Lenovo on ostanut kaikki Motorolan tehtaat itselleen. Ja Lenovo on se sama, joka osti IBM:ltä kaikki PC:n valmistukseen liittyvät asiat vuonna 2005.
Motorola on nykyään Lenovo
Le.Novo
5
241
Vastaukset
- aikamatkustaja
Lenovo osti Motorolan Googlelta vuonna 2014. Kaupasta huolimatta Motorola ja Lenovo ovat toistaiseksi toimineet itsenäisinä brändeinä.
- Le.novo
Ainakaan Elisan sivuilla ei mainita enää Motorolaa, van kaikki Moto puhelimet ovat Lenovoa.
- kaasuhousu-
Elisan motorola moto 4g play on motorola/lenovo hyprili
- Olenitsekuullut
Melko varman huhun mukaan kyseinen puhelinbrändi muuttuu kohta Motovoksi.
- motolenovo
Moto G4 Play paketissa lukee molemmat, yläp lenovo,imei,model,type lapussa motorola, omituista on kun on ottanu kuvan se väittää olevan 6mp vaikka pitäis olla 8mp
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712973
- 462574
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322235- 792138
- 951956
- 321712
- 121536
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil201222