Kumpparitko

Jonnuli99

Käytättekö mökillä kumisaappaita? Itellä on mustat kontiot koko 36,ovat mukavat ja helpot sujauttaa jalkaan. Entä teillä?

18

1470

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kumisaappaat on kivat, kun ei tarvitse varoa mihin astuu.

      • ddfff

        Voi astua vaikka ruokien päälle... xD


      • ASASDasd
        ddfff kirjoitti:

        Voi astua vaikka ruokien päälle... xD

        Afrikkalaiset lapset tykkää kun murskaa ruokaa mustilla Kontioilla hah hah!


      • Kontioboy
        ASASDasd kirjoitti:

        Afrikkalaiset lapset tykkää kun murskaa ruokaa mustilla Kontioilla hah hah!

        Toki! xD


      • Anonyymi
        Kontioboy kirjoitti:

        Toki! xD

        Mitä välii heh...


      • Anonyymi
        ASASDasd kirjoitti:

        Afrikkalaiset lapset tykkää kun murskaa ruokaa mustilla Kontioilla hah hah!

        Joo ne luukasat ois kauhuissaan ha-ha!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo ne luukasat ois kauhuissaan ha-ha!

        Sellast sattuu xD


    • Mirva.16v

      Voiko niillä potkia munia?

    • saapasnainen311

      Toki kumisaappaita käytetään kun vain tarvis on. Kontiot on hyvin usein jalassa :)

    • saappaissakans

      Tottakai kumisaappaat itellä nokian hait ja jos tarvis vaatii ni kurahousut kans on kätevät varsinki mökillä :)

    • sellaset keltaset missä on kahvat, ja käytän sillon tällön jopa mökillä

    • Busteeeeed

      Jaahah, kevät herätti taas kurahousu ja kumpparifettarit. Noil jotka ei oo rekkautunu on melko varmasti fetissi. Pistäkää vaikka googlen kuvahakuun hakusanaks kurahousut ja sieltä niitä aikuisia ukkoja alkaa löytyä :D

    • khyllä

      Käytän mustia Kontioita itekkin, mökillä ja maastossa liikkuessa.

    • korkokumpparit

      Olen 16v poika,tykkään käyttää naisten korollisia kumppareita. Mulla on nyt ihanat valkoiset Nokia City kumpparit. Sain ne mummoltani lahjaksi, kun hän huomas mun pitävän niistä, kun aina mummolassa olessani lainasin niitä suurella innolla. Ne on kuin uudet ja vitivalkoiset. Käytän niitä kotona kaupungissa ja mökillä. Mun tyttöystävällä on myös korkokumpparit.
      Tykkääks kukaan muu poika naisten kumppareista?

      • naisten-kumpparit

        Mäkin oon poika ja käytän mutsin kiilakorko kumppareita oikein luvan kanssa. Äiti kerran ehdotti niitä mulle, kun omat kumpparit oli jääny mökille ja piti viedä koiraa ulos. Silloin huomasin miten paljon mukavammat on naisten kumpparit, kuin jotkut kolhot kontiot.


    • tyranbanksit

      Käytän toisessa jaljassa Loordi-monoa jossa on 30 centtiä paxu polyuretaanikas pohja. Toisessa on autiomaavajelluksessa kulunut alkuperäinen apostoli Jeremiaalle kuulunut säntaali, jossa on siioninvirsikirjan lehden vahvuinen kanannahkapohja. Pieksun ostin jerusalemilaisesta huutokaupasta 7 miljoonalla eurolla, jotka satuin kerran voittamaan Lodossa. Tuollaisilla kenkälöillä on hyvä kulkea niin ravintolassa, metsässä, rakennustelineillä kuin kynnöspellollakin

    • korkokumpparityttö

      Mä oon tyttö 14v enkä tykkää yhtään kontsuista. Munkin mielestä naisten kumpparit on sksikkäät. Oon löytäny kirppikseltä upeet Nokia lady valkoset korkokumpparit. Niillä on ihana kävellä ,kun miehet on tosi kiinnostuneita niistä. Kerran yks mies tuli marketissa kysyyn, että mistä noin makeita kumppareita saa, kun hän haluais ostaa semmoset vaimollensa.
      Kerroin ja toivotin onnee kirppiksille, että löytäs tämmöset. Hän ois ostanu ne multa ja tarjos kymmenkertasta hintaa, mitä mä olin maksanu, mutta en myynyt.

      • tutkapäällä

        *tyttö 14v muka = Seppo 57 runkkari se siellä kuitenkin, ykskään 14 tyttö ei mene kirppareille ostelemaan "seksikkäitä korkokumppareita" .. Ja ihan varmasti tulee random vanhat ukot kyselemään lapselta, pikkutytöltä sen saappaista marketissa.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1342
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1255
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1150
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1042
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      996
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      995
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      983
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      962
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      961
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      960
    Aihe