Linuxilla ei pääse Windowsiin!

Linuxnoob

Tarvitsen apua, asensin Linuxin mutta nyt en pääse enään Windowsiin, miten pääsen takaisin Windowsiin koska nyt en saa pelejäni koska Linux ei tue niitä. Auttakaa ettimään minun windows!
Luin myös netistä että Linuxissa on hirveästi viruksia! Tämä on kamalaa!

11

260

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • windows-aina-valhe

      Älä hölise

    • 1luokkaskipattu

      "Enään" tämä on kamalaa!

      • ookkona

        "Enää vai enään?
        Yleiskielessä käytetään muotoa enää eikä länsimurteissa tavallista muotoa enään. "

        Suomessa on edelleenkin erilaisia murteita ja slangeja.


      • Linux_tumputtaja
        ookkona kirjoitti:

        "Enää vai enään?
        Yleiskielessä käytetään muotoa enää eikä länsimurteissa tavallista muotoa enään. "

        Suomessa on edelleenkin erilaisia murteita ja slangeja.

        Sinuna vetäisin käteen vielä ainakin hyvän kerran. Sitten käynnistelet Linuxia, kun olet saanut kätesi pyyhittyä limpeistä puhtaaksi.


      • ookkona
        Linux_tumputtaja kirjoitti:

        Sinuna vetäisin käteen vielä ainakin hyvän kerran. Sitten käynnistelet Linuxia, kun olet saanut kätesi pyyhittyä limpeistä puhtaaksi.

        Sulla ei sitten oo muijaa vielä?


    • Sellaista käyttöjärjestelmää ei ole olemassa kuin Linux, joten nähtävästi Windowsin käyttö tuottaa vaikeuksia.

    • ajattele-positiivisesti

      Nythän sinulla on erinomainen tilaisuus perehtyä Linuxin käyttöön.
      M-Karin vaippaikäinen saivartelu kannattaa tässä yhteydessä unohtaa.

      • M.Kar

        Palaan takaisin kun olen saanut tuttipulloni ja mulle on vaihdettu vaipat

        Rakkaudella,
        palstan ylijumala
        M-Kar


    • irlgpskgkh

      Pelkällä Kernelillä tuskin pääset windowsiin, vaikka kuinka yrität.

    • Mint_18

      Et maininnut mitään käyttämästäsi Linux-jakelusta. Minulla auttoi kun asensin Grub-customizerin ja laitoin sen "etsimään muita käyttöjärjestelmiä" käynnistyksen yhteydessä. Oletan, että sinulla on ollut joku toimiva Windowsin versio ennen Linuxin asennusta.

      Linuxin viruksista en osaa sanoa muuta kuin että yhtään ei ole omalle kohdalle osunut. Tällä asialla on kyllä helppo trollata.

    • Auttaisi jos tietäisi mikä Linux jakelu kyseessä. Ubuntussa auttaa update-grub. Oletuksena se etsii muita järjestelmiä. Jos ei löydä voit muokata grubin käynnistysvalikkoa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe