Avaruuden pimeä aine kuvattu

Englantilaisen Waterloon yliopiston tähtitieteilijät kertovat että ovat ensimmäisen kerran onnistuneet kuvaamaan avaruuden pimeää ainetta:
https://www.ras.org.uk/news-and-press/2975-waterloo-researchers-capture-first-image-of-a-dark-matter-web-that-connects-galaxies

12

231

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HomoKoukku67

      Miten tuo uutinen liittyy ufoihin? Ilmoitin poistettavaksi.

      • Pimeää

        Entäs jos vastaus on hyväksyttävä, perutko ilmoituksesi?


      • HomoKoukku67
        Pimeää kirjoitti:

        Entäs jos vastaus on hyväksyttävä, perutko ilmoituksesi?

        Naama kiinni varaktori!


      • Pimeää
        HomoKoukku67 kirjoitti:

        Naama kiinni varaktori!

        Ohi meni.


      • HomoKoukku67
        Pimeää kirjoitti:

        Ohi meni.

        Laitoin kaikkien kirjoitustesi kellonajat exceliin ja laskin että olet 101,4374327434545345% varmuudella varaktori. Niin että naama kiinni varaktori! Jos ei lärvi mene kiinni, niin etsin netistä skeptikkoherjaa ja kopioin sitä koko foorumin täyteen. Omissa nimissäni tietenkin.


      • jkhhhk

        Tiede ei voi havaita pimeää ainetta, koska tiedettä ei ole olemassa!


      • jkhhhk kirjoitti:

        Tiede ei voi havaita pimeää ainetta, koska tiedettä ei ole olemassa!

        Ei olekaan. Tässäkin tapaukseesa englantilaisen Waterloon yliopiston tähtitieteilijät tekivät havainnot.


      • kameroitakaaneiollut
        HerraHellakoukku67 kirjoitti:

        Ei olekaan. Tässäkin tapaukseesa englantilaisen Waterloon yliopiston tähtitieteilijät tekivät havainnot.

        Kyllä tiede on olemassa vaikka se ei mikään konkreettinen fyysinen asia olekaan, ja joka on siksi kaltaisellesi palikka-ajattelijapässille täysin käsittämätön asia.


      • olet.pelle
        HerraHellakoukku67 kirjoitti:

        Ei olekaan. Tässäkin tapaukseesa englantilaisen Waterloon yliopiston tähtitieteilijät tekivät havainnot.

        Logiikallasi myöskään matematiikkaa ei olisi olemassa. Kuten tiedekin, se on olemassa ja molemmista voidaan johtaa asioita teoriasta todellisuuteen ja taas toisinpäin. Asiat ovat todistettavissa, ja molemmat ovat todellisuuden kuvaajia.

        Ilmeisesti yrität nyt katkeroituneena inkuttaa että tiedettä ei ole olemassa, koska jotkut ovat sinulle kertoneet että ufoja ei ole olemassa, tai ainakaan mitään lentäviä lautasia alieneita kyydissään kuten olet itse julistanut: "Ne ovat täällä! Piste!"

        Tieteen ja matematiikan ero ufoihisi kuitenkin on tuo yllä mainittu, todellisuuden kuvaamisen työkaluna menestyksekkäästi toimiminen, ja teoriasta todellisuudeksi muutettavat käytännön sovellukset. Molemmat ominaisuuksia joita ufoillasi ei ole.


      • olet.pelle kirjoitti:

        Logiikallasi myöskään matematiikkaa ei olisi olemassa. Kuten tiedekin, se on olemassa ja molemmista voidaan johtaa asioita teoriasta todellisuuteen ja taas toisinpäin. Asiat ovat todistettavissa, ja molemmat ovat todellisuuden kuvaajia.

        Ilmeisesti yrität nyt katkeroituneena inkuttaa että tiedettä ei ole olemassa, koska jotkut ovat sinulle kertoneet että ufoja ei ole olemassa, tai ainakaan mitään lentäviä lautasia alieneita kyydissään kuten olet itse julistanut: "Ne ovat täällä! Piste!"

        Tieteen ja matematiikan ero ufoihisi kuitenkin on tuo yllä mainittu, todellisuuden kuvaamisen työkaluna menestyksekkäästi toimiminen, ja teoriasta todellisuudeksi muutettavat käytännön sovellukset. Molemmat ominaisuuksia joita ufoillasi ei ole.

        Ihmisen tekemiä työkalu- ja arviointimenetelmiä, jotka ei tee mitään ilman ihmistä.

        "Ilmeisesti yrität nyt katkeroituneena inkuttaa että tiedettä ei ole olemassa, koska jotkut ovat sinulle kertoneet että ufoja ei ole olemassa, tai ainakaan mitään lentäviä lautasia alieneita kyydissään kuten olet itse julistanut: "Ne ovat täällä! Piste!""

        Minä en ole koskaan katkera millekään. Tarkastelen asioita maalaisjärkeä ja saatavilla olevia tietoja hyödyntäen. Siksipä minulle on kehittynyt kyky omaan ajatteluun, koska en automaattisesti kumartele kuvia enkä teorioita, kuten te tiedejumalaan sokeasti uskovat uskovaiset.

        Minulla ei valitettavasti ole ufoja. On vain yksi varma havainto, jota kukaan ihminen ei kykene selittämään luonnolliseksi.


