Ajattelin ottaa 4g liittymän tietokoneille. Minkä firman liittymä toimii parhaiten Kuokkalassa, Sonera, Elisa vai DNA? Kokemuksia?
Kuokkala - nopein 4G?
14
276
Vastaukset
- heidis77
Ehkä pattereilla toimiva kaalimato tai ihan perusversio ilman värinää, molemmat toimii hyvin ja nopeasti pääsee loppuun.
- Idiootteja
Vittu nää reikärassaaja luuserit ovat heti ihan joka ketjussa sekoilemassa, menisivät terapeutin vastanotolle ongelmineen!
- xxdfrty
Ei täältä kannata kysyä mitään nämä jälkeen jääneet perwot ei pysty antamaan asiallista vastausta.Soittaa elisalle tai telialle sillä se selviää
- Varmaantohtori
Vai että 4g tietokoneille! Pidätkö muuten polkupyörää vuoden keksintönä 2017?
- 24.90
Minä olen ajatellut siirtyä Dna:n asiakkaaksi, tämä nykyinen tökkii niin pahasti, pitäis olla 10 meganen... nopeustesti näyttää tulokseksi alle 1 megaa, ja sanoo tämän olevan mobiilinetti.
- tiijä.sitten
Nopeampi ja halvempi nettiyhteys kotiin - puolet pois hinnasta, nopeus yli kuusinkertaistui.
http://www.iltalehti.fi/digi/201704132200103030_du.shtml - savoleneninsinjööri
Mulla on kaks gee netti, tosi noppee, lattaa tämänkin sivun kevyesti päivässä. Rakentelin vaa ite tehokkaan puhaltimen läppärriin kun meinoo kuumentua liikoo.
Dna:nta oon kokeillu ja pelaa hyvin! Jopa saanu yli 100megaa!
- lellimäntää
Ou jee jännää nyt voi huoletta katsoa isojen poikien pikku kakkosta ja näpyttää lapaseen jotta mälli lentää näyttöön
- hhggff
Elisa sekä Saunalahti tuli kahlattua 3G:ssa, ja viimein jumalattoman sotimisen jälkeen pääsin eroon määräaikaisesta orjasopimuksesta.
Nyt on DNA:n 4G, ja ei ole valittamista. - kiitosdna
Ja mälli lentää
- mikätoimii
Kiitos kommenteista asiallisille vastaajille.
Kokeilenpa sitten DNA:ta. - uguggu
No ei todellakaan dna:ta kannata ottaa, sonera toimii huomattavasti nopeammin, itse asun Kuokkalassa, puoli vuotta sitten vaihdoin dna:lta soneraan ja nyt olen tyytyväinen.
- ccffgt
Joku ääliö tulee jälkijunassa se on TELIA nykyään
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005328497Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo4365224h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?72183Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1571143Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17786Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57722Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.32703Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?68696- 42676
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36637