Niin siis se on varattu ja kuulemma rakastunu jo sen tyttöystävään(mitä kukaan ei usko koska ne on ollu yhdessä vasta 5kk). Ja silleen oon yrittäny ihan oikeesti unohtaa kaikki tunteet ja näin ja keskittyy opiskeluu mutta ei pysty enää ku se ärsytyksen määrä on jotain ihan muuta settiä. Se jätkä vaan ärsyttää. Ja ärsyttää. Okay... Kertokaa mulle miten ärsyttää takasin, miten reagoida ku se kävelee vastaa tyttöystävä vierellä ja ihan vitutuksenaan vetää sitä lähemmäs ja suutelee sitä....?
Koston halua
Lols
2
114
Vastaukset
Älä kiinnitä siihen mitään huomiota.
Kasva. Kypsy. Jatka elämääsi.
Jossain vaiheessa ero olisi ollut joka tapauksessa väistämätön.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Harris vai Trump - ketä kiinnostaa?
Ärsyttää suunnattomasti, kun meillä Suomessa ovat mediat täynnä USA:n presidentin vaalikampanjaa. Meillä ei ole siellä2161536Ehkäpä tunnet sinuun kohdistuvan rakkauden
Mutta tunnetko tuskani siitä sinuun kohdistuvasta suuresta ikävästä ja toteutumattomasta läheisyydestä? Vaistoatko kun i651374- 821061
Venäjän vuonna 2022 Ukrainalle tarjoama "rauhansopimus"
on tällainen: Ukraina julistaa puolueettomuutensa. Ukraina vähentää armeijan 50 tuhanteen ihmiseen, mukaan lukien puol280912- 73863
Iida Vainio tilittää Farmista - Paljastaa yllätyshaaveen Archie-rakkaan kanssa: "Me ei..."
Iida Vainio ja Archie Cruz eli Arttu Kuosmanen ovat kihloissa ja odottavat ensimmäistä yhteistä lastaan. Lue Iidan haas6851Juuri nyt: Ei soraääniä, Kunnanhallitus esitti sittenkin kivitipun ostoa.
Kunnanhallitus esittää valtuustolle, että kunta ostaisi Kivitipun 170 000 euron kauppahinnalla. https://ilkkapohjalaine67849Joko Niinistökin hiukan ymmärtää että oli huono veto Suomelta tässä ajassa alkaa härnäämään Venäjää?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000010801464.html "Niinistö varoitti Venäjän ja Naton yhteenotosta – näin hän komment185827- 46824
Älä epäile itseäsi
äläkä epäile minua. En ole menossa mihinkään - ellet pyydä minua poistumaan. 🧡31745