Älä matkusta

325252se

Nyt on aika äänestää jaloilla. Sanotaan selvä EI tuolle sairaalle maalle.!

46

3013

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lolaloma

      En matkusta äänestä jaloillani ja lennän ihan muualle lomalle

      • tuubataneli

        Muuan kaveri kävi just tuolla Alanyassa , niin muuan baarimikko oli kertonut apeana, että on se hyvä jotta edes suomalaiset ja ruotsalaiset käyvät. Englantilaiset ja saksalaiset ovat heidät hyljänneet.
        Joten eiköhän mekin yhdytä samaan rintamaan ! Ja samoin tietysti boikottiin myös Putinland.


      • tietootietoo
        tuubataneli kirjoitti:

        Muuan kaveri kävi just tuolla Alanyassa , niin muuan baarimikko oli kertonut apeana, että on se hyvä jotta edes suomalaiset ja ruotsalaiset käyvät. Englantilaiset ja saksalaiset ovat heidät hyljänneet.
        Joten eiköhän mekin yhdytä samaan rintamaan ! Ja samoin tietysti boikottiin myös Putinland.

        Ei pidä paikkaansa. mene brittien turkkifoorumeihin niin näet miten suunnittelevat matkojaan Turkkiin ja eivät varsinkaan käy samanlaista typerää keskustelua kuin täällä on. Siellä keskustelevat vain Turkista kiinnostuneet ihmiset ja ne joita maa ei kiinnosta eivät tule kommentoimaan.


      • trampilandiaan
        tuubataneli kirjoitti:

        Muuan kaveri kävi just tuolla Alanyassa , niin muuan baarimikko oli kertonut apeana, että on se hyvä jotta edes suomalaiset ja ruotsalaiset käyvät. Englantilaiset ja saksalaiset ovat heidät hyljänneet.
        Joten eiköhän mekin yhdytä samaan rintamaan ! Ja samoin tietysti boikottiin myös Putinland.

        Mitähän HYÖTYÄ tavallisille Turkkilaisille yrittäjille, ravintolan pitäjille ym. ym. Tästä "POKOTISTA" koituisi ? Heidän elantonsa menisi - paikallinen sos turva ???
        EN mene mihinkään maahan tyypillisenä Suomalaisena "maailman pelastajana", niinkuin ympäristö yms. asioissa teemme. Toisaalla esim. Intiassa 15 miljoonan ihmisen kaupunki laskee jätevedet suoraan jokeen ! MIKÄ olisi "suotava" maa matkustaa ?
        Turkkilaiset ITSE kuitenkin päättäjät valinneet vaaleilla


      • maailmanpoliisit

        Jaloilla ei ole äänioikeutta erikseen, eikä minun jalkojani muut liikuta.
        Matkailemme syksyisin Turkkiin lämmittelemään, harmiittaapa se teitä tai ei.
        Milloinkaan, mihinkään maahan EN mene arvostelemaan tai muutosta yrittämään maan asioihin.
        Pitää muistaa että Turkkilaiset on ITSE päättäjänsä valinnut (niinkuin esim. Venäjälläkin ?! )


      • murheenmurtajat

        Hyvä että jokainen voi matkakohteensa valita. En vaan ymmärrä miksi murehditte toisten maiden asioista. Melkoisen murheen voi ottaa kantaakseen meidän OMA maammekin asioista ja kehityksestä jossa köyhiä, eläkeläisiä opiskelioita ym. kyykytetään.


      • alepoon

        Mitä kaikkea mietitte kun matkaanne varaatte ja mitkä poliittiset yms. tilanteet valintaanne vaikuttaa ? Maailmassa on aika paljon "sairaita" maita. Joidenkin valintaan vaikuttaa uskontokin. Minä lähden lomalle - nauttimaan auringosta yms. EN arvostele maan poliittista-, taloudellista tilaa. Enkä maan hallitsiaa tai poliittisia kantoja.
        Onneksi on vapaus valita, mutta antakaa jokaisen valita ITSE oma lomakohteensakin


    • muodonmuutoksia

      Varsin järkevä aloitus.
      Erdoganin saatua nyt itselleen diktaattorin oikeudet tulee kovan linjan islamisaatio näkymään kaikkialla. Jälki tulee olemaan hirvittävää.
      Sharia- lait ovat maassa nyt hyvin lähellä toteutumista.

