Mieskaveri hakusessa

Rauma_2017

Eihän tämä mikään treffisaitti ole mutta jos löytyis kiva tämän kautta mies kesän tapahtumiin 45 - 50 v. Ihan voi olla kaveripohjalla tai jos hyvin käy jotain muuta.

20

614

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rauma_2017

      siis olen nainen:)

    • Kyttärit

      Mees kattoon tuonne torikahvioon, siellä maleksii sellanen nelikko jokapäivä tuskin on ikinä naista saanut mutta miehestä en tiedä olisko osunut joskus peräaukkoon.

    • Raumalainen-

      Minä olen 41v. En juuri käy missään tapahtumissa koska ei jaksa yksin mennä eikä niitä muutamia joita mulla on, ei kavereita kiinnosta. Viime vuonna kesällä kyllä kävin jokaisessa pippalossa ja terasseilla ja totesin vaan että turhaa on. Yritin parantaa sosiaalista elämääni mutta ei onnistunut oikein kun yksinäisestä ei välitetä yhtään.

      • Rauma_2017

        kuulostat ihan asialliselta:) raumalainen-


    • RaumanUkko

      Mää ole jo tullu siihe ikkää ettei ennää pellaa mikkää.
      Kyl sen näkkee peilist kaikki on jo eilist.

      • Rauma_2017

        noh, noh, maailamssa vielä paljon hyvää


      • Rauma_2017

        Yksin olen minäkin tällä hetkellä, enkä tähän tottunut:( raumalainen-


    • Rauma_2017

      hei sinä 41:)

      • Raumalainen-

        Moi


    • Raumalainen-

      On ollut tylsä viikonloppu tosiaan.

    • Tässä ois 44v yksinäinen mies vailla kivaa naisseuraa kaikenlaiseen menoon mukaan.Yhteyttä saa ottaa.Nimimerin takaa osoite löytyy.

    • Eisenimi

      No jos kaveria vaan etsit niin teen minäkin, 43v tatuoitu kundi vailla ystävää.... Löytyykö näin?

    • Raumalainen-

      Taitaa tulla tylsä ja yksinäinen kesä. No minä sitten vaan veneilen ja kalastelen yksin.

    • Meili löytyy nimimerkin takaa......

    • 41v-sinkkumies

      Meneeks kukaan rmj festareille otanlahteen??? Itse aion mennä varmaan yksin kuuntelee musaa ja sitä rataa. Seuraan pääsee jos joku mukava nainen kiinnostuu??????

      • Mimukkaaaa

        Eks sä oo vähän liian vanha teinifestareille? 41v vanha kääkkä jossain parikymppisten joukossa! Hoh hoijaa


    • 41v-sinkkumies

      Festareilla on paljon yli 40 vuotiaita äijiä. Sinne mennään musan takia eikä teinien takia ja missäs muualla näkee niitä bändejä kun tälläiseen pikkukylään ei koskaan tuu mitään tapahtumia.

      • Kjkknkkj

        Mahtaa olla yli nelikymppisten lapset ylpeitä isistään, kun hilluvat lastensa ikäistensä kanssa festareilla! Hyi ällötys!! Kasva jo vanha pieru aikuiseksi, ei sua kukaan enää huoli, viimeinen käyttöpäivä meni jo! Mee hillumaan omanikäistesi seuraan ja jätä teinit rauhaan.


    • sad-but-true

      Festareilla teinit oksentelee eivätkä osaa käyttäytyä. Aikuiset siellä osaa käyttäytyä. Ilman aikuisia niitä festareita ei edes olisi ja monet tukehtuis omaan oksennukseensa.

    • psyyke-eläkeläinen

      Akka ei sanonut pahasti se sanoi hyvästi.
      Mää sai sitte psyyke-eläkkeen.Ketipinoria menee 3 tablettia päivässä.
      Yksin asun kerrostaloyksiössä.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1409
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      323
      1018
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      875
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      35
      673
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      147
      672
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      40
      620
    7. 52
      561
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      548
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      111
      523
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      521
    Aihe