Missä kokoontuvat jutustelemaan kaikki rajantakaisessa Karjalassa syntyneet? Ei näy Vanhukset huoneessa iloista Mie-Sie-Myö-Hyö -kieltä.
Sultsinoist ja sulhaspiiraist olisi mukava haastaa "köyhän kauniin Karjalan" murteella!
Evakko-chat
8
305
Vastaukset
- Rukiveervaan
Taitaa olla suurin osa haudassa siellä syntyneistä.
- 2m.multaa
Eivätkö wlan-verkot todellakaan kata hautausmaiden alueita?
Onko tässä joku sääntö? Vähän samallalailla kuin lentokielto suursikaloiden yläpuolella? - Pakolaiskriisi
A koht myö jouvutaa taas evakkoo!
- imatraninkeri
http://chat.suomi24.fi/login.cgi?cid=817&gid=5 Tääl Karjala huoneess käytiin ain suakkunoita haastamas..
- Evakossa
HUONE ON TYHJÄ.
- Aloituksessakysellyt
Voi kun näistä olisi parempi tieto! Mitenkäs tuonkin olisi omin toimin löynnyt?
- Suojärveltä
Voisiko toivoa että jaettaisiin tarkemmin? Sortavala, Käkisalmi, Viipuri ja Vuosalmi&Äyräpää-alue esim.
Voisi kyllä ajatella Kannaksen Karjala ja Laatokan Karjala jakoakin. - Ainontytär
Olisipa mukavaa haastella!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k395238- 853742
- 483145
- 623035
- 113025
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562383- 411868
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1451838Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….101815- 181741