Sosua ja sen palvelut

Ari

Tervehdys kaikille! Olen lähdössä Sosuaan siis ensi torstaina ja haluaisin vähän tiedustella paikasta kaikkea.. Löytyykö alueeltä paljon hyviä ruokaravintoloita ja minkäs hiintaista on ulkona syöminen. Hotellimme Club Residencial ei ole All Inclusive hotelli. Mitäs muuta tietoa on Sosuan aluuelta siellä käyneillä? Kiitoksia jo etukäteen jos joku viitsii vastailla..

7

1742

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sam

      moro! olimme juuri 2 vk 13-27.1 sosuassa ja hotelli sosua by the seassa.
      kävimme 3:lla paikallisen mel`tourin järjestämällä
      retkellä. jeeppisafari 25 usd,santo domingo kaupunkiretki 37 usd,punta rusia paratiisi-saari
      45 usd. jeeppisafari oli ylivoimaisesti paras ja 2 muuttaa myös hyviä,ainut negatiivinen asia noissa kahdessa bussimatka 4h/suunta.hintavertailu esim.
      jeeppisafari mel`tour 25 usd/aurinkomatkat 73 usd,
      ja aurinkomatkoilla aivan sama ohjelma,ruokailukin samassa paikassa!!!!
      hyviä ravintoloita sosuassa meidän mielestä:la finca,pj`s,morua mai,alexander`s steakhouse,la roca,bologna.hintataso:2 henkeä,1 mehu,1 olut,pihviannos ja kananrintaa grillattuna sis.perunat tai riisi,paikasta riippuen noin 700-
      1000 pesoa eli 19-27e,(ei mikään halpa kohde)????
      parasta olutta ehdottomasti paikallinen presidente
      ja rommi paikalline brugal carta dorada.
      kaupassa olut 30 pesoa pullo,rommi 0,7l 147 pesoa
      olut hotelli ja ranta alueella 80 pesoa,cuba libre
      (rommikola)70 pesoa.
      super market,jossa suurin valikoima sijaitsee poliisiaseman vieressä päätien varressa.
      meillä oli hotellissa todella hyvä aamupala:runsaasti hedelmiä,puuroa,jugurttia,pekonia,leipää,sämpylöitä jne. parasta oli etenkin vasta tehdyt munakkaat eri täytteillä. disco paikat ok,esim.sosua life bar,woodoo lounge. drinkit edullisia
      ja pina colada huomattavasti parempi kuin suomessa,ei voi edes verrata.
      meren käynti sosuassa usein kovaa,ei päässyt joka päivä uimaan,ku pun.lippu. onnex hotelli allas-alue oli tod.hyvä.
      kävimme eräs päivä tutustumassa puerto plataan oma toimisesti. menimme sinne sosuasta voladoralla
      ,maksoi 20 pesoa /suunta/28km.
      sosuassa ei ole oikeastaan mitään ostettavaa,ainoastaan ns.matkamuistoja,sosua on on pieni paikka!!!!
      sadekuukaudet toukokuu,joulukuu ja tammikuu.
      hyttyset ei ainakaan meitä kiusannu,auringonpaiste todella kuuma,muista korkea suojakerroin.
      ku lähdettiin pois to 27.1,tuli porukkaa myös hotelli riu merenguesta,se vatsa taudin laajuus ja voimakkuus pitää paikkansa,ihmettelen edelleen
      aurinkomatkojen suhtautumista ja menettelyä asiaan
      ,väitetään että hotelli puhdas jne.....!!!!
      kokemisen arvoinen paikka dominikaaninen tasavalta
      ,mut kyllä olemme taas menossa ensi talvena thaimaaseen,kyl se vaan on huomattavasti parempi paikka,ku on ny molemmat paikat tsekattu,halvempi,
      takuu varma aurinko jne.........

      • Ari

        Kiitoksia vastauksesta! Tuli paljon tärkeää tietoa ja varmasti otan muistiin mainitsemiasi paikkoja. Olisimme mekin menneet Thaimaaseen ja Khao Lakkiin, mutta tänä vuonna se reissu vaan peruuntui kun kävi ikävästi sielläpäin. Mites muuten rahanvaihto kannattaa hoitaa? Kannattaako suomessa vaihtaa eurot dollareiksi ja siellä vaihtaa sitten paikallisiksi pesoiksi?


      • Risto
        Ari kirjoitti:

        Kiitoksia vastauksesta! Tuli paljon tärkeää tietoa ja varmasti otan muistiin mainitsemiasi paikkoja. Olisimme mekin menneet Thaimaaseen ja Khao Lakkiin, mutta tänä vuonna se reissu vaan peruuntui kun kävi ikävästi sielläpäin. Mites muuten rahanvaihto kannattaa hoitaa? Kannattaako suomessa vaihtaa eurot dollareiksi ja siellä vaihtaa sitten paikallisiksi pesoiksi?

        Ota molempia! Katsele sitten vaihtokursseja paikan päällä, sillä ne vaihtelevat päivittäin! Vaihda rahanvaihtopisteistä älä kadulta(turvallisuus) tai hotellista(meillä ainakin tammikuussa sosua by the sea:ssa huono kurssi).
        Hyvää matkaa - mukavaan mestaan!


      • sam
        Risto kirjoitti:

        Ota molempia! Katsele sitten vaihtokursseja paikan päällä, sillä ne vaihtelevat päivittäin! Vaihda rahanvaihtopisteistä älä kadulta(turvallisuus) tai hotellista(meillä ainakin tammikuussa sosua by the sea:ssa huono kurssi).
        Hyvää matkaa - mukavaan mestaan!

        olen täysin samaa mieltä riston kaa!!!!!mulla oli
        1/3 dollareita ja 2/3 euroja.
        oltiin 2 viikkoa sosua by the seassa 13-27.1.2005
        heti nurkan takana euron kurssi oli kahden viikon ajan 36-38 pesoa,dollarin 26-28 pesoa. suomessa euroissa forexissa 30-33 pesoa!!!!!!!


      • Rahaa
        sam kirjoitti:

        olen täysin samaa mieltä riston kaa!!!!!mulla oli
        1/3 dollareita ja 2/3 euroja.
        oltiin 2 viikkoa sosua by the seassa 13-27.1.2005
        heti nurkan takana euron kurssi oli kahden viikon ajan 36-38 pesoa,dollarin 26-28 pesoa. suomessa euroissa forexissa 30-33 pesoa!!!!!!!

        Pelkkää € mukaan!


    • vihreä

      Mielenkiinnolla olemme seuranneet keskusteluja, koska olemme itse lähdössä sosuaan maaliskuussa ja juuri hotelliin sosua by the sea..
      Mutta vielä ei ole osunut silmiin, että kannattaako ottaa mukaan Visaa tai visa electronia? Tekeekö korteilla mitään/ saako nostettua rahaa?

      • sam

        molemmilla saa rahaa nostettua,voit huoletta ottaa molemmat mukaan!!!!!!!!!!!!!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      446
      9984
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      265
      6984
    3. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      18
      3140
    4. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      335
      2363
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      9
      1737
    6. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1653
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      191
      1359
    8. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      188
      1293
    9. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      1009
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      49
      985
    Aihe