Olen hakemassa ensimmäistä kertaa aselupaa (haulikko, metsästyskurssin olen käynyt). Mietin että vaikuttaako puolisoni varsin värikäs menneisyys (rikosrekisteri) aseluvan myöntämiseen?
Itselläni ei ole rikosrekisteriä.
Vaikuttaako puolisoni menneisyys aselupaan?
2
261
Vastaukset
- PyssytTurvassa
Aseen turvallinen säilyttäminen on perusvaatimus. Jos asunnossa asuu joku hörhö, niin saattaa tulla hankaluuksia asian suhteen. Laita hakemukseesi tiedot asekaapista ja kerro, että VAIN SINULLA on sinne pääsy.
- taustatkunnossa
Jos "värikäs menneisyys" liittyy huumausaineisiin voi luvan saanti olla erityisen työlästä, sillä viranomainen pelätä noissa piireissä liikkuneiden olla helposti vaikutettavia tai kiristettäviäkin. Toinen viranomaisen epäilys voi liittyä siihen, onko tosiasiassa aseen haluaja sinä, vai puoliso, joka oman taustansa vuoksi ei itse voi lupia saada? Jos puolisolla on aiemmin ollut lupia, jotka menettänyt, voi luvan saanti olla erityisen haastavaa em. seikkoja ajatellen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943562
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442927Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742396- 612338
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512301Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172267Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212163Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202127- 1162078
- 621984