Kuokkala - nopein 4G?

mikätoimii

Ajattelin ottaa 4g liittymän tietokoneille. Minkä firman liittymä toimii parhaiten Kuokkalassa, Sonera, Elisa vai DNA? Kokemuksia?

14

276

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heidis77

Ehkä pattereilla toimiva kaalimato tai ihan perusversio ilman värinää, molemmat toimii hyvin ja nopeasti pääsee loppuun.

• Idiootteja

Vittu nää reikärassaaja luuserit ovat heti ihan joka ketjussa sekoilemassa, menisivät terapeutin vastanotolle ongelmineen!

• xxdfrty

Ei täältä kannata kysyä mitään nämä jälkeen jääneet perwot ei pysty antamaan asiallista vastausta.Soittaa elisalle tai telialle sillä se selviää

• Varmaantohtori

Vai että 4g tietokoneille! Pidätkö muuten polkupyörää vuoden keksintönä 2017?

• 24.90

Minä olen ajatellut siirtyä Dna:n asiakkaaksi, tämä nykyinen tökkii niin pahasti, pitäis olla 10 meganen... nopeustesti näyttää tulokseksi alle 1 megaa, ja sanoo tämän olevan mobiilinetti.

• tiijä.sitten
    • savoleneninsinjööri

Mulla on kaks gee netti, tosi noppee, lattaa tämänkin sivun kevyesti päivässä. Rakentelin vaa ite tehokkaan puhaltimen läppärriin kun meinoo kuumentua liikoo.

• Dna:nta oon kokeillu ja pelaa hyvin! Jopa saanu yli 100megaa!

• lellimäntää

Ou jee jännää nyt voi huoletta katsoa isojen poikien pikku kakkosta ja näpyttää lapaseen jotta mälli lentää näyttöön

• hhggff

Elisa sekä Saunalahti tuli kahlattua 3G:ssa, ja viimein jumalattoman sotimisen jälkeen pääsin eroon määräaikaisesta orjasopimuksesta.
        Nyt on DNA:n 4G, ja ei ole valittamista.

• kiitosdna

Ja mälli lentää

• mikätoimii

Kiitos kommenteista asiallisille vastaajille.

Kokeilenpa sitten DNA:ta.

• uguggu

No ei todellakaan dna:ta kannata ottaa, sonera toimii huomattavasti nopeammin, itse asun Kuokkalassa, puoli vuotta sitten vaihdoin dna:lta soneraan ja nyt olen tyytyväinen.

• ccffgt

Joku ääliö tulee jälkijunassa se on TELIA nykyään

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 512
      7677
    2. Mitä sanoisit kolmella sanalla

kaivatullesi ja tunteidesi kohteelle? 🙎💝💝
      Ikävä
      230
      2676
    3. Kun katsoin häntä

Niin ajattelin että hän on niin rakas ❤️
      Ikävä
      26
      2581
    4. Miksi Pekkaa ei hyväksytä maailmalla julkisiin virkoihin?

On mennyt jo monta hommaa ohitse.
      80 plus
      161
      1930
    5. Haluisin niin

Selvittää sun kanssa asiat. Kumpa uskaltaisin. Haluatko sinä?
      Ikävä
      114
      1778
    6. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      4
      1495
    7. Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata

Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p
      Uusikaupunki
      2
      1376
    8. Minkälainen koti

kaivatullasi on?
      Ikävä
      76
      1193
    9. Nyt mielipiteitä kehiin?

Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu
      Kuhmo
      62
      1168
    10. IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."

Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka
      Tv-sarjat
      4
      1155
    Aihe