      • omapesä

        Aloittaja vastailee omaan kirjotukseensa ! Kansa on äänestänyt ! TURKIN kansa.
        EI vaikuta minun lomailuuni mitenkään ! EN mene lomailemaan arvostellakseni mitään maata. Menen lomalle, sopeudun maan tapoihin ja kulttuuriin mahd. hyvin. Arvostelun voi aloittaa omasta maasta. Suomessa eriarvoisuus kasvaa. Oletteko kuulleet miten "leikkaukset" koskee rikkaita/ hyvätuloisia ? Lapsiperheet, eläkeläiset, työttömät saa "keppiä" jokaisessa hallituksen päätöksessä. NÄISTÄ voisimme Suomalaisina aloittaa ! Seuraavissa vaaleissa lupausten säkki on taas avoinna !


      • hyvätlomat
        omapesä kirjoitti:

        Aloittaja vastailee omaan kirjotukseensa ! Kansa on äänestänyt ! TURKIN kansa.
        EI vaikuta minun lomailuuni mitenkään ! EN mene lomailemaan arvostellakseni mitään maata. Menen lomalle, sopeudun maan tapoihin ja kulttuuriin mahd. hyvin. Arvostelun voi aloittaa omasta maasta. Suomessa eriarvoisuus kasvaa. Oletteko kuulleet miten "leikkaukset" koskee rikkaita/ hyvätuloisia ? Lapsiperheet, eläkeläiset, työttömät saa "keppiä" jokaisessa hallituksen päätöksessä. NÄISTÄ voisimme Suomalaisina aloittaa ! Seuraavissa vaaleissa lupausten säkki on taas avoinna !

        "ergoääniä" en ole koskaan matkoillani tavannut - en kyllä haluakkaan !

        Turkkilaiset on ihan mukavaa väkeä. Hyvin ystävällisiä ja auttavaisia.
        MONISTA maista löytyy vastaavaa, päättäjän meininkiä. Eipä tarvitse kuin katsoa itänaapuriin, toisin ajatteliat, lehdistö, "oppositio" hiljennetään täysin, keinoja kaihtamatta. Monissa maissa asellinen saattaja kun lähdetään liikkumaan, eikä silti kaikkialle voi mennä.


      • voiiivoii
        omapesä kirjoitti:

        Aloittaja vastailee omaan kirjotukseensa ! Kansa on äänestänyt ! TURKIN kansa.
        EI vaikuta minun lomailuuni mitenkään ! EN mene lomailemaan arvostellakseni mitään maata. Menen lomalle, sopeudun maan tapoihin ja kulttuuriin mahd. hyvin. Arvostelun voi aloittaa omasta maasta. Suomessa eriarvoisuus kasvaa. Oletteko kuulleet miten "leikkaukset" koskee rikkaita/ hyvätuloisia ? Lapsiperheet, eläkeläiset, työttömät saa "keppiä" jokaisessa hallituksen päätöksessä. NÄISTÄ voisimme Suomalaisina aloittaa ! Seuraavissa vaaleissa lupausten säkki on taas avoinna !

        Sama kääpä kirjottelee "sharia laki , jälki hirvittävää" monilla Turkin sivustoilla ja vastailee omiin juttuihinsa. Turkkilaiset ovat itse päättäjänsä valinneet. Murehdittavaa riittää ....... MINUN lomaani nuo jutut ei vaikuta mitenkään. Halpoja matkoja, lyhyt lentomatka, hyvä palvelu jne. varasin taas matkan Turkkiin, nyt Kemeriin.


    • painukaapoispellet

      Rajat kiinni noilta turkin rättipäiltä.ei saa päästää suomeen pilaamaan jo muutoinkin epätervettä yhteiskuntaamme.Arabit ei kuulu eurooppaan.

      • Arabi-info

        Vielä pahempi yleissivistysvirhe, kuin että Iran olisi arabimaa. Iranista kuitenkin luullaan useasti.


