Olen 50 v mies. Työtön, usein ikärasistoitu, elän yksin yksiössä kahden koiran kanssa. Sosiaalinen elämä on pientä. Naisystävä teini-ikäisine lapsineen asuu muutaman kilsan päässä. Näemme yleensä kuutena, tai seitsemänä, päivänä viikossa muutamien tuntien ajan. Parisuhteemme on muuten aikalailla normaali, kuitenkin ilman alkoholia, tupakkaa, päihteitä ja väkivaltaa. Ulkoilen nykyään vähän. Kulutan aikaa tietokoneen, grafiikan, surffailun ja maahanmuuttopolitiikan parissa "rasistien" puolella, sekä koirien kanssa jne. Joskus tunnen oloni yksinäiseksi ja turhautuneeksi. Joskus tunnen olevani turha ihminen. Olen kuitenkin rauhallinen, positiivinen, harkitseva jne persoona. Se taustoista.
Mistä johtuu seuraava: ihan randomisti, oli hyvä tai huono fiilis, makasin tai istuin tai kävelin, tuntuu yhtäkkiä kuin ilma kuumenisi ympärillä. Tämän jälkeen tulee nihkeä pieni hiki ja sen jälkeen olo muuttuu niin kuin ilma ympärillä kylmenisi. Sitten se menee ohi. Parissa minuutissa. Mitään muita oireita ei ole. Psyykkistä vai jtn muuta?
Toinen asia. Käsistäni, jaloistani ja alavatsastani on hävinneet lähes kaikki karvat. Iho-oireita ei ole minkäänlaisia. Veriarvot on ok, EKG puhdas, sydän normaalin kokoinen, maksa kunnossa. Ainoat oireet mitä yleensä on, on lievät ylävatsakivut joita on suht harvoin, sappikivikohtauksia yli 5 vuoden välein (kiviä ei ole, pelkästään soraa), sekä makuulla rohiseva hengitys. Keuhkoäänet kuitenkin puhtaat.
Vanhuus ei tule yksin....
Kohtavanhus
0
107
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212217- 671076
- 107970
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r70913Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p54895- 43883
Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55858Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na30848KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.9838Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(46779