Hei. Oon 10 v tyttö,joka haluaisi uuden puhelimen.
Olen aina joutunut maksamaan puhelimeni itse, koska vanhemmillani ei ole liikaa rahaa.
Mulla on tällä hetkellä vain vaivaiset 50e,ja sillä ei kyllä puhelinta saa.
Syyt miksi haluan uuden puhelimen,ovat mm.ne,että tässä on todella vähän muistia.
Tälläkin hetkellä mulla on ilmoitus: tallennustila loppumassa.yms..
Näyttö on melkein puolet naarmuja,muutenkin tässä on kaikenlaisia bugeja hirveästi.
Takuu ei ole enään voimassa.
Mistä saisi rahaa?
Tarvitsisin tollaset 200e :D
Viikkoraha alkaa sitten,joskus....
Ollaan paljon puhuttu paljonko viikkoraha tulisi olla. Max 5e.
En osta mitään turhia vaatteita,mulla on 3 pitkähihaista,5 T-paitaa ja housuja 2. Ja tietty sukkia ja alusvaatteita.
Pari kertaa kuukaudessa käyn äidin kanssa ostoksilla. Emme käy myöskään ihan joka viikko ulkona syömässä,vaan 1-2 kertaa 6kk.
Jos teillä on hyviä puhelin ideoita,jotka ovat sen 200e hintaisia,hyvä kamera,muistia vähintään 16 Gt.
♡
Miten säästettyä rahaa puhelimeen?
tiedoton10
3
191
Vastaukset
- kesähenki
Pullojen kerääminen,ei noin nuorelle ole kesätöitäkään. Sinun ei pitäisi maksaa puhelimiasi omilla rahoillasi.
- pullojenkeräys
Siis karseee!!
- Naminaminam
Myy leivonnaisia.Mä ostaisin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jaaha, sitä on vasemmistoryhmä käynyt häiriköimässä Purran kodin vieressä
On näköjään iso lakana levitetty puiden väliin, jossa lukee mm. "Haista vi*** Riikka Purra". Tunkekaa leikkaukset pers..1696137Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour
(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa614673Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu
Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu514440Mistä kummasta voi johtua se, että vasemmistolaiset usein häpeää itseään
voiko se johtua esim. köyhyydestä? Ja tästä on siis ihan suomalainen tutkimus olemassa. "Suomalainen tutkimus osoittaa644269Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä
Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa682682En koskaan tule sinulle tätä kertomaan
Kun kirjoitin sinulle viimeisintä viestiä, huomasin kyynelten valuvan poskiani pitkin.612182Saatoin tehdä elämäni isoimman virheen
Otsikko kertoo kaiken. Miksei kaikki voi olla yksinkertaisempaa?1331652odotatko vielä viestiä minulta...
Mies...? En tiedä mitä sanoa 😔 auta vähän naista ja tule enemmän vastaan1321552- 481463
- 341318