Ufo-videon kuvaaminen ja rikosilmoitus

Männä viikolla koki Raaseporin hörhöputaan kylässä iltatoimia ilkosillaan suorittanut vanhapiika yllätyksen, kun mieshenkilö ilmestyi ikkunan taakse videokamera kädessään.

Aluksi vanhapiika ajatteli miehen olevan viereisellä tontilla asuvien naapureidensa aikamiespoika, jolla oli tapana tirkistellä hänen ikkunastaan juuri iltatoimien aikana. Naapurustossa kukaan ei ajatellut pahalla aikamiespoikaa eikä hänen harrastuksiaan. Antoipa vanhapiikakin mielestään aikamiespojalle nähtävää linssin täydeltä.

Aikansa olohuoneessa alasti käyskenneltyään, alkoi vanhapiika ihmetellä aikamiespojan tekemisiä. Tämä ei sen enempää kuvannut kuin katsellutkaan vanhaapiikaa, vaan oli kääntänyt selkänsä häntä kohti. Aikamiespojan päätä ei kääntänyt edes seitsemän hunnun tanssi, joten vanhanpiian oli mentävä itsekin ikkunalle tapausta ihmettelemään.

Ikkunalle päästyään huomasi vanhapiika, että outo kajo valaisi pihan ja hän saattoi selkeästi nähdä, ettei videokameran kanssa pihassa ollut mieshenkilö ollut naapurin vajukki. Kyseinen mieshenkilö ei tässäkään vaiheessa kiinnittänyt vanhaanpiikaan mitään huomiota, kuvasi vain outoa valonlähdettä, joka vaikutti leijailevan vanhanpiian pihan yläpuolella.

Vanhapiika avasi ikkunansa, veti vähän verhoa alastoman kehonsa peitteeksi ja käski miestä poistumaan tontiltaan. Mies ei reagoinut komentoon millään tavalla, vaan jatkoi valoilmiön kuvaamista paikaltaan hievahtamatta. Vanhapiika huusi toistamiseen ja mies sen kuin jäkitti paikoillaan. Lopulta vanhapiika päätti ottaa kovat keinot käyttöön ja haki luudan eteisestä. Kukaan rakkari ei ollut ikinä uskaltanut sen määrätietoista sivallusta uhmata.

Aikansa miestä luudanvarrella tökittyään tuli pihan yllä leijailevasta valoilmiöstä valonsäde, joka imaisi miehen valoilmiön sisään. Vanhapiika oli tapauksesta kummissaan, mutta kuitenkin tyytyväinen, olihan kummallinen kuvaaja viimeinkin poistunut hänen pihastaan.

Vanhapiika paistatteli vielä hetken aikaa oudosti loistavan valon hehkussa ja päätti sitten mennä nukkumaan. Aamulla, vähän ennen viittä herättyään, meni hän ensitöikseen katsomaan ikkunasta pihaansa. Eikö siellä ollut edelleen sama mies kuin yölläkin. Tällä kertaa hän tosin oli alastomana ja makasi liikkumattomana maassa selällään.

Kun edes luuta ei huligaania saanut karkotetuksi, oli vanhanpiian lähdettävä naapuriin soittamaan virkavalta apuun. Paikalle saavuttuaan huomasivat poliisimiehet, että alasti ja selällään makaavan miehen videokamera osoitti suoraan vanhanpiian ikkunaa kohti.

Miehelle luettiin tänään Raaseporin käräjäoikeudessa syytteet kotirauhan rikkomisesta ja salakatselusta.

0

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

        Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
        Maailman menoa
        629
        4564
      2. Muuttaisiko viesti mitään

        Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
        Ikävä
        49
        3570
      3. Valpuri Nykänen elokapina

        Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
        Maailman menoa
        103
        3461
      4. Jos sinulla kiinnostaisi

        Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
        Ikävä
        38
        3011
      5. Se että tavattiin

        Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
        Ikävä
        13
        2429
      6. Oon vähän ihastunut suhun nainen

        Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
        Ikävä
        19
        2364
      7. Jospa me nähtäisiin

        Sinne suuntaan menossa🤣
        Ikävä
        32
        2271
      8. Oot pala mun sielua

        Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
        Ikävä
        17
        2120
      9. Elämä jatkuu

        Onneksi ilman sinua
        Ikävä
        29
        2045
      10. Hei T........

        Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
        Suhteet
        48
        2013
      Aihe