Tauski Peltonen on Ihana

TauskinFani23vuottaollut

Mua ärsyttää ihmiset jotka haukkuu Tauskia.Tauski on aivan ihana ja mukava oon käynyt 7 kertaa Tauskin keikalla ja yhdelle keikalle niistä pääsin ilmaiseksi koska Tauski valitsi minut Facebook kisassa voittajaksi fanitapaamiseen ja ilmaisen lipun keikalle.Siinä kun keikoilla Tauskin kanssa jutellut ja siinä on huomannut miten mukava ja ihana Tauski on.Se mitä lehet esim Seiska Tauskista kirjottelee ni ei todellakaan ne jutut ole totta.

50

3262

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näinsennään

      Tottakai se keikoilla esittää olevansa niin ihku ja mukava, ettei vaan fanit häviä lavan edestä kuolaamasta......mutta yksityisesti onkin sitten jotain muuta, muutenhan olisi edelleen naimisissa sen ekan kanssa......

    • TauskinFani23vuottaollut

      No Tauskin avioliitot ei vaa oo muista syistä kestäneet.Eronnu ekasta toisen takia ja toisesta kolmannen takia.En todellakaa usko Tauskin esittävän vain Ihanaa ja mukavaa.Se on todellisuudessa semmonen.Sitä paitsi Tauski on itte sanonu et jottai lehtijuttuja esim Seiskasta ei kannata uskoa mitä siitä kirjotellaan kukapa niitä nyt uskosi ei ainakaa todelliset Tauskin fanit.ja jos Tauski ei os nii ihana ja mukava nii tuskimpa sillon fanituskaan ois kestäny 23 vuotta mitä mulla kestänyt.

      • voisentään

        Laiska ja lapsellinen. Sortuu juurikin valheisiin hätäpäissään,
        etenkin päissään, täälläpäin tiedetään kyllä.


    • hömppää

      itsehän on siihen hömppäjulkisuuteen lähtenyt ja halunnut. Tietääkö joku häneltä muuta kuin sen yhden hitin? Siis Sinä vain. Laulunkirjoittajana ihan ok, mutta se vie uskottavuutta, kun on tutumpi Seiskasta kuin itse musiikistaan.

      • Anonyymi

        Tauski muistaakseni kirjoitti myös CAT CAT yhtyeelle muutaman kappaleen hänen oman laulajanuransa rinnalla ja hän samalla rakastui CAT CAT yhtyeen Virpi Kätkään ja sitten he menivät naimisiin. Virpi ja Tauski saivat yhteisen lapsen mutta avio-onnea ei tainnut kestää kovin kauan kun Tauskin luonne muuttui väkivaltaiseksi ja se johti sitten heidän avioeroonsa.


    • Yksinkertaisesti

      Tauski on idiootti.

    • TauskinFani23vuottaollut

      Tauskilla on muitakin hittejä kuin Sinä vain Rakastan sua,Niin minä sinulle kuulun,Ole sinä minun ja pitkä listahan niitä on.Tauskia minä ennemmin uskon kuin lehtijuttuja Seiskaa ja kun eturivissä aina Tauskin keikoilla ja sit ku Tauski kattoo silmiin ja laulaa Sinä vain niin kyllä siinä tuntuu et sulaa.Kuten aiemmin sanoin niin mua ärsyttää ihmiset jotka haukkuu Tauskia koska se on nii ihana ja mukava ja juomisen Tauski on lopettanut aikoja sitten

      • voisentään

        Jojojojojojojooo, uskoo, ken uskoo.


    • TauskinFani23vuottaollut

      Sitä paitsi Tauskin mukavuuden ja ihanuuden näkee vasta sitten kun sen on tavannut joka keikalla Tauskin kanssa jutellu niin joka kerta on yhtä mukava ja oli muut mitä mieltä Tauskista oli niin ite pijän Tauskin puolia .23 vuotta Tauskin fani ja pari vuotta sit aloin Tauskin keikoilla käyä kattoo millanen Tauski livenä niin turhaan ihmiset Tauskia haukkuu.

      • voisentään

        Ulosheitettyjen parhaimmistoa tää nyrkinheiluttaja.


    • eisanomitaan

      En tunnistaisi, jos radiosta kuulisin.

