Elikkäs ei meinaa kylmänä lähteä millään käymään, joutuu starttaamaan 50kertaa ainaskin, aina vähän hörähtää, lupaa sekunnin ajan,
On koitettu pilotilla, tulpat hyvät,
Nokka akselin tunnistin on vaihdettu, sillä ei lupaa ollenkaan
Nyt alkaa kyrsimään,
Vika koodi on p0340 ja p 0011
Ettei joutuis kaikkia tunnistimia uusimaan
On muka vähän asentajan vikaa, mut en ymmärrä
Olisko jako ketju venynyt, ei äännä ainakaan
micra 1,0 -04 kylmä käynnistys
liuska10
3
232
Vastaukset
- vieAmmattilaisenHoitoon
Myy mulle tuo Micrasi akku, on meinaan ehkä maailman paras jos kestää tuollaisia starttausmääriä.
Ei kannata itse lähtee summissa osia vaihtelemaan ti anakaan Suolen opastuksen perusteella, ätulee taatusti kalliimmaksi kuin korjaamokäynti. - segundaa
Paskoja ovat nissan micrat ja taitaa olla muutkin mallit samassa jonossa!
- senttipentti
Tarkista tuleeko polttoainetta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741