Itse olen lomaillut kyseissä paikassa useamman vuoden ajan jo, joista kahtena viimeisenä vuotena ollen ollut hotelli cocorin asiakas. siksi että se on alueen ehdottomasti tasokkain hotelli. myös kannattaa kokeilla hotellin pesulapalvelua tai siivoojathan ne hoitaa, ja itse saat päättää kuinka paljon haluat maksaa siitä, oli ainakin niin kesällä. itseäni se ei haittaa että se on hieman syrjässä niinsanotusta keskustasta(taxi on halpa), mitä rantoihin tulee ne ovat mielestäni hyvinkin vertailu kelpoisia ihan mihin tahansa välimerenrantoihin nähden. ruoka on hyvää ja melko turvallista syödä. erityisesti kannattaa kokeilla hotellin takana olevalla rannalla olevia rantaravintoloita. itse pidän että siellä on valtavan hyvät keitot, sopivat salaatit pieneen nälkään, mutta ehdottomasti kokopaikan parhaat cascaval panet, leivitetyt juustot..
kesäkuu on parasta aikaa matkustaa sinne kun silloin ei ole vielä paikallisten kesälomat alkaneet.
retkistä en osaa sanoa että ovatko ne hyviä, viime vuonna osallistuin kyllä tonavan suisto retkelle joka oli ihan hyvä, mutta jotenkin ajattelen että päivän retki bukarestiin ei ehkä ole riittävän pitkä aika, siellä on mielestäni hyvinkin paljon nähtävää ja kokemista.. suosittelen kovasti kaupunkia. vuoristo seutu on minun suosikkini tässä maassa ehdottomasti, alueelta löytyyy muutama upea vanha kaupunki, joista paras on sighisoara tai sibiu..
suosittelen
kerran elämässä
0
808
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882