    • TauskinFani23vuottaollut

      Tauski ei oo mikää nyrkinheiluttaja just tollaset juttuhan siitä on täyttä valetta.Tauski on sitä paitsi kunnon huumorimies ja mukavampi ja ihanampi kuin Tauskin haukkujat ja kyllähän siihe on syykin miksi oon yli 20 vuotta Tauskia fanittanut.Kyllä nyt pitkä aikanen fani joka Tauskin keikoilla käynyt ni tuntee Tauskin paremmin kuin ihmiset jotka lukee vaa Seiskoja ja eivätkä oo takuulla ees Tauskin keikalla koskaa olleetkaan.Kyllä Tauskista voi oikeesti tykätäkin miehet haukkuu vaa Tauskia koska ovat kateellisia sille kun Tauskista tykkää suuri osa naisista

    • Onsekova

      Ei kyllä taida Tauski olla ollut " jo kauan ilman alkoholia", mitä kattoo herran menoa muutama kuukausi sitten keikalla, niin jotain muuta kuin vettä iellä lasissa vaikutti olevan. Mistä olet tuo Tauskin juomattomuuden kuullut?

      Ei siinä mitään, hauska heppu ja musa toimii.

    • TauskinFani23vuottaollut

      Ihan ite Tauski sanonut sen julkisuudessa ettei enää juo alkoholia eikä oo pitkään aikaan juonut ja täysin selvinpäin keikoilla ollut kyllä minä ennemmin Tauskin sanaan luotan kuin kenenkään muun ja omin silmin oon nähny ku Tauski juonu vaa vettä tai cocista keikoilla ja kahen ja puolen viikon päästä taas pääsee Tauskia näkee kahtena iltana peräkkäin

    • TauskinFani23vuottaollut

      Olipa se viikonloppuna Tauski taas ihana ku kaks keikkaa kävin.Katto silmiin mua ja laulo niin minä sinulle kuulun.Molemmilla keikoilla ihana.kesällä taas näkee.

    • läheltäseurannut

      Otapas jo ne pinkit aurinkolasit silmiltäs ja usko että se jätkä on yksityiselämässä ihan toinen kuin keikoilla.....pitäähän sitä keikoilla hyväuskosille hölmöille naisille näyttää ettei vaan kaikki kaikkoo siitä lavan edestä.......en enää lähtis katsomaan edes ilmaiseksi tuota ällötystä, olen nähnyt tarpeeksi.......

    • TauskinFani23vuottaollut

      No enpä kuule usko enkä tuu koskaan uskomaan , Iltasanomissakin oli just juttua et Tauski ei oo juonut ainaskaa vuoteen alkoholia.Tauskilla on muut asiat mielessä ku alkoholi keikat, lapset ja moni muu asia mut ei alkoholi.Vapaa ajalla Tauskin aika menee 6 lapsen isyyteen.Eikä Tauski keikoilla vaan näytä se on todellisuudessa ihana.Kateellisia Tauskille on vaa ne jotka haukkuu ku Tauski vie kaikki naiset.Minä oon ollu lipun maksaneensa sekä myös ilmaseksi Tauskin keikoilla 9 Tauskin keikkaa käynyt 2 vuoden sisään ja tulen Tauskin keikoilla käymään aina ku täällä päin Tauski käy eli 1-2 kuukauden välein eli todella usein ja aina yhtä Ihana joka kerta.Jos en Tauskista välittäs niin en sitä sillon myöskään puolustaisi.Mutta satun Tauskista välittämään ja kovasti ja jos Tauski ei ois niin ihana mitä se on niin en sitä silloin ois 23 vuotta ollut Tauskin fani.Mutta kun oon 23 vuotta ollut Tauskin fani niin tuun sitä aina olemaankin.Enkä tule asiassa mielipidettä muuttamaan.Minä ollu Tauskia niinkin lähellä että sen kainalossa keikan jälkee takahuoneessa.Nii ei varmaa sen lähempänä voi ollakaan . Tauski on kiltti ystävällinen komea ja Ihana.Tauski sanonut sen että kaikkee mitä siitä lehissä kirjotetaan ei kannata uskoa osa jutuista on totta ja osa ei järkevät ihmiset osaa tietää sen.Tauskin kanssa toimeen tulee kun osaa käyttäytyä Tauskia kohtaan hyvin.Tauski on mun mielestä Ihana ollut 23 vuotta ja tulee aina olemaan.Eikä yksityis elämällä ole tekemistä keikkojen kanssa.Jos minä oon Tauskista 23 vuotta tykänny ja se ollut nii kauan minusta ihana niin mun mielipide ei Tauskin haukkujien tai vihaajien sanoista muutu.