      • metsässäpäolet
        HerraHellakoukku67 kirjoitti:

        Ihmisen tekemiä työkalu- ja arviointimenetelmiä, jotka ei tee mitään ilman ihmistä.

        "Ilmeisesti yrität nyt katkeroituneena inkuttaa että tiedettä ei ole olemassa, koska jotkut ovat sinulle kertoneet että ufoja ei ole olemassa, tai ainakaan mitään lentäviä lautasia alieneita kyydissään kuten olet itse julistanut: "Ne ovat täällä! Piste!""

        Minä en ole koskaan katkera millekään. Tarkastelen asioita maalaisjärkeä ja saatavilla olevia tietoja hyödyntäen. Siksipä minulle on kehittynyt kyky omaan ajatteluun, koska en automaattisesti kumartele kuvia enkä teorioita, kuten te tiedejumalaan sokeasti uskovat uskovaiset.

        Minulla ei valitettavasti ole ufoja. On vain yksi varma havainto, jota kukaan ihminen ei kykene selittämään luonnolliseksi.

        Ja jotka ovat kiistatta olemassa.

        "Tarkastelen asioita maalaisjärkeä ja saatavilla olevia tietoja hyödyntäen. Siksipä minulle on kehittynyt kyky omaan ajatteluun, koska en automaattisesti kumartele kuvia enkä teorioita, kuten te tiedejumalaan sokeasti uskovat uskovaiset."

        Ei "maalaisjärkesi" sitten ole pitkälle kantanut, eivätkä tietosi juuri häikäise, koska jatkat tuollaista typerehtimistä tiedejumalistasi ja tiedeuskovaisista. Nykyajan lapsikin tietää sen mitä sinä et, eli että tiede sulkee jumalat ja uskomukset pois, ollen todellisuuteen perustuva järjestelmä.

        "Maalaisjärjestäsikö" sekin johtuu että kirjoittelet kerta toisensa jälkeen läpiä päähäsi kaikista asioista joista yrität esittää jotakin tietäväsi? Luulitko että pelkkä "maalaisjärki" riittää korvaamaan koulutuksen ja yleissivistyksen? Olet elävä esimerkki juuri siitä että se ei riitä, vaan sen sijaan antaa valheellisen kuvan omasta osaamistasosta.


      • henkilaskuri
        HomoKoukku67 kirjoitti:

        Laitoin kaikkien kirjoitustesi kellonajat exceliin ja laskin että olet 101,4374327434545345% varmuudella varaktori. Niin että naama kiinni varaktori! Jos ei lärvi mene kiinni, niin etsin netistä skeptikkoherjaa ja kopioin sitä koko foorumin täyteen. Omissa nimissäni tietenkin.

        Unhdit tärkeimmän. Helliksen laskuopin mukaiseen laskutoimitukseen tulee lisätä henkimaailma, vain tällöin lopputulema on oikea vaikka se tosin tempaistaan loppujen lopuksi hatusta mitä parhaimmalla vanhalla kunnon Harrison-Stetson -menetelmällä. Miten henkimaailma lisätään, ja mikä arvo sille yhtälössä annetaan on kylläkin arvoitus, mutta henkimaailmahan on arvoitus!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      29
      5367
    2. Mitä haluaisit

      Sanoa hänelle tällä hetkellä?
      Ikävä
      230
      2881
    3. Sofia B- miljonäärillä on vaimo ja pieni vauva .

      Voi ei taasko oli avioliitossa olevan miehen salarakas ja miksi voi noin toimia tää Sofia näin alhaisesti ?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      243
      2285
    4. Elokapina määrättävä lakkautettavaksi

      https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/14143 Aloitteen sisältö Ympäristöjärjestö Elokapina tulee määrätä välittömästi
      Maailman menoa
      87
      2203
    5. Sukset jo ristissä? Ensitreffit alttarilla Anna syyttää rajusti - Hai puolustautuu: "Mutta en mä..."

      Voi, voi... Onko Anna liian epävarma itsestään vai mikä mättää? Pari tuntenut vasta pari päivää ja kriisiä jo pukkaa.
      Ensitreffit alttarilla
      18
      1894
    6. Nyt on kansalaisaloite: Elokapina lakkautettava.

      Tänään tullut uusi kansalaisaloite, jossa vaaditaan Elokapinaa lakkautettavaksi, tai julistamista rikollisjärjestöksi, k
      Maailman menoa
      191
      1530
    7. Kansalaisaloite Elokapina määrättävä lakkautettavaksi

      https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/14143 Erittäin hyvä ja kannatettava aloite!
      Joensuu
      61
      1426
    8. Stubb ohjeisti Natoa: "Vapauttakaa ohjukset"

      Presidentti Stubb linjasi amerikkalaismedia CNN:n haastattelussa, että Nato-maiden pitäisi ”todellakin” antaa Ukrainalle
      Maailman menoa
      154
      1158
    9. Hyvin sä olet

      Olet toiminut aina. Älä epäile tai häpeä omaa toimintaasi nainen. Kukaan ei vahingoittunut ja kaikki on ollutta ja menny
      Ikävä
      56
      1095
    10. Ohhoh! Robert Helenius yllättää - Näin hän vastaisi Tanssii Tähtien Kanssa -kutsuun: "Ura..."

      Robert Helenius olisi kyllä komea näky TTK-parketilla vai mitä olet mieltä? Ja olikos se Viivi Pumpanenkin jo siellä...
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1021
    Aihe