Kun vuokrasuhde on kestänyt alle vuoden,mikä olisi hyväksyttävä syy vuokranantajan puolelta ja mikä irtisanomisaika?Ja millainen ilmoitus ylipäätään?
vuokrasopimuksen irtisanominen?
2
174
Vastaukset
- 3kk
Irtisanomisaika vuokranantajan puolelta 3 kk, kun vuokrasuhde on kestänyt alle vuoden. Syy lain mukaan voi olla mikä tahansa, kunhan se ei ole hyvän tavan vastainen. Oikeuskäytännössä kuitenkin hyväksyttäviksi syiksi on katsottu huoneiston myyminen, mittava remontti ja asunnon ottaminen omaan käyttöön.
- kohtavapaajamyyntiin
3 kuukautta irtisanomisaika ja edellinen kirjoittaja kertoi hyväksyttävät syyt irtisanomiselle ilman nokankoputteluita.
Itse toimitin vast'ikään eräällä vuokralaiselle tiedon ensin sähköpostilla, minkä hän hyväksyi, ja laitoin vielä postitse virallisemman irtisanomislomakkeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs491324- 1601135
- 611017
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli198851- 8822
- 11779
Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää27776Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä51771- 346748
Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti79708