Olen siis 14 vuotias tyttö, painan 51-52 kg ja olen 164,5cm pitkä. Olenko ylipainoinen??
Ylipainoinen?
5
280
Vastaukset
- Oldergirl
No se nyt riippuu tosi pitkälti sun ruumiinrakenteesta. Kai sä nyt itekki huomaat jos vatsa, hauikset ja reidet on hemmetin löysät? Kuitenki must näyttää että et oo kyll. Sitte jos alkasit olla 60kg tienoilla nii sitte.
Ton ikäsenä on hyvä kuitenki olla vähä pyöreyttä, nii saa kunnolla energiaa rintoihi yms. murrosiän kasvuun. Hei
Et todellakaan ole ylipainoinen, kaukana siitä. Sinun pituisesi saisi painaa vaikka kymmenen kiloa enemmän, ja olisi silti normaalin painoinen.
Joten ällös huolehdi, ja iloista pääsiäistä!
Pappi Elisabet- Elisabetinpaino
Kah vaan, papistolta saa nykyisin myös painoneuvontaa.
- Kkoon.salanen.ihalia
Kuullostaa ihan normupainolta. Kyllä tytöllä saisi olla lihaa luiden ympärillä.
- reeerr44
mä oon 163 painan 50 ja oon ihan hirveen laiha kaikkienmielest nii et säkää voi olla ylipainonen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041086
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt581025Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv61830Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa144808- 65695
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel103591Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto89581- 78551
- 53547
- 39528