhaan, sillä silloin alkaa jömpöttää. Edes halaaminen ei ole riskitöntä.
Tämä on minulle iso ongelma, koska kaipaan läheisyyttä tyttökavereideni kanssa, mutten uskalla olla liian lähekkäin ja se tuntuu rajoittavan aivan valtavasti. Oudointa on että kellään muulla pojalla luokassamme ei ole samaa ongelmaa vaan he makaavat ja istuvat miten vain tyttöjen päällä jaa alla. Onko heillä parempi kontrolli tai jotain?
Seisokki huolestuttaa koska on ensinnäkin kiusallista kiihoittua näkyvästi muiden edessä, ja toiseksi siksi että pelkään heidän pitävän kaulani (14cm) liian pienenä.
Onko kellään samanlaista ongelmaa? Tietääkö kukaan ratkaisua? Auttaisiko runkkaaminen? Vai mikä avuksi?

23

1930

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kokeile istumista jos seisot liian herkästi.

    • aaaashh

      Njää, toi on ihan normaalia täs iäs ku itekki 15, fakta on vaan se et seisoo ihan vitun helposti, ja se tulee ilman et miettis sitä.. :P se on aika paha ku tyttö istuu polville :DD

      • Aloittajahenkilö

        Eiks ookki :DD
        Siksi vältän tilannetta jossa joku istuu polville vaikka muuten kaipaan sellaista :(


    • herkästi

      Onko heillä parempi kontrolli tai jotain?
      – niillä on huonompi testosteroni tuotanto kuin sinulla
      … pelkään heidän pitävän kaulani (14cm) liian pienenä.
      – tuo on pelkästään tyhmyyttä
      Onko kellään samanlaista ongelmaa?
      – on monilla
      Tietääkö kukaan ratkaisua?
      – kyllä tietää.
      Auttaisiko runkkaaminen?
      – ei auta, mutta on kivaa
      Vai mikä avuksi?
      – puhu asiasta tytöille ja ole mielissäsi.
      Tuollainen ”vika” on siitä kiva että sulla seisoo tarvittaessa vielä 60 vuoden kuluttua.

      Seisominen on hieno asia ja fiksut tytöt tykkää siitä

    • noloooo

      Sama tilanne mulla oon 15 ja murrosikä alkanut pari kuukautta sitten, ja oon huomannu et ilman mitään syytä koulussakin alkaa seisoo boksereissa. Tiukoissa farkuissa se kohoutuma näkyy selvästi. Ja sitten usein alkaa kikkeli jäykistyä saunassa ja suihkussa, tosi kiusallinen tilanne jos on toisia poikia lähellä.

    • Mikkelin.kittaaja

      14-senttinen on keskikokoa. Ollos huoleti.

    • miksu14v

      Mä kans 14v ja helposti seisoo mullakin etenkin kun tytöillä tiukat farkut.

      • eiollaapinoitaenää

        terveen hetero pojan merkki, jos poikien seurassa seisoo, on vakavasti sairas.


      • Runkkari_Ari
        eiollaapinoitaenää kirjoitti:

        terveen hetero pojan merkki, jos poikien seurassa seisoo, on vakavasti sairas.

        Väärin. Se ei ole sairaus.


    • Tiukat alushousut väljät päällyshousut.

      Kun veitikka alkaa pullistella, voi ajatella jotain seksuaalisesti "epäkiihottavaa" asiaa.

      Ongelma on murrosiässä aika yleinen, mutta ehkä sitä kuitenkin liioitellaan hieman...

    • 16vpoju

      Kollarit on pahat jos alkaa seisoo. Ku tytöt pyörii ympärillä tiukoissa vaatteissa nii ei tarvii ees kosketusta nii alkaa näkyä seisokki housuissa. Jos käyttää tiukempia alushousuja nii auttaa vähän, mut ei sitä kokonaan saa piiloon.