    • TauskinFani23vuottaollut

      Pääsee taas heinäkuussa näkee ihanaa Tauskia keikalle ois heinäkuu pian

    • Annukka234

      Tauski on narsisti mies, jonka erottaa jo kaukaa. Sullapa on tosi huono miesmaku, kun pidät naisten hakkaajista. Huippuajuttu, on jos pitää paikkansa, että tauski ja ei-vaimo Henna ovat tapailleet. Siinäpä melkoinen pari, toinen ottaa takasin miehen, joka on pahoinpidellyt häntä aiemmin.. ja sama peli jatkuu vuosien jälkeen. Kyllä voi nainen olla tyhmä. Toivotaan, että tauskin laulajanura on kohta entinen, ei tota naamaa jaksa otsikoissa katella...yäk

    • Annuka433

      Ja tohon tauskin raittiuteen sen verran kommenttina, ettei se miehen maksa enää 50v kestä tota määrää alkoholia, kun tauski on juonu...eli pakkohan sen on jo lopettaa ja muutenkin elämä on ollut yhtä viinaa ja naisia..varmaan vuoronperään. Mitä ihanaa on miehessä, joka ei eres välitä omista lapsistaan...tuon taivaallista...yäk

    • TauskinFani23vuottaollut

      Tauski ei oo naistenhakkaaja lehet kirjottelee omiaan minä uskon Tauskin sanoja en lehtiä ja kyllä Tauski sen lapsista välittää ja ei sen laulajan ura tuu koskaan olee entinen eikä kuulukkaa loppua ja kyllä Tauskissa on ihanaa monikin asia kerran oon Tauskin fani ollut 23 vuotta ittelläs on huono miesmaku ku Tauskia haukut olen 9 Tauskin keikkaa käynyt 2 vuoden aikana ja syyskuussa menossa kaks keikkaa lisää

    • TauskinFani23vuottaollut

      Sitä paitsi liian monet ajattelee Tauskista huonoa/Pahaa ja Tauski itte sanonu Antto Terraksen haastattelussa et se ei koskaa oo edes lyöny naisia ja että se ei oo naistenhakkaaja ja Tauskin kanssa monella keikalla jutellu niin se on huumorimies ja mukava ihminen ei sen pahempi ku muutkaan juomisen se lopettanu oman terveytensä takia

    • Anukka433

      Kyllä se tauskin luonne on todella narsistinen persoona ja kyllä nämä lehtien lööpit kertovat ,sitä, että mies on väkivaltainen . Sitä ihmetellä täytyy, kun viimeaikaiset lööpit mainitsevat, että ex- vaimoa käy vielä yleisillä paikoilla tisseistä kiinni, että siinäpä melkoinen parivaljakko. Tauski ja Henna...pitäköön onnensa, jos tuollaista elämää haluavat viettää. ..ensi tapellaan avioelämää, erotaan ja sitten käräjöidään, lopuksi palataan yhteen ja ollaan muka onnellinen pari...hohoijaa

    • Anukka433

      Ite en kävisi ko. Miehen keikalla, vaikka maksettaisiin, tuskinpa voisi muuta kuin naureskella, kun ko. Mies laulaisi biisiä sinä vain..että on miehellä melkoinen naistenmiehen maine..ja lurittelee vaan ko. Biisiä, että saa naisia kellistettyä. Eikös se ole mainostanut, kuinka monen sadan naisen kanssa on uransa aikana maannu. Oliko ihan 200 muijaa. Siinä sulle mahtava fanituskohde....onnittelut

    • katalin

      tauski on ihan ok laulaja ja virpinkin kanssa ovat sopineet.

    • 99899

      Tauskilla ei kunnon ääntä ja naisten ja lasten hakkaaja siviilissä. Ärsyttävä narsisti ulkoisesti kuvaillen..

