Mikään ei ole kauheemman näköstä kun Suomi miehen kaljamaha. Pattayalla viihtyy kaikki kaljamahat ja muut turvonneet juottoporsaat. Kolmella leualla mennään ja lyllerretään.
Kaljamaha saa yökkäämään!
34
558
Vastaukset
- Pomppulento3
Oletko sä sitten töissä Pattayalla... Missä Baarissa... ?
- Kastanjetti
Valtaosa suomalaisista miehistä saa yökkäämään. Kaljamaha on kyllä kamala mutta niin on punakka naamakin viinan vedosta ja se kaksoisleuka sekä harvat haituvat päälaella.
Suomalainen mies on aika luuseri ja heikkoa tekoa kun edes tukka pysy päässä.- Duffman
Hiustenlähtö geenit tulee äidin puolelta,joten naisten vika
- linkkiPasi
Duffman kirjoitti:
Hiustenlähtö geenit tulee äidin puolelta,joten naisten vika
Näin siis sinulla. Vituttaako huonot geenisi?
- Duffman
Ei multa hiukset ole lähteneet
- soiham
so what,pääasia että munalla ja itsellä on hauskaa sen 2 viikkoa. eipä juuri haittaa suominaisten mielipiteet, päinvastoin, ne huvittaa ja saan siitä lisäkicksejä. Terveisin ylipainoinen ja harvahiuksinen 2 viikon miljonääri.
ps.luulen että et edes ole nainen vaan kateellinen suomivalaan tossun alla oleva "mies" - Sami1970
MiSsä te oikein matkustelette.ette ainakaan pattayalla.
- Mikkeli_on_my_mind
No ei ainakaan siellä Mikkelissä missä sinä matkaat. Siellä taitaa olla paskamahoja Pattayaakin enemmän, sami1970 etunenässä lyllertää mahansa kanssa Alkoon ja Cittariin
- Klupin_viisain_mies
Ensi alkuun ihmettelin kun baarista mukaan ottamani baarityttö kantoi laukussaan pientä pussia. Asia selvisi kun aloin hänen kanssaan muhinoimaan sängyssä. Tämä hyväkäs kääntyi mahalleen ja alkoi oksentamaan pussiin kun minä aloin kavamaan pippeliäni esiin. Epäonnistuneen aktin jälkeen tyttö häipyi vähin äänin vaatimatta minulta edes maksua. Jättipä tämä hyväkäs minulle oksennuspussinsakin.
- santtu.1975
Miten Suomi-miehen kaljamaha eroaa vaikkapa Venäläisen, Saksalaisen taikka Englantilaisen miehen kaljamahasta Pattayalla? Näitä edellämainittuja kansallisuuksia kuin Pattayalla on moninkertaisesti näihin Suomi-miehiin verrattuna.
Suomalaiset ovat niin Pattayalla kuin muissakin Thaimaan kohteissa aika pieni vähemmistö matkailijoista.- AnonyymiUUSI
Paskamahasuus kertoo omistajansa äärettömästä laiskuudesta
- Liftimies
Eikö olisi syytä hoitaa paskamaha pois vaikka miten on Pattayalla käyvä luuserimies.
- Lerpanomatjutut
Lerppa löytää aina nämä itseään koskettavat jutut. Peiliin ei ole uskaltanut katsoa vuosikymmeniin, koska pelkää sydäriä, hyllyvän peilintäyteisen itsensä nähdessään.
- lomailuajatyötä
Taas minä en ymmärrä. Miksi kukaan matkustaisi paikkaan, joka saa voimaan pahoin?
Myös kaljamahojen tuijottelu oudoksuttaa.
Minusta on mukavampi keskittyä positiivisiin juttuihin, etenkin lomalla ollessani.
Kyllä olen hyvin itsekäs. Reissatessani teen vain juttuja jotka tuntuvat minusta hyviltä.
Varmastikin moni valitsee toisia juttuja. Jos ne tuntuu hyviltä, niin mikäs siinä. Hyvä vaan jos toisetkin nauttivat matkoistaan.
