Tänään oli pikakaista käytössä ja minulla oli 20l astia täynnä bensaa,no tulli miehet tarkasti auton ja siitä tuli maksu,tulli mies kertoi että minun pitää vero maksaa.
Hän kertoi että on halvempaa maksaa vero kuin ostaa suomesta bensa,herää kysymys ,litra määriä oli 10l yli sallitun määrän,no lasku oli yli 14 euroa.
Kuinka tämä on halvempi ? minä olen maksanut vielä venäjälle varmaan noin 60c litralta noin 38.50 ruplaa litra.
En niin kuin käsitä , miten tämä on halvempaa kuin ostaa suomesta.
10litrasta tulee noin 2 euroa litra.Voisiko joku kertoa asiantuntijana joka ymmärtää.
suomen tulli
5
441
Vastaukset
- Kontratuli
Se tarkoittaa sitä että, olet tästä lähtien tullin tarkkailussa. Aina takaisin tullessa kontra.
- venakko.on.ihana
Sen lisäksi sun klunssi irtoaa lähiaikoina.
- polnibak
Varmaankin ostit myös tankin täyteen
- Vakituinenylittäjä
Miksi lasket noin ja yleensä kysyt? Saa tuoda 10 l ja piste. Älä yhtään vaivaa päätäsi tuolla asialla, tullimiehen ei tarvitse selitellä asiaa. Itsekin käyn Niiralasta tankilla ja säännöt tietää lähes kaikki, jotkut tietenkin yrittävät aina harmaata aluetta.
- Anonyymi
Suomen tulli ottaa paljon lasteja kiinni ja laittaa niihin matoja. Päästävät sen jälkeen taas rikollisille jakeluun. Kennattaa olla varuillaan näiden heppujen kanssa, he ovat kateellisia ja vihaavat sitä että joillain on parempi elämä kuin heillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.303601Kukka ampu taas Kokkolassa?
T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs91648Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131493Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2241310Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.137944Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain34913Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht243905- 60889
Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ66864Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲98839