Heippa,
minulla on neljä merkintää joissa on kuitenkin merkintä että maksettu. Onko minulla tuosta REF merkinnästä hyötyä esimerkiksi vakuutuksissa tai puhelinliittymässä? Entä asuntolaina?
Minkälaisia kokemuksia? Ovat vanhoja nuokin ja poistuvat ensi keväänä. Haluaisin ymmärtää että mitä tämä tarkoittaa käytännössä..
REF merkintä
7
2999
Vastaukset
- eimitäänmerkitystä
Aluksi kun tuo REF merkintä otettiin käytäntöön, sillä saattoi olla kysymiesi asioiden kohdalla käyttöä. Nykyään ei mitään merkitystä, eikä missään. Aivan sama lukeeko siinä REF tai IJ tai Lindorf tai (i).
- REF2017
Kiitos vastauksesta,
näin hieman epäilinkin. Mutta minulle ulosotto mies vain sanoi että oikoo kaikki mahdolliset UMV merkinnät merkinnöiksi UMS että poistuisivat heti. Siellä on kuitenkin yksi YVK merkintä joka jää maksettuna näkyviin, ellen saa sitä kumottua..
Hieman harmittaa että joutuu vielä odottelemaan, vaikkakin itse onkin aiheuttanut nuoruudessa kyseiset velat. Aikaa on kuitenkin velkakierteen aloittamisesta jo monta vuotta ja talous on niin sanotusti kunnossa. Enkä todellakaan kysele siksi että hankkisin kulutusluottoja, en enää ikinä niitä. Mutta kotivakuutus ja mahdollisesti miehen kanssa oman kodin osto olisi tähtäimessä. Rahaakin on säästössä..- 43545435
Kyllä sä nyt vakuutukset jostain saat jos on vain yksi YVK ja siinäkin REF. Netistä et voi ostaa, joudut menemään vakuutusyhtiöön juttelemaan. Asuntolainakin vakuudellisena luottona saattaa onnistua, enemmän siinä vaikuttaa paljonko sitä lainaa tarvitaan suhteessa asunnon arvoon kuin joku yksittäinen YVK.
- eisepoistuennemmin
Ei aiheesta tulleita merkintöjä poisteta tai kumota, ikävä kyllä. On sitten vakuutuksen myöntäjästä kiinni, että miten tekee päätöksiä. Jos on yksi YVK vuodelta 2013 ja siinä reffi, niin et ihan potentiaalisin riski ole, mutta riski kuitenkin.
- REF2017
Heips,
Minulle siis aiheettomasti tuli nuo umv. Ulosotto ihmetteli myös. Sillä olin tuolloin jo maksanut ja maksoin kuukausittain :) - hihhihhhihihihii
REF2017 kirjoitti:
Heips,
Minulle siis aiheettomasti tuli nuo umv. Ulosotto ihmetteli myös. Sillä olin tuolloin jo maksanut ja maksoin kuukausittain :)Aika hyvin että ulosotto itsekin kummastelee itse laittamaansa merkintää :D
- reffi
On hyötyä Ref-merkinnöistä. Mä sain 130 000 asuntolainatarjouksen kahdestakin pankista mut reffit piti näkyä. Omaa rahaa vaadittiin 5% ja pikkusen lisävakuuksia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211688
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup161372- 61980
Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR329972- 65826
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen75798- 1760
- 46731
Kysyit firman bileissä..
.. että tulisinko luoksesi yöksi... Oliko se vain heitto. Mitäs jos olisin tullut? Naiselta9671Miksi Suomessa uskotaan Usan kanssa tehtyihin sopimuksiin
Kaikki viestit Usan suunnasta on ollut jo pitkän aikaa sen kaltainen että muiden liittolaismaidenkin sotilaallista autta60653