Miehen kakarat pilaavat äitienpäiväni!

Parempi.äiti.voitti

Meillä lukee sopparissa "perhejuhlakäytänteet"-kohdassa, että miehen lapset eivät saa olla mukana äitienpäiväjuhlissa kenenkään luona. Tilanne on meille vanhemmille niin vaikea ratkaista ja olisi epäreilua vanhempia kohtaan, jos lapset juhlistaisivat äitiä.

Näin säästyn kaikelta epämiellyttävältä tekojuhlinnalta ja siltä, että lapset sotkevat paikat. Hehän nyt kuitenkin ovat pelkkä rasite suhteessamme. Kauhea huuto koko ajan ja leegoja joka paikassa. En ymmärrä, mitä mieheni näkee niissä kakaroissa.

Aikatauluthan menevät siltä päivältä lasten ehdoilla, mutta se riesa on vain hyväksyttävä. En TODELLA ymmärrä, miksei mies vain voisi antaa lapset exälleen, jotta minä saisin olla rauhassa!

Käymme varmaan ABC:lla, jotta kakarat saisivat juhlan tuntua ja olisivat jatkossa hiljaa, koska huomaavat, että olemalla hiljaa, saa palkinnon. Kuin Palvovin koira, tiedättehän!

Minun on vain siedetävä näitä toukkia ja helpoiten se tapahtuu suhtautumalla kasvatukseen ja kurinpitoon samalla lailla, kuin koirulien kohdalla.

13

413

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hullu.akka

Eihän sulla ole lapsiakaan, joten et voi viettää äitienpäivääkään.

• Katkeramies

Ja tuo hullu avaaja on aikamiespoika.

• YuuY

Aloitus provo(?). Jos ei, niin otan osaa. En lasten takia, vaan itsesi puolesta.

• Voijuoppoapoikaa

Miksi lapseton äijä, peräkammarinpoika näkee vaivaa äitienpäivästä, olisit kiitollinen ,että äitisi elättää sinut ,juopon poikansa.

• Parempi.äiti.voitti

Aloitusviestini ei ollut provo ja olen kovin loukkaantunut sellaisista epäilyistä!

• miem

Koska väitteiden perusteella ei ollut Provo niin kannattais harkita kirjautumaan jonnekin mielenterveys laitokseen !!!! Isänä sanon että lapset vai naisystävä (lapsineen) niin omat lapset aina ensin

• Mikääitienpäivä

Mies ei saa kakaroitaan tekemättömäksi. Miksi olet ängennyt miehen perheeseen.

Jos itselläsi olisi kakaroita niin luopuisitko niistä jos uusi kumppanisi vihaisi mokomia toisen tekemiä rääpäleitä joista menisi miehen kaikki isänpäivät ja pyhäpäivät pilalle.

• Saatanannulikat

Naisen kakarat on pilannut joka ainoan isänpäiväni.

• Parempi.äiti.voitti

Vapunkin pilaisivat. Siksi lähetin heidät Kauniaisten Raamattuopiston pihalle hauskalle telttaretkelle.

• sinnevaanhyväälomaa

Minä olen jo varannut miehen lapsille joululoman nunnaluostarissa.

• Tervemenoo
        sinnevaanhyväälomaa kirjoitti:

Minä olen jo varannut miehen lapsille joululoman nunnaluostarissa.

Muijan pojanklopit menee koko kesäksi Saksaan isänsä luokse.

• äitykkä

Ei pitäisi takertua käytettyihin aviomiehiin vaan etsittävä ukot vapailta markkinoilta.

• Eronnut on vapaa ;D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      29
      1869
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      162
      1844
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      363
      1639
    4. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      150
      1237
    5. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      215
      1199
    6. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1138
    7. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      12
      1071
    8. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1019
    9. Salainen kastekoulutus

Millainen on helluntailainen kastekoulutus ja kauanko se kestää ?
      Kaste
      285
      1005
    10. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      82
      991
    Aihe