Se että keskittyy toisten ihmisten vikoihin, tuskin tekee omasta elämästä parempaa.
Tänäpäivänä on varsin helppoa ja edullistakin matkustaa lähes minne tahansa. Netti pursuaa tietoa, jokaisesta maailman kolkasta. Hyviä vaihtoehtoja on lähes rajattomasti, jos ei vielä mieleistään kohdetta ole löytänyt.
Jos jotakin oikeasti haluaa, sen todennäköisesti voi myös hankkia tai toteuttaa. Tottakai se voi tarkoittaa jostakin luopumista, mut jos asia on itselle todella tärkeä, sen voinee toteuttaa. Pointti on vain siinä onko valmis vaadittaviin uhrauksiin.
Jos esim. haluaa rikastua, sitten pitää kaikki tarmo keskittää siihen. Se voi tarkoittaa vapaa-ajasta luopumista, kuten myös esim. matkustamisesta. Pitää myös mennä oman mukavuusalueen ulkopuolelle. Kaikki ei siihen ole valmiita. En minäkään. Minulle riittää sopivasti rahaa ja sopivasti vapaa-aikaa, mukavuudenhaluinen kun olen. Ymmärrän sen olevan omavalinta.
Eräs tuttu Thaikku haaveili myös rikastumisesta. Aina hän puhui kuinka haluaisi olla rikas. Tekisi mitä tahansa rikastuakseen. Ehdotin hänelle sitten pientä hänelle riskitöntä bisnestä. Minä ostaisin hänelle tarvikkeet ja ensimmäisen kesän tuotannon. Kyse oli ajasta sesongin ulkopuolella kun, hänellä ei ole mitään tekemistä. Joten mitään riskiä hänellä ei olisi. Työn voisi tehdä kotonaan. Hän voisi myös myydä sen ostamani tuotannon uudelleen, näin saaden alkupääomaa. Työ olisi ollut kevyttä ja helppoa. Työn määrän olisi voinut itse valita, kuinka paljon haluaa tienata. Kuten arvata saattaa, ei kelvannut. Mielummin oli 3kk kotona tekemättä mitään, valittaen rahan puutetta.- Laidari
42x:lle oli mieluista ja tuntui hyvältä matkaltaan vittuilla palstalle, joten kukin tyylillään.
- MuistaLauantaimakkara
Monitoorin kyttääjällä alkaa junttilan tuppuriksussa ruokatunti päivittäin aika tarkalleen kello 11.
- näinseon
Tuskin uskaltaisit edes lerpalle kasvotusten aukoa turpaasi. Korkeintaan leidarille livessä. Sillekkin vain siksi jotta voisi tulla suuhusi.
Voisitko osoittaa yhdenkään asiallisen matkailuun keskittyvän viestisi?
Pelkkä paskanjauhaja.
Jopa Amaliassa on enemmän miestä kuin, sinusta koskaan tulee olemaaan.
Et tiedä naisista et matkailusta mitään. Ainoa tapa osallistua sinulla on lerppaasi huudella. Senkin olet sairaassa päässäsi ihan itse kehitellyt. - Teronkaveri
Mukava ketjuko tämä ? lerputtelija näyttää olevan useasti äänessä, mikä lienee pojulla hätänä.
- TaxiTeroJkl
Sellaisiahan vuokramorsiamet on helpompi tienata peballa kuin työtä tekemällä, harmi vaan että valtaosa joutuu kuseen, kun alkaa naama näyttää petolinnun perseelle, niitä on tietyssä paikassa bangkokissa.
- SeOnNäin
näinseon kirjoitti:
Tuskin uskaltaisit edes lerpalle kasvotusten aukoa turpaasi. Korkeintaan leidarille livessä. Sillekkin vain siksi jotta voisi tulla suuhusi.
Voisitko osoittaa yhdenkään asiallisen matkailuun keskittyvän viestisi?
Pelkkä paskanjauhaja.