    • eihätää

      Se on ihan normaalia ja sanoisin kyllä että ku runkkaat kerran päivässä se hillitsee himoja jonkin verran. Kantsii pitää farkkuja joissa on pitkä nivusosa ja laittaa kalu punttiin seisomaan. Saattaa sattuu ekalla kerralla ku taittaa :D

      • skaterdude

        Toi on ihan hyvä vinkki! Tottumis juttuja. Mä käytin ekan kerran farkkuja ilman alkkareita monta vuotta sitten ja alussa tuntu oudolta kikkeli paljaana niin kovaa materiaalia vasten mut tosi nopeesti siihen tottuu ja nyt se tuntuu just hyvältä. Moni ajattelee ettei ikinä pystyis mut kantsii testaa. Runkkaamalla tarpeeks usein välttää monet seisokit. Jotain kollareita en pystyis kommandona käyttää mut farkut tai chinot jatkuvasti ja ainahan sitä voi jossain käydä kädellä jos ihan kovana seisoo :D


      • Ifuhwova

        Farkkuja ilman alkkareita! Silloin kyrpä näkyy ilman seisokkiakin, ja vaikka siitä tulee seksikäs olo niin silti... Seisokissa nousee pystyyn oikea sirkusteltta: silloin se näkyisi vaikka istuisikin!
        Mahtais tytöt tykätä...


      • skaterdude
        Ifuhwova kirjoitti:

        Farkkuja ilman alkkareita! Silloin kyrpä näkyy ilman seisokkiakin, ja vaikka siitä tulee seksikäs olo niin silti... Seisokissa nousee pystyyn oikea sirkusteltta: silloin se näkyisi vaikka istuisikin!
        Mahtais tytöt tykätä...

        Siihen tottuu nopeesti. Enkä läheskään aina käytä farkkuja. Viime aikoina enemmän chino housuja jotka on farkkuihin verrattuna hieman pehmeempää.

        Adidas verkkareita puhumattakaan kollareita taas en oikeen käyttäis yleisillä paikolla koska jostain syystä niissä alkaa seisoo tosi helposti vaikka ois aikasemmin samana päivänä runkannu :D


    • boy15veee

      Sama ongelma. .alkaa väärään aikaan ja väärässä paikassa stondaan..aiheuttaa noloja tilanteita just koulusa tai esim kotona ku asuu kahden siskon ja mutsin kans...ja aina ei vaadi ees syytä ja välillä riittää pini pyllistys...

      • riku15v

        Minkä ikäisiä sun siskot? Onko tiukat farkut?


    • ndidnxkdnlxodnxlx

      laittakaa monet bokserit päällekkäin

      • Jokurand0m

        Ihailtava idea


    • martim15v

      Älä siitä välitä kyllä muillakin seisoo herkästi, mullakin seisoo ja pullostus näkyy.

    • Paksukovakulli

      Sama juttu,minullakin seisoo tosi herkästi.Eilen kaupan kassajonossa oli nuori tyttö tiukoissa farkuissa edelläni.Minulla seisoi TOSI KOVAN koko ajan.Kotona oli pakko heti runkata kunnon mällit että seisokki häviää.Olen 16 v.poika.

    • Samaongelmatäällä

      Mutta eihän ongelma ole ettei sitä saisi rauhoittumaan vaan se että se alkaa tilaisuuksissa kun ei voi rauhoittaa sitä: jos vaikka istuu välitunnilla kavereiden kesken sohvalla niin ei oikein tee mieli kävellä tanko juhlakunnossa vessaan runkulle. Ja eihän sinne voi ryömiäkkään.
      Silloin ei paljon auta tietää miten laskea se jos ei halua vetää käteen aulassa

    • seisoo_tosi_helposti

      20 kertaa viikossa itsetyydytystä, niin helpottaa! Kannattaa käyttää liukuvoidetta jotta paikat pysyvät ehjinä. Kun liukuvoiteen kanssa hankaat terskaa, niin hyvältä tuntuu ja äkkiä laukeaa...

      Lisäksi ota käyttöön napakat alkkarit joissa penis ei pääsee heilumaan tai hankautumaan. Minulla nuo konstit ovat auttaneet. Tai ainakin harvemmin enää tulee vahinkoseisokkeja.

      Toisaalta, sellaset 16-19-v. tytöt yleensä tykkää jos alkaa seisoa. Mutta harvemmimpa kai julkisilla paikoilla sattuu sellaista ylellisyyttä, että läsnä olisi vain erektioista tykkääviä nuoria naisia...

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      2451
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1968
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1948
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      88
      1759
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1520
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1200
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe