ex hyppii kotonamme

pysyexpoissa

Kestäisittekö

Mieheni ex löytyy kotoamme ties milloin.
Olen sanonut miehelleni ettei hänellä/minunkaan ex sällä ole asiaa eteisestä pidemmälle ja silloinkin vain kun lastenvaihto on.
On ties milloin siellä kun tulen kotiin.
Änkesi jopa koiramme viimeiselle piikille vaikka ei koiraa ole halunnut luokseen kahteen vuoteen ja vielä sieltä änkesi kotiimme!
Mitä tekisitte tässä tilanteessa?
Mielestäni kotirauhan rikkomista!

22

413

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miksi hyväksyt ex:n teillä sano suoraan suksi v*****n täältä ! Meillä ex häädettiin samanapäivänä kun ero paprit jätettiin ja onneks oli avioehto joten hän lähti vaatteensa ja meikit mukanaan eikä mitään muuta ! Ja kerran poliisi kävi hakemassa pihalta !

    • suturatontommosia

      Meill miehen sutura yritti väkisin tulla kotiimme sotkemaan ja syönn ja haukkumaan meitä monet kerrat, mutta huusimme ja raivosimme naama punaisensa että naapurit kaikki kuulu ja tulivat ihmettelemään sutturan käytöstä ja mielialaa. Huusimme että kehtaatkin tulla meille kun rikoit perheemme ja lapset jäivät ilman isää ja juot kaikki lasten rahat, sen jälkeen ei suttura ole meille tullut, häpee vieläkin eikä kehtaa kulkea meidän hulppean talon kulmilla. Naapurit olivat kyllä ihmeissään ja kertoat aina kun näkee sutturan miten häpeissään ja kännissä kulkee pitkin kaupunkia.

      Mieskin häpee mutta ei kehtaa oikein naamaansa näyttää kun hylkäsi lapset ja vaihoti sutturoihin, niin ei ole mitään valtaa mitään edes vaatia ja kysyä, tehtävä kuin me sanomme. Hyvä et o pitänyt sutturat poissa meiltä, olemme saaneet turvassa ja rauhassa elää kun emme päästäneet sutturoita kotiimme ja elämäämme.
      Meillä kannatti olla tiukka ettei sutturat kuulu elämäämme eikä minun ja lasten lähelle. Anoppikin oli kauhissaan ja vaihtoivat oveen lukon ja ketjun laittoivat.

      • Tai sit sinä ängit ex miehesi kotiin LissuLässy


      • emmehyväksysutturoita
        radikaal kirjoitti:

        Tai sit sinä ängit ex miehesi kotiin LissuLässy

        Kuuleppas köntys, minä olen erittäin sivistynyt ihminen olen psykologiaa lukenut vuosia ja yhä luen joten osan suhtautua kaikenlaisiin ihmisiin niin, että pystyn näkemään heidän puutteet, viat ja tahtotilan ja pysytn auttamaan heitä ja ymmärtämään.
        Emme koskaan voisi mennä katsomaanmiehen sutturoita, miksi menisimme jos mies halusi lapset vaihtaa sutturoihin ja hylätä heidät, siihen emme lähteneet koskaan mukaan. Olisi järkyttävää nähdä niin sairas ihminen lsten kanssa, joka pakotti isän hylkäämään omat lapset ettei eillä ole koskaan ollut mitään kiinnostusta nähdä moisia kantturoita.
        Sinua autan kun vaan kerrot ongelmasi, juttelu on hyvää terapiaa sinulle.


      • Että sinä osaat lukea.... ...ei ihan heti uskoisi mutta et sinä ainakaan ymmmärrrä lukemaasi ja se mitä sinä psykologiasta ymmärrät niin asiakkaana ehkä !!! Ja sivistyksellä on myös taso ja sinä olet sivistyksen tasolla apina/puoliapina tasolla !


      • haeäkkiäapua
        radikaal kirjoitti:

        Että sinä osaat lukea.... ...ei ihan heti uskoisi mutta et sinä ainakaan ymmmärrrä lukemaasi ja se mitä sinä psykologiasta ymmärrät niin asiakkaana ehkä !!! Ja sivistyksellä on myös taso ja sinä olet sivistyksen tasolla apina/puoliapina tasolla !

        Miksi vihaat omia lapsia yli kaiken? Kumma että halusit lapisa joita nyt vihaat yli kaiken ja nyt et halua heitä nähdä?????? Olet kummallinen äijänkäntys.

        Miten kummassa sutturat sai sut uskomaan ettei lapsilla tee mitään???? Miksi vihaat heitä ja hylkäsit? Jota suttura saa kaljaa ja viinaa yllinkyllin. Surullista, on surullista. Mene hakemaan apua, varamsti pääset jonon ohi.


      • haeäkkiäapua kirjoitti:

        Miksi vihaat omia lapsia yli kaiken? Kumma että halusit lapisa joita nyt vihaat yli kaiken ja nyt et halua heitä nähdä?????? Olet kummallinen äijänkäntys.

        Miten kummassa sutturat sai sut uskomaan ettei lapsilla tee mitään???? Miksi vihaat heitä ja hylkäsit? Jota suttura saa kaljaa ja viinaa yllinkyllin. Surullista, on surullista. Mene hakemaan apua, varamsti pääset jonon ohi.

        Helvitin hyvä malli sulta ettet ymmärrä lukemaasi !!!! Ja minä erosin vaimostani en lapsista jotka jäivät asumaan minun kanssa... ...toisin kuin sinulla joka käyttää edelleen lapsia aseena isää vastaan juuri sinä joka etotit estit lapsia menemästä isän luokse !! LISSU SÄ TAIDAT VIHATA LAPSIASI SYDÄMMEN POHJASTA ASTI VIHAST OLET KATKERA KOSTONHALUINEN MIELELTÄSI SAIRAS YKSILÖ


      • oletpahauskavekkuli
        radikaal kirjoitti:

        Helvitin hyvä malli sulta ettet ymmärrä lukemaasi !!!! Ja minä erosin vaimostani en lapsista jotka jäivät asumaan minun kanssa... ...toisin kuin sinulla joka käyttää edelleen lapsia aseena isää vastaan juuri sinä joka etotit estit lapsia menemästä isän luokse !! LISSU SÄ TAIDAT VIHATA LAPSIASI SYDÄMMEN POHJASTA ASTI VIHAST OLET KATKERA KOSTONHALUINEN MIELELTÄSI SAIRAS YKSILÖ

        Miksi vihaat lapsiasi? Luulisi oppivan jo yhdestä kerta että susta ei ole puolisoksi eikä isäksi, mutta pitää hankkia uusia sutturoita yllinkyllin. Onneksei sulla oo uusia lapsia kun et osaa entisistäkään huolehtia etkä edes viitsi. Jätät äidin vastuulle, joka ei varmasti heitä hylkää.

        Minä rakastan omia lapsia ja lastenlapsia, enkä ikinä ole heitä hylnnyt. Olen vaan kertonut aina totuuden millainen on heidän isä, ja se on kannattanut. Lapset sanovat minua maailman parahaaksi äidiksi ja mummiksi, ja se riittää. Olemme niin onnellisia, ettei mitään rajaa. Olet van mulle katkera ja kateellien, surullista sulle. Mitäs pilasit oman elämän.


      • oletpahauskavekkuli kirjoitti:

        Miksi vihaat lapsiasi? Luulisi oppivan jo yhdestä kerta että susta ei ole puolisoksi eikä isäksi, mutta pitää hankkia uusia sutturoita yllinkyllin. Onneksei sulla oo uusia lapsia kun et osaa entisistäkään huolehtia etkä edes viitsi. Jätät äidin vastuulle, joka ei varmasti heitä hylkää.

        Minä rakastan omia lapsia ja lastenlapsia, enkä ikinä ole heitä hylnnyt. Olen vaan kertonut aina totuuden millainen on heidän isä, ja se on kannattanut. Lapset sanovat minua maailman parahaaksi äidiksi ja mummiksi, ja se riittää. Olemme niin onnellisia, ettei mitään rajaa. Olet van mulle katkera ja kateellien, surullista sulle. Mitäs pilasit oman elämän.

        Minä erosin sutturasta nalkuttavasta akasta ja nyt asun lasteni ja vaimoni kanssa ! Ja sinä se lapsiasi vihaat jopa niin paljon että käytät lapsiasi hyväksi kiustakseen heidän isää !


      • Satutätikertoo

        Sutturat ja sutturat, keksi jo uusia nimiä satuihisi.


      • Olexvähätyhmä
        oletpahauskavekkuli kirjoitti:

        Miksi vihaat lapsiasi? Luulisi oppivan jo yhdestä kerta että susta ei ole puolisoksi eikä isäksi, mutta pitää hankkia uusia sutturoita yllinkyllin. Onneksei sulla oo uusia lapsia kun et osaa entisistäkään huolehtia etkä edes viitsi. Jätät äidin vastuulle, joka ei varmasti heitä hylkää.

        Minä rakastan omia lapsia ja lastenlapsia, enkä ikinä ole heitä hylnnyt. Olen vaan kertonut aina totuuden millainen on heidän isä, ja se on kannattanut. Lapset sanovat minua maailman parahaaksi äidiksi ja mummiksi, ja se riittää. Olemme niin onnellisia, ettei mitään rajaa. Olet van mulle katkera ja kateellien, surullista sulle. Mitäs pilasit oman elämän.

        Sinä et rakasta muuta, kun ittees, suttura.


    • pysypoissaml

      Mieheni on paskahousu.
      Ei uskalla sanoa exsälle ettei tule sisään!
      On kuulemma niin hankala luonne! Täytyykö itse heittäytyä hankalaksi kun sillä ominaisuudella saa kaiken periksi.
      Tainnut pahoinpidellä miestäni kun noin pelkää.
      Taidan itse sanoa...mutta en kauniisti osaa ku aikansa tätä jo katsellut.
      Piti tavaroitaankin meillä miltei 1.5v kun rakensi uuden talon. Sanoi ettei häntä haittaisi...katsotaan kun me rakennamme ja viemme tavaramme hänen nurkkiinsa pariksi vuodeksi...
      Ei edes omien lapsien talvivaatteita ottanut sinne vaan raahasi takaisin meille. Kotimme on hänelle vissiin keskusvarasto!
      Oma napa tärkein hälle. Hän ei osaa ottaa muita huomioon.
      Kunpa lapset kasvaisi mahd pian isoksi ettei tarvis tota ämmää nähdä. Kiusannut ja haukkunut mun miestä. Ei oo tajunnut mikä kultakimpale hällä ollut kun tuijottanut vain omaa napaansa.

    • semmonenmiehenex

      Meillä miehenex tuli aamulla nodaksi pukeutuneena tuomaan lapislle suklaamunia ja kuvitteli pääsevänsänmeille siälle. Hui hai ajoin se pois kun oli antanut suklaamunat, avasin ne itse ja annoin suklaat koiralle. En voinut sanoa miehenlapsille että heidän äiti oli nolo ja häpäissyt itsensä ja leikkinyt noitaa. Sitten se nainen otti mun jopon ja vei mennessään meni varmaan miehiä iskemään ja kapakkaan aamukaljalle.

      • Koiran myrkyttäjä provokaattori


      • Lissutaasjuoppottelee

        Pidä sinä juoppo suus kiinni.


    • äiditnejaksaakiukute

      Äidit, kunnioittakaa ja arvostakaa lastenne äitipuolia. Ei se mies suotta ole uutta vaimoa ottanut, vaan kun on huomannut että lasten äiti ei kykene hoitamaan j a kasvattamaan lapsia eikä tuomaan mitään lasten elämään. Mitä pahaa on siinä että vieras ihminen kasvattaa teidätn lapset, eikö se ole rikkaus, ja ilon aihe, ja lapsetkin tykkäävät aivan varmasti. Antakaa äitipuolelle mahdolisuus näyttää hyvät taitonsa ja ryhtyä lastenne kasvatajaksi, se on suuri palevelus lapsille kun huomaavat että uusi äiti onkin maailman paras. Katkeruus äideille ei sovi, etsitte uuden miehen ja teette uusia lapsia, niin kaikki järjestyy.

      • Ja Lissu koita ansaita kunnioitus ja käyttäytyä kuin ihminen äläkä ole käskytystä rakastava narsisti puoliäiti


    • Meillä ex ei ole eroilmoituksen jälkeen ollut kuin 30minuuttia kun keräsi vaatteensa,meikkinsä ja joitaan omia valokuviaan.... ...ja odotti taksia

      • äitijalapset

        Meillä mies sai kerätä vaatteensa ja kamansa pihalta kun heitin ne ikkunasta, myös likaset vaatteet. sen jälkeen ei ole mies kinunut takasin eikä elkkujamaksellut vaan ne menee ulos oton kautta, hyvä niin. Nyt itkee kun haluis takaisn muttemme ota, lapsetkin ovat sitä mieltä ettei heillä ole enää isää. Hyvä niin, saa kerrankin mies nenilleen. Onneks elkut tulee joka kuukausi ja mies on ulos ototssa laskuineen kaikkineen. meille jäi talo ja auto, mies parka.


      • äitijalapset kirjoitti:

        Meillä mies sai kerätä vaatteensa ja kamansa pihalta kun heitin ne ikkunasta, myös likaset vaatteet. sen jälkeen ei ole mies kinunut takasin eikä elkkujamaksellut vaan ne menee ulos oton kautta, hyvä niin. Nyt itkee kun haluis takaisn muttemme ota, lapsetkin ovat sitä mieltä ettei heillä ole enää isää. Hyvä niin, saa kerrankin mies nenilleen. Onneks elkut tulee joka kuukausi ja mies on ulos ototssa laskuineen kaikkineen. meille jäi talo ja auto, mies parka.

        Höpöhöpö miehes jätti sut eikä ole takaisin kinunut elää nyt onnellista elämää


    • qoiwojkrjhf

      Ihan ensiksikin, miksi miehesi ei puutu asiaan? Onko todellakin niin, että pelkää exää? Vai onko kyse vain saamattomuudesta?

      Sinulla on oikeus sanoa, ettei ex ole tervetullut teille ilman kutsua. MUTTA sano se asiallisesti, tyylillä. Turha riitely vain tekee ilmapiiristä heikon. Se ei hyödyttäisi sinua, lapsia tai miestäsi.

      Meille exät voivat tulla, jos kutsutaan. Me olemme miehen exän luona käyneet 5 vuoden aikana kaksi kertaa kylässä. Miehen exä on käynyt meillä kerran. Minun exäni on käynyt meillä 2 kertaa, ja meille ei koskaan ole tullut syytä käydä minun exäni luona, paitsi pihassa. Ihan hyvin tullaan juttuun, eikä mitään ongelmia ole.

      • jopassiekehtaat

        Sutturat ei pääse edes taloamme lhelle, täys kielto tulla häiritsemään ja sotkemaan kotiamme. Hyi... mies sanoi ettei tuo sutturoita meille mutta minksä teet jos ne hiippailee itse ja tulee haukkumaan ja sotkemaan toisten kdoin. Ei mikään ihme että sellaista tekee, koska ovat mielenvikaisia.

        Heh vai tyylillä miksi ihmeessä? Eihän se suttra perhettämmekään rikkonut tyylillä ei pyydellyt anteeksi eikä huona käytöstään eikä maksanut erorahoja mulle ja lapsille, ei mitään tyyliä. Jopas sie haluat silitellä perheenrikkojia, taidat olla itse semmonen joten haluat tyylikkästi kuulla mitä exillä ja lapsilla on sulle sanottavaa... olet aika idiootti.

        Hehee... vai tyylillä pitäs sietää että suttura rikkoi perheemme... ei ikinä meille ei ole asiaa eikä meille tulla asumaan eikä sotkemaan, semmoset näädät saa olla pihalla mutakasvassa ysin ja hulluina.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      141
      2052
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1928
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1868
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1680
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1478
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1170
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1147
    Aihe