    • TauskinFani23vuottaollut

      Tauski nyt ei naisia eikä lapsia hakkaa lehet valehtelee Tauski sen iteki sanonu et ne jotka uskoo lehtikirjoituksia Tauskista niih tykkäävät naisten lehdistä eikä ees hakkaa ketään.Minä en tuu koskaa uskomaan mitään lehtijuttuja Tauskista ja muut ei tunnu hyväksyvän sitä että välitän Tauskista ja tykkään siitä oikeesti.Just pe ja eilen ollut taas Tauskin keikoilla pari keikkaa lisää ja sai semmosta huomiota Tauskilta ettei sitä taas unohda.11 kertaa Tauskin keikoilla ollut ja aivan yhtä ihana ku joka kerta.Tällä kertaa Rakastan sua biisii laulaessa katto mua silmiin.Tauskin kanssa helppo tulla toimeen ja se on ystävällinen kun Tauskia vaa osaa kohdella oikeen eikä ärsytä sitä niin ei oo mitään ongelmia.Ihana mies että ei oo mikää ihme et Henna ja Virpi ja muut Tauskin naiset siihe rakastuvat.Pe keikalla ku Tauskin kaiuttimesta joku rikko jalat ni oli hyvä että kaiutin ei onneksi tullut Tauskin päälle eikä Tauskillle siinä mitää tapahtunut ku kaiutin kaatu toiseen suuntaan ja Tauski ja turvamies sai kaiuttimen taas pysyy pystyyn.Tauski on aina mukava.Saa aina sen jutut nauramaan ja ihania keikkoja.Eikä koskaan oo satuttanut Tauski faneja eikä se faneille oo väkivaltanen.Että ihan hyvä fanituksen kohde se Tauski on.23 vuotta Tauskia fanittaneelle ja 2 vuotta sen keikoilla käyneelle ja melkein joka kerta yhteiskuvan ottaneena Tauskin kanssa.Eilenki yhteiskuvassa niin hellästi otti kiinni ja kurkki minun takaa ja niin ihanan lähellä oli.Kyllä sitä Tauskia ikävä tulisi jos en melkein joka kuukausi sitä keikoilla näkisi.Tänä vuonna 7 Tauskin keikkaa käyny ja semmonen tunne on et voin nähä vielä tänä vuonna.ja 2 vuodessa 11 keikkaa Tauskin keikkaa käynyt.Te jotka ette usko et Tauski on hyvä ystävällinen ja Ihana mies ootte ihan väärässä kun ette oo nii paljon Tauskin kanssa tekemisissä mitä fanit

    • TauskinFani23vuottaollut

      Sitä paitsi Tauskin lauluääni on aivan ihana ja kyllä sillä on kunnon lauluääni paljon parempi lauluääni on Tauskilla mitä Lauri Tähkällä.Tähkä ei ees laula vaan huutaa ja Tauskia kuuntelen paljon mieluummin kuin Tähkää ja Tauski on paljon komeampikin ku Lauri Tähkä.Minä en ees tajua naisia jotka kuolaa ja juoksee Lauri Tähkän perässä keikoilla.Minä en voi sietää Tähkää enkä menis Laurin keikalle vaikka maksettas enkä menis Laurin keikalle edes ilmaseksikaan.Ennemmi meen Tauskin keikoille mitä Tähkän..Tauskin keikoilla on kyllä hauskaa mutta Tauskin huumorin takia siellä on hauskaa.2 vuoden aikana 11 Tauskin keikkaa käynyt tän vuoden aikana 7 keikkaa.Sanompa vaan sen että vaikka koko Suomi ois Tauskia ja minun Tauski fanitusta vastaan ni minähän en muitten mielipiteistä välitä vaan fanitan Tauskia ja pidän Tauskin puolia ja puolustan Tauskia vaikka mikä ois.Koska jokainen tykkää mistä tykkää.

    • kytääjakyttääää

      Tauskin suosioon vain yksi syy. Sillä on iso muna. Naiset kyttää semmosta.

    • TauskinFani23vuottaollut

      Minä en Tauskin munan takia sen keikoilla käy vaan Tauskin Sinä vain ja muiden ihanien rakkauslaulujen takia ja Tauskin musa ja Tauskin ihanuus se on miksi fanit Tauskista tykkää ja minua ei kenenkään munat kiinnosta vaan ihan muista syistä ollut Tauskin fani 23 vuotta ja tuun olemaankin aina Tauskin fani.Ja sitä paitsi minä joka keikan jälkeen tykkään Tauskista vain enemmän ja enemmän.Ne jotka Tauskia haukkuvat ni ne vaa on kateellisia Tauskille ku Tauski saa naisista kenet haluaa.Voi Tauskia kun sillä on niin paljon ihmisiä jotka ei pidä siitä mutta onneksi sillä on fanilauma jotka siitä tykkää ja paljon.Ihana mies kaikesta huolimatta .

