sinne ja suoraan, heti!
Haluan löylykauhaa heti !!
14
320
Vastaukset
- uuuiiiaaa
Siitä vaan alat pomppia varren päällä eiköhän se sinne hajurakoon uppoa
- stepuli
Aloittaja olet varmasti uusnatsi.
- ccggtty
Sinä olet piällysmies
- tiptiptippuri
Mulla on tippuri
- tipulipuri
Eipä ihme ko äitiltäs sen sait.
- tiptiptippuri
Nyt sullakin on tippuri kun höyläsit minua eilen illalla autossa, koira-asennosta takapenkillä, tunnustit että et ole koskaan saanut naista etkä kyllä haluakaan.
- kylläsyyhyää
Ai joo nyt muistankin olit se kaljurottaa muistuttava kapinen rakki
- Kielletyttunteet
Kumivasara on parempi.
- mahtava.orgasm
Bilteman suuri ruuvari ja sen muotoiltu kahva tekee gutaa!
- kitisijä
Ostakaa nyt hyvät ihmiset tälle hemmolle löylykauhoja niin saa pelata niiden kans 24 h/7 ei jaksa tuntea paha mieltä moisen kaverin puolesta kun löylykauhojaan kaipaa anukselaansa.
Saanko mä työtää?
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko1141755Kerran oltiin mekin kahdestaan
Saanko sanoa, että minua kyllä vähän huvitti jälkeenpäin? Olit kuin vapiseva jänis ketun vieressä valmis loikkimaan paik191423- 2141414
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi2091324- 1801207
Oikeasti, voitais mennä kahville
ja jutella niin kuin normi-ihmiset. Kyllä toivon sitä. En pelkää kohdata enkä istua sun kanssa samassa pöydässä. Miten o841088Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151069Yritin keväällä unohtaa sinut nainen
mutta siinä kävi niin, että ikävä tuli korkoineen takaisin. Niin että mikä taikavoima sinulla on minuun, sitä joutuu mie34926- 74889
Leton rannan kakat - hys hys hiljaa!
Hienolle rannalle on jostain ilmeisen selvästi tullut ulostusjätteitä. Mistään tutkimuksista ei ole vielä tietoa ja kuka68829