Häkin koko kanille!

Anxo

Onko n. 180x180 häkki sopiva n.2kg painoiselle uroskanille? Ei pääsisi jaloittelemaan ulkopuolelle, sillä en halua vahinko pissoja lautalattialleni ettei mene pilalle.

4

143

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • valitettavastiei

Ikävä kyllä ei, kani tarvitsee silti jaloittelua.
      Jos et kestä ajatusta että lattiat menee piloille jätä kani hankkimatta tai opeta se käymään pissalla omassa häkissä/hiekkalaatikossa.
      Vahinkopissoja saattaa yksilöstä riippuen tulla varsinkin jotkut leikkaamattomat urokset saattaa alkaa merkkaamaan kun tulevat siihen ikään.
      Jos omistat ison kylppärin josta on mahdollinen tehdä turvallinen(eli ei esim pesukoneen johtoja näkyvillä) kani voi jaloitella myös siellä.
      Mutta häkkieläimeksi ei kanista ole.

• Kani on opetettu sisäsiistiksi, mutta äitini ei anna lattialla pitää juuri tuon merkkailun yms. takia.

• Zedä

Sitten parempi etsiä kanille uusi koti jos ei voi sitoutua hyvään hoitoon :/ Pienikin kani kaipaa paljon tilaa pomppia ja seikkailla.

Mun kaneilla oli D sen llä omistajalla lattialla muovimaton pala lattian suojana, sitä voisit kokeilla. Vaikka ei noi mun leikatut ainakaan niin isojaa pissoja tee ettei se imeytyisi mattoon heti, niin ei siitä lattiat kärsi.

• Zedä

Siis edellisellä omistajalla

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      35
      10044
    2. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      41
      5454
    3. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      43
      5033
    4. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      203
      3861
    5. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      13
      3423
    6. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      46
      3266
    7. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      31
      2936
    8. Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?

Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise
      Vimpeli
      74
      2693
    9. Oletko nyt

Onnellinen mies naisesi kanssa?
      Ikävä
      44
      2613
    10. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      56