      • Minäsevaanmttawhatthehel

        Missä Turkissa olet nähnyt miehiä joilla on shemagh? Tuollaiset typerät ihmiset tulevat tänne bessewissereiksi, eivätkä edes tiedä ettei Turkissa niitä näe kuin joillain todeeeella harvoilla turisteilla. Onko kiva olla nyt? Kaikki nauravat sinulle! Voi hyvää päivää vaan taas tämänkin kanssa...hohhoijaa, onkohan tämä meitä vanhempia vaiko nykynuorisoa?


    • ArabiAhab

      Sama se kutsutaanko turkkilaisia arabeiksi tai kameleiksi.
      Yhteistä on islam ja sen edustajista meidän pitäisi pysyä kaukana.

      • eihäiritsemua

        En kuulu kirkkoon ja mulle on ihan sama mitä uskontoa kukainenkin edustaa.


      • ImeMunaa

        Ei islam ole mikään uskonto vaan barbaarinen maailmanvalloitussuunnitelma.

        Tuo sana kukainenkin on kuitenkin riemastuttava.... :-)


      • samamihinuskoo
        ImeMunaa kirjoitti:

        Ei islam ole mikään uskonto vaan barbaarinen maailmanvalloitussuunnitelma.

        Tuo sana kukainenkin on kuitenkin riemastuttava.... :-)

        Mikäs uskonto se on näillä "ristiretkillä" kieränyt aikoinaan ?
        Miekalla käännytettiin tai katkaistiin pää jos ei saatu käännytettyä. Melkoinen häpeä .....


      • Uskon-puhdistus-puuttuu
        samamihinuskoo kirjoitti:

        Mikäs uskonto se on näillä "ristiretkillä" kieränyt aikoinaan ?
        Miekalla käännytettiin tai katkaistiin pää jos ei saatu käännytettyä. Melkoinen häpeä .....

        Niin aikoinaan. Mutta muslimit ovat edelleen sillä tasolla. Kuten myös ihmisinä vähintään 100 vuotta myöhemmin neljälle jalalle nousseita ja tuo sama ero sivistyksessä pysyy koko ajan.


      • mihinlomalle
        Uskon-puhdistus-puuttuu kirjoitti:

        Niin aikoinaan. Mutta muslimit ovat edelleen sillä tasolla. Kuten myös ihmisinä vähintään 100 vuotta myöhemmin neljälle jalalle nousseita ja tuo sama ero sivistyksessä pysyy koko ajan.

        Mutta miten tuo asia liittyy rantalomailian nautintoon lämmöstä ja auringosta. Mihinkään maahan EN mene Suomalaisen maailman pelastajan tavoin.

        MIKSI ette puhu VENÄJÄSTÄ milloinkaan. Petollinen kumppani yritysmaailmassa, urheilussa, kansainvälisissä sopimuksissa, YKssa, valloittanyt krimin yms.yms. Paljon pahempi "diktatuuri", uhoaa omilla asevoimillaan, pahempi, maalla, merellä ja ilmassa loukkaa muiden maiden alueita. Antakaa ihmisten valita lomakohteensa, matkustakaa itse minne haluatte - vaikka ameriikkaan, sielä on järjen jättiläinen johtamassa maata


      • nakkaanpas
        eihäiritsemua kirjoitti:

        En kuulu kirkkoon ja mulle on ihan sama mitä uskontoa kukainenkin edustaa.

        Minäkään en kuulu meidän "valtauskontomme kirkkoon". EN kuitenkaan arvostele kenenkään uskontoa. (olen jopa seurustellut mormooni tytön kanssa) Mikä on OIKEA uskonto ? Maailmassa on monia eri uskontoja, uskomuksia näköjään vieläkin enemmän.
        Jaloilla äänestäminen ? Lomailen syksyisin Turkissa - harmittaako toisten lomamatkat


    • Palamaanvaan

      ISLAM on sairas aivopesukultti.Koraanit pitää laittaa roviolle jotta tuollaisesta allah saastasta päästään eroon.

      • VajakkiPalikat

        Melkoinen viisastenkerho tuntuu taas olevan kasassa. Suuret uskontotieteilijät mv-lehden kirjekurssin pohjalta valistamassa kansaa.