      • Voihjaoih

        Voisit toki hankkia omankin elämän, jättäisit tollaisten ikuisten jakari miesten fanittamisen ja löytäisit oman kullan kainaloon. Ei ihan terveeltä tunnu tollanen mies jakareiden fanitus. Kun voi olla ihan hyviä esiintyjiä jotka ovat tasapainoisissa parisuhteissa yhden ihmisen kanssa.

        Ikuinen jakari hakee aina uusia uhreja hyväksi käyttäen.


    • TauskinFani23vuottaollut

      Kyllä keikoilla kävijät paremmin Tauskin luonteen tietää mitä lehtien lukijat.Tauski ei oo mikään narsisti.Ihaba ja mukava niinku kaikki muutkin.

    • TauskinFani23vuottaollut

      Tauskin kanssa tekemisissä keikoilla olleena ni kyllä sen Tauskin luonteen huomaa kiltiksi,Mukavaksi,Ihanaksi ja Huumori ihmiseksi.Lehet kirjotelkoot mitä kirjotelkoot.Minä en naurettavia lehtiväitteitä usko niinkuin te jotka Tauskia haukkuu.Mutta minäpä pidänkin Tauskin puolta en lehtien jotka valehtelee.

    • Annukka433

      Niinpä fanittaa saa ketä haluaa, mutta jos perustelee laulajaa hyvänä tyyppinä, ettei ole faneja kohtaan käyttänyt väkivaltaa. Vaimoparat vaan ovat joutuneet hakatuiksia, on hyvä muistaa, että käräjäoikeus ei tuomitse ketään ,mikäli näyttöä ei löydy ja tässä tapauksessa on näyttöä ollut tauskin kannalta niin paljon, että ei saa tavata lapsia,kuin valvotussa tapaamisissa. Kyllä tauskin laulajanura on mennyttä, kun keikat loppuvat kokonaan. Siinä ei mikään auta faneillakin, lyhyt kuin kanan lento..mistä Ko. Mies voi katsoa omaan peiliinsä ja laulaa itelleen.."sinäkö se oot, tai sinä vain" ,eikös
      Ne narsistit juuri niin elä vain omalle peilikuvalleen....millään muulla ei ole elämässä merkitystä....hah hah

    • TauskinFani23vuottaollut

      Mulla on Tauskin kanssa yhteinen tuttu Tauskin 23 vuotta tuntenut ihminen joten mulla on täysin varma tieto ja se Tauskin ystävä on sanonu et Tauski ei ole hakannut vaimojaan koskaan ja et Tauski on tavallinen isä ja et Tauski on Ihana ja kunnon normaali ihminen Ja sitä paitsi Tauski on monesti tavannu sen lapsia eikä sillä ole mitää valvontaa siinä mukana ollut.ja et Seiskat ja kaikki lehet on vain juorulehtiä jotka levittää Tauskista juttuja mitkä ei pijä paikkaansa yhtään.Sitte 8 kertaa tänä vuonna Tauskin itte nähneenä ja 12 kertaa 2 vuoden aikana nähneenä mulla on Tauskista pelkkää hyvää kokemusta ja vain hyvää sanottavaa enkä usko jotai Seiskan juttuja tai ihmisten vale juoruja Tauskista.Yrittävät vaa tuhota Tauskin uraa ei onnistu ikinä tuun aina tykkää Tauskista ja fanithan ne Tauskin suosiosta on kiinni eikä Tauskin tekemiset

    • haisielauletaanko

      nykyään tauski on keikoillaan melkeinpä taustalaulaja joku manne laulaa suurimman osan lauluista ainakin kotkassa noin kuukausi sitten

    • aikuistutyttöpoloinen

      tää tauskin fani 23 vuotta taitaa olla niitä lavan edessä olevia boakäärmeitä. täys pölvästi koko likka .vai oikeus tuomitsee syyttömän tauskin

    • tauskinfani23vuottaollut

      kohta saan ruveta fanittaa mustalaista joka laulaa tauskin lauluja

    • romualdo2

      oho, noin sokeaa ja hölmöä fanittamista en oo vähään aikahan nähäny. kappaleetkin ovat sellaista liirumlaalrumia että huh huh....

