suomen tulli

suomentulli

Tänään oli pikakaista käytössä ja minulla oli 20l astia täynnä bensaa,no tulli miehet tarkasti auton ja siitä tuli maksu,tulli mies kertoi että minun pitää vero maksaa.

Hän kertoi että on halvempaa maksaa vero kuin ostaa suomesta bensa,herää kysymys ,litra määriä oli 10l yli sallitun määrän,no lasku oli yli 14 euroa.

Kuinka tämä on halvempi ? minä olen maksanut vielä venäjälle varmaan noin 60c litralta noin 38.50 ruplaa litra.

En niin kuin käsitä , miten tämä on halvempaa kuin ostaa suomesta.

10litrasta tulee noin 2 euroa litra.Voisiko joku kertoa asiantuntijana joka ymmärtää.

5

646

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kontratuli

Se tarkoittaa sitä että, olet tästä lähtien tullin tarkkailussa. Aina takaisin tullessa kontra.

• venakko.on.ihana

Sen lisäksi sun klunssi irtoaa lähiaikoina.

• polnibak

Varmaankin ostit myös tankin täyteen

• Vakituinenylittäjä

Miksi lasket noin ja yleensä kysyt? Saa tuoda 10 l ja piste. Älä yhtään vaivaa päätäsi tuolla asialla, tullimiehen ei tarvitse selitellä asiaa. Itsekin käyn Niiralasta tankilla ja säännöt tietää lähes kaikki, jotkut tietenkin yrittävät aina harmaata aluetta.

• Anonyymi

Suomen tulli ottaa paljon lasteja kiinni ja laittaa niihin matoja. Päästävät sen jälkeen taas rikollisille jakeluun. Kennattaa olla varuillaan näiden heppujen kanssa, he ovat kateellisia ja vihaavat sitä että joillain on parempi elämä kuin heillä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ny se loppuu ( Kuhmo)

Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.
      Kuhmo
      74
      2395
    2. Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan

Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt
      Kemi
      37
      1967
    3. Harmi että välimme

Menivät niin solmuun.
      Ikävä
      101
      1233
    4. Hei sinä rakas mies.

Milloinkaan kohdataan? Toivottavasti pian....❤️
      Ikävä
      49
      1012
    5. Ajatuksia

Mitä ajatuksia hän herättää tänään?
      Ikävä
      92
      910
    6. Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki

Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.
      Ikävä
      26
      847
    7. Äimän käki

Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,
      Sinkut
      147
      713
    8. Mille kirjaimelle

toivotat hyvää yötä , kuka on mielessäsi kun menet nukkumaan?
      Ikävä
      29
      710
    9. Katse

Miltä se tuntuu, kun hän katsoo sinua?
      Ikävä
      41
      685
    10. Nainen, miten suhtautuisit

Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?
      Ikävä
      56
      598
    Aihe