      • kerrohanmeille
        VajakkiPalikat kirjoitti:

        Melkoinen viisastenkerho tuntuu taas olevan kasassa. Suuret uskontotieteilijät mv-lehden kirjekurssin pohjalta valistamassa kansaa.

        No kerropa meille mitää hyvä islamissa on ? Tuskin teidät yhtään itsekkään . MV lehti kertoo ne asiat mitä meiltä yritetään salata..


      • Ääliöille

        Tiedätkö mistä MV on lyhenne? Voi sen sulle kertoa: Mielen Vikaisille


      • uskomihinuskot
        kerrohanmeille kirjoitti:

        No kerropa meille mitää hyvä islamissa on ? Tuskin teidät yhtään itsekkään . MV lehti kertoo ne asiat mitä meiltä yritetään salata..

        Eikö muinaiset ristiretket pitäisi unohtaa ! Uskonto, ei kenestäkään tee "huonompaa" ihmistä. Turkissa tavalliset kansalaiset aivan samanlaisia ihmisiä kuin me "kristinuskoiset" tai "pakanat"


      • kualalumpuri

      • Kooliii

        Ettäkö oikein MV-median ja vieläpä uusi media no jopas jotakin.


    • ylilauta

      Minä ainakin pelkään ja vihaan islamia sekä kaikkea mitä se edustaa.

    • Mie_en_pelkää

      Huoh, minä matkustan tänäkin kesänänä Alanyaan, ystävälliset ihmiset, siisteys, aurinko, hyvä ruoka houkuttaa edelleen.

    • Alanyaanvaeltamaan

      Minäkin matkustan Alanyaan kun siellä ei ole mitään hätä. Lähden vaeltamaan ja pyöräilemään mukavissa porukoissa. Tai lähden nauttimaan baletista kohtuu rahaan. Alanyassa on kaikki rauhallista. Finnairin koneet lentävät täysinä sinne. Ihmet käsityksiä teillä on ottamatta asioista selkoa enemmän. Epäluuloilla ei saada aikaan kuin vääriä käsityksiä. Minä menen ainakin nauttimaan.

    • KurkunleikkaajienMaa

      Valkoista rotua edustavan ihmisen on syytä pysyä erossa muslimeista tai muuten on päätä lyhyempi.

    • Pikkuneuvo

      No mikä se on mikä sinua siinä mättää? Et sitten saanut mitään perusteluita tuohon aloitukseesi?

    • 23523523se

      Viime syksynä kävin. Tässä havaintoja: Paska haisee joka paikassa. Rottia riittää! Kusettajia,hihassaroikkujia ja riidanhaastajia enemmäin kuin missään olen nähnyt. Likaisuus ja feikkeys on ne mitkä päällimmäisksi jäi mieleen. Ja ihmisten ylimielinen kusipäinen käytös. Puhumattakaan vanhemmista suomalaisnaisista jotka ettivät nuorten poikien seuraa tuolta! HYI SAATANA

      • alanyan.antti

        Äsken Viikin koetilalla lehmät päästettiin laitumelle. Tohtorisnainen kertoi, että vanhakin lehmä hyppii riemusta, kun pääsee laitumelle. Samanlainen tilanne on Alanyan kentällä, kun koneellinen suomalaisia ikääntyneitä ylipainoisia rouvia laskeutuu koneesta.
        IlmiannaJaa


      • Tyhmäävalehdella

        no minun ja lasten nenissä sitte varmaan vikaa. Samoin ollaan kai sokeita kun ei nähdä likaisuutta. Niin ja kai meitä on sitte vedetty nenästäkin vaikka rahapussi näyttää oikein ja hyvää laatua on ostettu edullisesti. Budjetti on pitänyt ja kaikki tarvittava on saatu ja vähän ylimääräistäkin kivaa. Lisäksi paikallisilta ollaan saatu tervehdyksinä ihania ruokia jotka ovat tuoneet meille ovelle. Kauheaa on siis ollut :) Aina tulemme menemään Alanyaan ja hyvä jos sinä et sinne mene niin ei tarvitse törmätä valehtelijaan.


    • HyiHyi

      Turkkilaiset ovat lipeviä ja hyvin inhottavia ihmisiä.

