Hei. Oon 10 v tyttö,joka haluaisi uuden puhelimen.
Olen aina joutunut maksamaan puhelimeni itse, koska vanhemmillani ei ole liikaa rahaa.
Mulla on tällä hetkellä vain vaivaiset 50e,ja sillä ei kyllä puhelinta saa.
Syyt miksi haluan uuden puhelimen,ovat mm.ne,että tässä on todella vähän muistia.
Tälläkin hetkellä mulla on ilmoitus: tallennustila loppumassa.yms..
Näyttö on melkein puolet naarmuja,muutenkin tässä on kaikenlaisia bugeja hirveästi.
Takuu ei ole enään voimassa.
Mistä saisi rahaa?
Tarvitsisin tollaset 200e :D
Viikkoraha alkaa sitten,joskus....
Ollaan paljon puhuttu paljonko viikkoraha tulisi olla. Max 5e.
En osta mitään turhia vaatteita,mulla on 3 pitkähihaista,5 T-paitaa ja housuja 2. Ja tietty sukkia ja alusvaatteita.
Pari kertaa kuukaudessa käyn äidin kanssa ostoksilla. Emme käy myöskään ihan joka viikko ulkona syömässä,vaan 1-2 kertaa 6kk.
Jos teillä on hyviä puhelin ideoita,jotka ovat sen 200e hintaisia,hyvä kamera,muistia vähintään 16 Gt.
♡
Miten säästettyä rahaa puhelimeen?
tiedoton10
3
227
Vastaukset 3
- kesähenki
Pullojen kerääminen,ei noin nuorelle ole kesätöitäkään. Sinun ei pitäisi maksaa puhelimiasi omilla rahoillasi.
- pullojenkeräys
Siis karseee!!
- Naminaminam
Myy leivonnaisia.Mä ostaisin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931466
Olivia Oras
"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde841101- 47871
- 95835
Sinisilmäiselle tutulle miehelle
Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit67816Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön
Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o164773- 20699
MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(
MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku83691- 53628
- 51622