Jopa Amaliassa on enemmän miestä kuin, sinusta koskaan tulee olemaaan.
Et tiedä naisista et matkailusta mitään. Ainoa tapa osallistua sinulla on lerppaasi huudella. Senkin olet sairaassa päässäsi ihan itse kehitellyt.Tahdotko tavata ?
Voisitko esittää yhden oman asiallisen viestisi, aihe vapaa ? - VittuMikäIdiootti
SeOnNäin kirjoitti:
Tahdotko tavata ?
Voisitko esittää yhden oman asiallisen viestisi, aihe vapaa ?Ainavaan muuttuu paremmaksi 😨
Nyt 42 Riihimäeltä riitelee itse itsensä kanssa siitä uskaltaako tavata itse itseään ja onko hän koskaan kirjoittanut mitään asiaa 🐒 - TeronLaiffii
TaxiTeroJkl kirjoitti:
Sellaisiahan vuokramorsiamet on helpompi tienata peballa kuin työtä tekemällä, harmi vaan että valtaosa joutuu kuseen, kun alkaa naama näyttää petolinnun perseelle, niitä on tietyssä paikassa bangkokissa.
Tänään on Lerpalla teropäivä ja terolla kuksa täynnänsä ihanaisia juomia jotka sekoittaa pollan bentsojen kanssa oikein urakalla. Voidaan siis todeta että Lerpan vappu on alkanut.
- VittuMikäIdiootti
TeronLaiffii kirjoitti:
Tänään on Lerpalla teropäivä ja terolla kuksa täynnänsä ihanaisia juomia jotka sekoittaa pollan bentsojen kanssa oikein urakalla. Voidaan siis todeta että Lerpan vappu on alkanut.
Toi tyyppi on tosi sairas,sillä ei oo mitään muuta elämäntarkoitusta ku kirjottaa Pattayan palstalle päätelmiään jostain vitun lerpastaan josta se vuoren varmasti näkee untakin.
Joo Pattaya on ihan ykkönen, voi vittujen kevät ja seuraavaksi se ottaa herneen nenään V-sanasta.
Eikö Riihimäeltä löytyis tolle jostain räkälästä lumppu ajanviettokaveriksi joka rikkois sen tietokoneen ja antais persettä märkänä ja kuivana. - AnonyymiUUSI
TaxiTeroJkl kirjoitti:
Hehheh, löytynyt ketju jonka Saarisankari on kehittänyt ennenkuin mahoineen tuli esiin. Kehtasi esiintyä tuttunsa oikealla nimellä ja ammatillakin... Niin noloa!
- Naiskauneusexpertti
Kyllä suomalainen 120-150-kiloinen nainen, jolla on kynityt valkaistut hiukset, on huomattavasti yököttävämpi.
- beethooven
Ehkäpä hän on sitten joku yököttävä menestyjä uraputki-ihminen titteleineen vielä mukamas?
- ÄKope
Suomi mies on yhdyssana, Lerppa. Se ei ole erisnimi Lerppa, ja siksi Lerppa se kirjoitetaan pienellä alkukirjaimella muotoon "suomimies", ollessaan lauseen keskellä.
Insinöörin pitäisi nyt hieman skarpata. - Jormaaaaaa
Onpa . Sama kaljamaha ämmillä . Löytyy aika monelta suomi lehmältä nykyään !!
- AlexZ
Niissä piireissä missä sinä liikut, niin varmasti löytyy,.
- Syttee_ja_savvee
Miltähän näyttää Klupin viisain mies
- 53222222222
Ja aina kikkeli kiinnostaa,
- 533344447833334
Lompakko korjaa.
- Klupin_viisain_mies
Tässä kertoilen hieman omasta kokemuksestani Pattayalla. Joskun tuppaa hiki tulemaan kun lyllerrän pitkin katuja.
- AnonyymiUUSI
Olikos se Kenia, missä turvonneet Suomi naiset viihtyy.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823323
- 952993
- 532252
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201695- 201684
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..111630Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61468Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein221458Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131391Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin381364