      • totuusvielävalkeneehälle

        Samaa mieltä.......ei ole likalla kaikki inkkarit kanootissa, huh huh


    • TauskinFani23vuottaollut

      Tauskin biisit on just ihania siksi niitä jaksaa kuunnella.ja Tauski on ihan omien keikkojesa laulaja se yks Tauskin keikkakaveri se tunkee siihe lavalle laulamaan eikä se joka keikalla ole mukana viime keikoilla Oulussa Tauski oli ihan yksin.Minun fanitus Tauskiin ei oo mitää sokeeta ne on sokeita jotka Tauskia haukkuu ku eivät näe Tauskin hyvyyttä toisin ku minä jolla tulee Tauskin fanituksessa jo 24 vuotta tänä vuonna.Ja enpä hanki miestä ittelle ku en semmosta tarte sinkkuna on paras olla.ja En todellakaa jätä Tauskin fanitusta.Minä oon 12 vuotiaasta asti ollu Tauskin fani ja minä fanitan ketä haluun koska mulle on aivan se ja sama mitä mieltä muut on Tauskista,Minä kuiteki tiiän että Tauski on hyvä tyyppi ja kohta 4 keikan päästä nähny Tauskin kohta 20 kertaa ja joka keikalta on vaan hyviä kokemuksia ni en minä niin Ihanan ihmisen fanitusta voi lopettaa.Tauski on Ihana ja on aina ollukki

    • TauskinFani23vuottaollut

      Sitä paitsi 10.3 kun Tauski oli viimeksi täällä keikalla ni olin ainoa jota Tauski moikkasi enne keikkaa ku se tuli keikkapaikalle

    • TauskinFani23vuottaollut

      Tauskin haukkuminen se vasta sairasta onki ja Tauskin fanittaminen on yhtä tervettä mitä jonkun muunki laulajan.Sitä paitsi ihmiset ei voi vaikuttaa toisten fanituksiin.Mulla on nyt 24 vuotta Tauskin fanitusta takana ni en minä sitä aio lopettaa koskaan.Onneksi kesällä Tauski tulee tosi monelle keikalle tänne lähelle ja voi olla et pääsen niille keikoille jopa Tauskin ittesä kyydissä.

    • TauskinFani23vuottaollut

      Sitte Tauskin luona asuu osa sen lapsista ja se kyllä on tavannu niitä lapsia ilman valvontaa että se lehtijuttu ei todellakaa oo paikkaansa pitäny ja mitä sitä lehtijuttuja uskoa ku ite uskon mieluummin Tauskia itteesä . Sitä paitsi ei Tauski faneja satuttas nehä on sille tärkeitä.Sitä paitsi mitä enemmän Tauskia mistään mitään tietämättömät ihmiset haukkuu ni sen enemmän minä vaan pijän Tauskin puolta ja puolustan sitä et turhaa haukkua Tauskia joka ei koskaa oo tehny mitään pahaa kellekkää.

    • Anonyymi

      Tauski on IHANA, siis i-h-a-n-a; pitkä, komea, hyvärunkoinen. Pehmeä kaunis ääni. Meikätytöllä sukat pyörii jalassa kun näen ja kuulen Tauskin. Namskis!
      terveisin Justiinax

    • Anonyymi

      Mieshän on ihan pelle. Julkisuuteen vaan on päästävä hinnalla millä hyvänsä.

    • Anonyymi

      LOLOL. Eipä enää tää hehkuta Tauskia, nyt paasaa Facessa toisesta iskelmäartistista (helppo tunnistaa kirjoitustyyli). Minkäs sille voi jos ei ole matot ihan suorassa vintillä. Kiva et on harrastuksia. Artistit onneksi osaa suhtautua tällaisiin hyvin.

      • Anonyymi

        Saman huomasin :)


    • Anonyymi

      Jaahas ja et sitten varmaan ole nähnyt herraa yksityiselämässä. Voin kertoilla vaikka kuinka paljon kyseisen ihanuuden?? toilailuista. Sika se on mutta voithan kokeilla.

    • Anonyymi

      Onneks häipyy muille maille.....

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      366
      3234
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      141
      1260
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      61
      1177
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      137
      1020
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      115
      826
    6. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      762
    7. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      160
      752
    8. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      23
      737
    9. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      113
      727
    10. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      40
      699
    Aihe