    • Ray2016

      Mutta onneksi me suomalaiset olemme todellista valiokansaa,olen nyt käynyt Turkissa vuodesta 1982 alkaen,omistan tällä hetkellä useita asuntoja kyseisestä maasta,eikä koskaan ole ollut ongelmia vuokranmaksusta,mutta Suomessa olevista asunnoista olen joutunut menemään jopa oikeuteen ,että olen saanut vuokrat perittyä.

      • q1w2e3

        En ole käynyt Turkissa, matkustelen erittäen vähän. Olen aivan varma ettei ole sellaista maata olemassa, että aina saisi vuokransa jokaiselta aina?


    • ShariaOnJees
    • Vapauskaikilla

      Hei kaikki maailman parantajat ja muut jotka paasaatte eri maiden oloista ja boikoteista ym. voitte aivan vapaasti pysyä Härmässä ja istua vesi sateessa heinäkuussa Suomessa. Aika usein olette kuitenkin esim lentämässä Thaimaahan ym. ja muihin ns. "hyväksyttyihin kohteisiin"" joissa ei muka ole epäkohtia!!!? Ei vähääkään kiinnosta mielipiteenne!! Turkki hieno ja monipuolinen maa ja Venäjä esim . Pietari upea kaupunki lähellämme. Matkailu on ok , tuo toisten varoittelu on lapsellista, jos jonnekin ei halua mennä tai haluaa boikotoida sen voi pitää ihan omaa tietonaan. Mikäli on hirveän tarkka kaikista epäkohdista muualla, ei voi mennä minnekään kotisohvalta.

      • EiOleVapauttaKaikilla

        Olemme matkustelleet paljon ja tietenkin olemme käyneet myös Alanyassa.
        Paikka on kohteena tylsähkö; tietysti kävelykohteena mainio.

        Turkki polkee ihmisoikeuksia hirvittävällä tavalla. Tuhansia toisin ajattelijoita viruu vankiloissa ja sadat ovat kadonneet, siis kidutettu ja murhattu.

        Emme voi enää koskaan ajatella matkustavamme tuohon roistovaltioon josta on tullut islamilainen terroristivaltio.


      • Reessaaa

        Naapurissamme oleva Venäjä on vielä Turkkiakin pahempi ihmisoikeuksien polkija ja vielä Euroopassa hyökkäyssotaa käyvä ja jotkut jopa vielä matkustavat sinnekin .


      • EiOleVapauttaKaikilla
        Reessaaa kirjoitti:

        Naapurissamme oleva Venäjä on vielä Turkkiakin pahempi ihmisoikeuksien polkija ja vielä Euroopassa hyökkäyssotaa käyvä ja jotkut jopa vielä matkustavat sinnekin .

        Sama tilanne on Venäjänkin suhteen. Sinnekään emme matkusta. Voit kirjoittaa Venäjän ongelmista Venäjän omalla palstalla, kun sen olosuhteet niin kiinnostaa. Tämä on Alanyan palsta, jonka ongelmista aivan asiallisesti kirjoitin tänne.


    • Ympäriämpäri

      Onneksi meitä matkustavia Turkkiin Alanya ja myös muualle löytyy niin paljon että lennot ovat täysiä ja hinnat ovat korkeita. Matkustajien määrä on noussut 50% ja Finnair on lisännyt lentojaan 17.6- 10.8 välisellä ajalla niin että koneita lentää seitsemän viikossa ja Detur, TUI, Lomamatkat, Aurinkomatkat myyvät kohta ei oota. Tekemistä riittää muutakin kuin maata beachillä esim retkiä, vaellusta, sukellusta, laivaristeilyjä, ja tietenkin suppailua, purjeliitoa jne. Voiko sanoa tylsäksi lomaksi tai kesämökkipaikaksi?

    • VedäÄmpäriPäähäsi

      Koen suurta murhetta näiden tietämättömien ihmisten puolesta.

      Matkustamalla Turkkiin tuette terroristirikollispresidentti Erdoganin saastaista muslimiyhteiskuntaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5095
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3197
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1837
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1800
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1325
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1286
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1267
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1267
    Aihe