Uusi tyttöni Lee

HolloPellervo

Hei kaikki ihanat Suomi24-palstalaiset!
Olen muuttanut tänne Chiang Main läheisyyteen Mae Rim nimiselle alueelle. Jätin Oon ja Budiksen Udoniin Nong Haniin sinne keskelle ei mitään. Muutaman viikon olen asunut Uuden tyttöystäväni Leen ja hänen äitinsä kanssa mukavassa kaksikerroksisessa omakotitalossa. Leen olen kyllä tuntenut pikkutytöstä asti jo 7 vuotta. Nyt ikää on senverran että voimme laittaa rojua ränniin ja uutta kasvua alulle.
Chiang Maissa tulee vietettyä runsaasti aikaa. Tänään kyllä olimme täällä Mae Rimissä olevalla Huay Tueng Thao Lake nimisellä järvellä. Tuli syötyä hyvin ja juotua Leo merkkistä olutta suhteellisen runsaasti. Lee kuitenkin ajaa autoa ja moottoripyörää hyvin humalassa kuten minäkin. Hän useinmiten haluaa olla kuskinamme. Kohtapuolin olemme lähtemässä Chiang Main keskustaan hurvittelemaan.
Joten jos ihania Suomi24-palstalaisia on tänään viihteellä CM:ssä ja näette meidät niin nykäiskää rohkeasti hihasta.
Terveisin Pellervo & Lee

3

201

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Unohtui kertoa että oli mukavat 4 Songkran päivää heittää vanhaakaupunkia ympäröimästä likavettä ihmisten päälle. Rottia siellä vilisee uskomaton määrä ja kait niitäkin vesiämpärin mukana lenteli.
      Terv. Pele & Lee

    • syövätkunnanisät

      Hellsingin rottatilanne on repeämässä käsistä. Toivottavasti Kirkkonummen ja Espoon sudet hoitavat ongelman pois.

    • järkiveto

      Onnea pellervolle uuteen kotiin.
      Muuttosi Udon thanista Chiang main provinssiin on loisto keksintö koska, molempien provinssien taso nousi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Aikakone-yhtyeestä tuttu Maki Kolehmainen kuollut

      Kuoli tänään aamuyöstä nopeasti edenneeseen sairauteen. Hän oli 58-vuotias.
      Maailman menoa
      75
      4752
    2. Mites meillä nainen tämä yhteys

      Onko se yhteistä se kokemus siitä, että tunnemme syvästi toisemme? Tunnemme vetoa ja sielunyhteyttä, jotain kuin toisest
      Ikävä
      66
      1547
    3. Rokote otti taas omansa. Maki Kolehmainen kuollut.

      RIP Maki. Muusikko, tuottaja ja säveltäjä Maki Kolehmainen on kuollut. Asiasta uutisoi ensimmäisenä Yle. Kolehmainen k
      Maailman menoa
      39
      1524
    4. Miltä kaivattusi näyttää

      Kehtaako esitellä kenellekään? 🤣🙆‍♂️
      Ikävä
      53
      1243
    5. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      66
      1169
    6. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      74
      990
    7. Olen lihonut vähän

      Sekin nolottaa. Onneksi ei nähdä ihan heti. Ehdin palata ennalleni.
      Ikävä
      115
      987
    8. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      91
      914
    9. Toivoisin niin

      Että edes kerran heräisin vierestäsi uuteen aamuun.. 💔
      Ikävä
      50
      810
    10. Miksi, siis miksi haluat kirjoitella minun kanssa?

      En vain oikeen ymmärrä. Onko sulla tylsää, vai mikä homma?
      Ikävä
      59
      778
    Aihe