TS4 Kasvisim-haaste

Onko tuosta muut tykänneet?

Mua ei yleensä ole haasteiden saaminen oikein innostanut, mutta ajattelin kerrankin ryhdistäytyä ja suoriutua jotenkin edes yhdestä haasteesta. Onhan se huomaavaista, et joku viittii laittaa haasteita.
Mulla oli joutilas vampyyrisimi ja laitoin sen hommaan. Ensimmäisenä haastepäivänä se sai kannon Jasminelta, mut ainuttakaan vihreää simiä ei näkynyt vaikka se haki hulluna joka paikasta.
Toisena haastepäivänä (päivityksen jälkeen) alkoi sitten käppäillä viherpiiperoita ja simi kävi ahkerasti ruinaamassa papuja. Saikin niitä ja kolmantena päivänä oli sen verran, että kannon kuopat oli täynnä.
No ei kun kastelemaan kantoa - ja kas! Siitähän sukeutui komea puu, johon mahtui sisälle ihmettelemään. Piti olla joku teleportti, mut ei mun simi sieltä muuta löytänyt kuin jonkun kumman munan. Se piti sitten joko syödä tai istuttaa.
Simi söi sen möntin, eikä tullut miksikään. Olis mun mielestä haastamisen yhteydessä voitu vihjaista, ettei vampyyrisimit miksikään kummene sen kielletyn hedelmän syömisestä.
No, sama sille. Tallennus oli olemassa, ettei tarvinnu edes roinata uusia papuja. Muutin simi-raukan tavikseksi ja syötin sille taas hedelmää. Nyt simi on sitten pihalla, juo vettä ja hilseilee - vihanneksena.

2

3674

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • OutoSim

Jotkut ovat tykänneet ja yksi niin paljon, että teki heti modin: http://modthesims.info/download.php?t=593188
      (Sillä saa kasvisimin ilman haastetta ja osa pelin generoimistakin simeistä on sitten jatkossa vihreitä ainakin siihen asti, että pelin kehittäjät rikkovat täänkin modin toiminnan.)
      Ois mielipide tai pari:
      - pikkasen suuremmalla vaivannäöllä noista kasvisimeistä olisi saanut kivampia - esimerkiksi niiden hiuksia ois voinut pelaaja vaihtaa CAS:issa. Nyt ei voi.
      - miks vihanneksia, kun samalla vaivalla ois saanu muita ölliäisiä, vaiks peikkoja, keijuja, örkkejä tai tserkkejä. Lohikäärme tai velho ois kans tehny terää, siis mun mielestä.

PS. Eikä ne mitään hilseile! Ne vaan karistaa pikkasen lehtiä ja pölyttää - tai tuoksuu. Jos ne on tuulipölyttäjiä, ni kasvisimejä on kait jatkossa paljon enemmän pelissä. :)

• Jatkossa löytyi ihmepuusta (se näyttää epäilyttävästi isolta Muppet-nukelta kauempaa katsoen) sitten yhtä ja toista. Lehmäkasvin siemen, keräilykapistuksia ainakin kahteen eri sarjaan ja tietenkin lisää noita kiellettyjä hedelmiä. Niillä ei simi kyllä enää paljoa tehnyt, kun se oli jo ehtinyt kasvattaa oman palmun näköisen pienemmän puun, josta sai keräiltyä noita hedelmiä melkein päivittäin.
      Pitkään mietittyäni päätin, etten varsinaisesti tykännyt tästä haasteesta. Simi joutui ensinnäkin entisten vampyyrikaveriensa imemäksi, eikä jaksanut paiskia töitä. (kunnes Von Helsing kävi pikkasen tepsimässä vampyyreja) Töihin se ei olisi tosin muutenkaan oikein kehdannut mennä kampauksensa takia. Vihreästä väristä se ei niin välittänyt, kun muutenkin simit on nykyisin aika etnisen näköisiä. Olisiko edes ehtinyt töihin, kun aika kului suihkussa, uima-altaassa tai ylimalkaan nesteyttämisen ja auringon ottamisen parissa.
      Toinen juttu oli, et ansionmenetyksen lisäksi simi joutui kirppikselle trokaamaan pois noita keräilyesineitä, joista ei mitään huippuhintoja maksettu. Jatkossa sillä kuluu hyvää hurvitteluaikaa puutarhassa lehmäkasvin ja ihmemönttien jalostuksessa. Ei taida simi niistä oikein tykätä, kun sillä olis kait muutakin hommaa.
      Simille ja mulle tää haaste oli pikkasen ajan hukkaa, mut tietenkin kokemus, joka ei ehkä toistu kovin pian - ainakaan mikäli musta ja simistä riippuu. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      163
      9646
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      50
      3095
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      42
      2861
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      61
      2659
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      201
      2065
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      109
      1986
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      25
      1903
    8. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      54
      1470
    9. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      112
      1286
    10. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1251
    Aihe