suosittelen

kerran elämässä

Itse olen lomaillut kyseissä paikassa useamman vuoden ajan jo, joista kahtena viimeisenä vuotena ollen ollut hotelli cocorin asiakas. siksi että se on alueen ehdottomasti tasokkain hotelli. myös kannattaa kokeilla hotellin pesulapalvelua tai siivoojathan ne hoitaa, ja itse saat päättää kuinka paljon haluat maksaa siitä, oli ainakin niin kesällä. itseäni se ei haittaa että se on hieman syrjässä niinsanotusta keskustasta(taxi on halpa), mitä rantoihin tulee ne ovat mielestäni hyvinkin vertailu kelpoisia ihan mihin tahansa välimerenrantoihin nähden. ruoka on hyvää ja melko turvallista syödä. erityisesti kannattaa kokeilla hotellin takana olevalla rannalla olevia rantaravintoloita. itse pidän että siellä on valtavan hyvät keitot, sopivat salaatit pieneen nälkään, mutta ehdottomasti kokopaikan parhaat cascaval panet, leivitetyt juustot..
kesäkuu on parasta aikaa matkustaa sinne kun silloin ei ole vielä paikallisten kesälomat alkaneet.
retkistä en osaa sanoa että ovatko ne hyviä, viime vuonna osallistuin kyllä tonavan suisto retkelle joka oli ihan hyvä, mutta jotenkin ajattelen että päivän retki bukarestiin ei ehkä ole riittävän pitkä aika, siellä on mielestäni hyvinkin paljon nähtävää ja kokemista.. suosittelen kovasti kaupunkia. vuoristo seutu on minun suosikkini tässä maassa ehdottomasti, alueelta löytyyy muutama upea vanha kaupunki, joista paras on sighisoara tai sibiu..

0

826

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
        Ikävä
        119
        1702
      2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
        Ikävä
        99
        1538
      3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
        Maailman menoa
        37
        993
      4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
        Ikävä
        29
        899
      5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
        Ikävä
        38
        861
      6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
        Ikävä
        50
        826
      7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
        Ikävä
        43
        768
      8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
        Ikävä
        37
        760
      9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
        Ikävä
        56
        758
      10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
        Ikävä
        37
        730
      Aihe