Uusilla valtuutetuilla on nyt ollut aikaa perehtyä rakennustekniikkaan ja aikaisempien rakennushankintojen tarjouspyyntöihin.
Tietävät siis tarkkaan miten nykyiset virastot, koulut ja päiväkodit on hankittu.
Osaavat välttää uusissa hankkeissa vanhat sudenkuopat ja sudet. Eivät pyri enää ennätyksiin. https://www.veronmaksajat.fi/luvut/Tilastot/Julkiset-menot/Julkisten-menojen-kansainvalinen-vertailu/
Vaikka veronmaksajat kuinka tykkäisi.
Jossain jo päätetty hankkia siirrettävä parakkikoulu. Laitettaneen tolppien päälle eikä vanhaan malliin märkään maahan.
Rahoitusmuoto on leasing ja tarvii maksaa parin vuosikymmenen päästä, eli lapset maksavat. Lapset maksavat jo nyt valmiina olevat korjausvelat, mutta ei se kauaa kestä, n. 40 vuotta.
Onnea matkaan, uudet valtuutetut ja ahkeruutta tarkistaa virkamiesten laskelmia. Virkamiehet ovat vielä samat..., työtavat ja mainio osaaminen vielä kuten ennen.
Vaalien jälkeen.
Petromax
1
183
Vastaukset 1
- Oonnkhan
Valtakunnassa sitten kaikki hyvin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771600
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.106822En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203608- 128561
- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50538- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 42496