Olet kaikella sillä aivokapasiteetilläsi joka sinulla on käytössäsi, sekä sillä eritystietämykselläsi joka sinulla on kaikista sinulle tuntemattomista henkilöistä ja varsinkin heidän vaimoistaan, luokitellut minun Englanninkielen taitoisen Thaimaalaisen hammaslääkärivaimoni kielitaidottomaksi baarihuoraksi.
Ihan vain reilun pelin hengessä ja tasapuolisuutta arvostaen pyydän, että sinä kerrot perustietoja siitä sinun Lapualta etiäppäin kotoisin olevasta rantaruottiakin puhuvasta pitkäsäärisestä laaturotuvaimostasi, että voin kommentoida vaimoasi vastavuoroisesti.
GOGO-LAADUKASMIESYÖKERHOSTA-CHEROKEEYANKEES JNE.
10
121
Vastaukset
- lerppahöpöttää
älä lerppa höpötä omiasi
sivistymätön moukka kirjoittaa kieletkin isolla alkukirjaimella- ThainAviomiesOriginal10
On minun tapani kirjoittaa isolla ja mikäli se vaikuttaa sivistystasoon, niin kyllä se minulle sopii ja minulle on yhdentekevää ns. sivistys.
Olenhan muuttanut sieltä sivistyneestä Nokialandiasta tänne, jossa kuulemma naisten ainoa elinkeino on huoraaminen.
Kuitenkin jos olisin sinä, olisin........
Älä......siis iso kirjain.
omiasi. Huomaa piste.
Sivistymätön....... taas iso kirjain.
alkukirjaimella. Huomaa taas piste lopussa.
Kaikki ei ole Lerppoja kuitenkaan jotka on erimieltä kanssasi.
- TerveisetSoiLengkeeniltä
Taitaa siellä Chian Maissa tai Hua Hinissä olla tylsää kun Pattaya suomi24 palstalla täytyy 16 tuntia/vrk roikkua. Kohta kutsuu Whitherspoon Sport bar lähden kannustamaan Bottaksen ja Kimin kisaa.
Jääkää te kaksi valehtelemaan palstalle omaisuuksistanne ja muustakin. Minä harrastan thai tyttöjen kierrätystä, se on mukavampaa kuin aviossa olo. Onneksi Songkraan (huom oik.kirjoitus jonka täällä oikeasti asuva osaa) alkaa lähentyä loppuaan. Chok dii soong panjaa.- ThainAviomiesOriginal10
Kun tekee muita asioita tietokoneella, voi mikäli osaa, pitää auki jotain määrättyä sivua samanaikaisesti ns. lepotilassa ja kun siinä tapahtuu muutoksia, niin kone antaa äänimerkin.
Ei siis tarvitse roikkua.
Huomasitko muuten itse, että 2 minuutin syklein aivopierasit sauna- ym. juttuihin.
Songkran........ avaappa sielä räkälässä Thaiwebbi ja katso miten kirjoitetaan. - TerveisetSoiLengkeeniltä
Olet lisäksi harhainen. En kaipaa saunaa Thaimaassa joten en ole siihen ketjuun kommentoinut. Chok dii panjaa mak
- LippisLasse
Pattayan huora on nyt hammaslääkäri. Kaikkea se orginal keksii. Miksei sinun legot ole sitten kunnossa kun joka toinen puuttuu tai on musta?
- ThainAviomiesOriginal10
Missä me olemme tavanneet Lasse, kun tiedät kalustoni ?
Kun oikein muistelen, niin kerran tapasin erään Hankkijan oranssinvärisen lippalakin päässään pitävän miehen, jolla oli Karhukalja t-paita päällä. - ThainAviomiesOriginal10
Missä me olemme tavanneet Lasse, kun tiedät kalustoni ?
Kun oikein muistelen, niin kerran tapasin erään Hankkijan oranssinvärisen lippalakin päässään pitävän miehen, jolla oli Karhukalja t-paita päällä.
- MaijaPeppunappinen
Nimimerkin YLEISÖN PYYNNÖSTÄ keskustelun aktivointi.
- ItseniRakasYstävä
HuaHininYstävät23.9.2017 10:31
Uusi päivä jälleen menossa ja joku ahkera kynämies on monistanut minun aikoinaan aloittamani lerpanpäivän vieton ja todella vauhdikkaasti, joten osallistun taas talkoisiin saadaksemme tästä palstasta minun palstani, siis......
Lerpanpäivää lerpan päivää taas vietetään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv252416- 1132031
- 1131667
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?421523Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91457Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901065Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161201006Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt87965Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu15949Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35947