KYSYMYS MARKETIN ASIAKASKÄYTTÄYTYMISTARKKAILIJALLE

ThainAviomiesOriginal101

Hyvä Cittarimies.
Esitän Sinulle muutaman kysymyksen kaikella sillä kunnioituksella, joka on mahdollista minulta Sinulle.

Olet ensinnäkin kertonut ammatiksesi marketin asiakkaiden asiakaskäyttäytymisen seurannan, joka aiheuttaa ihmetystäni miksi tuo korkea ammattitaitosi ei ole hyödynnettävissä oman käyttäytymisesi kontrollointiin.

Pidät kaikkia Suomi-Thai aviopareja itseesi nähden toisarvoisina, koska pidät itseäsi valioyksilönä Sinun bongaten Thaimaalaisen avopuolison Suomesta aikana, jolloin hänellä oli jo pysyvä oleskelulupa Suomeen.

Tämän johdosta kohteliaimmin tiedustelen Sinulta:

1. Koska pysyvän oleskeluluvan Suomeen saa asuttuaan Suomessa yhtäjaksoisesti 4 vuotta, niin minkäkaltainen oleskelulupa hänellä on alunperin ollut ja minkälaisessa suhteessa mahdollisesti Suomalaiseen henkilöön tämä avopuolisosi on ollut ennen Sinua ?

2. Onko avopuolisosi ollut neitsyt kun bongasit hänet, entä Sinä itse ?

3. Mikä on ollut hänen koulutuksensa ja ammattinsa Thaimaassa, entä sittemmin Suomessa ?

Aloitetaanpa näillä ja vastaan mielelläni myös Sinulle tapauksessa, että tahdot asianmukaisen keskustelusarjan, koska uskon aiheesta olevan kiinnostunut myös moni muu Suomi-Thai aviopari ja tietysti päivittäiset palstaoireilijatkin.

17

179

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ThainAviomiesOriginal101

      Tuossa on muutaman päivän ollut Sinulle arvon kaikki tietävä valioyksilö käyttäytymistarkkailija muutama kysymys.

      Sinulla on kyllä idiotismia joka ikiseen keskusteluun vastailla aivopieruillasi kirjoitellen näkemyksiäsi myös minun "sivunimimerkeistäni", mutta ei ole munaa vastata tähän.

      Siis luikit karkuun, mutta kuitenkin oireilet täysillä toisaalla.

      Olen ostanut Sinulle keltaisen hamekankaan, jossa kauniita punaisia kukkasia ja sen johdosta tiedustelen minne voin sen toimittaa ?????????

      Olen tässä omalla nimimerkilläni, eli mikäli SINULLA NAISELLA on munaa keskusteluun muutakin kuin alituisesti vaihtuvien nimimerkkiesi takaa piruilu Sinulle tuntemattomille ihimisille, joille olet katkera, niin anna palaa nyt.

    • Aivokuollut

      Ei sillä oo munaa, koska on nainen joka menettänyt miehensä Thainaiselle, joka painaa puolet itsensä painosta.

    • hammashoitaja

      orginal10 painaa 165kg. naama punaisena lyllertää ja kohta pumppu pettää ja muijakin saa vapautuksen

      • HammashoitajanÄiti

        Asettaisin edellämainitun ehkä kolmannelle sijalle tänään julkaistuista aivopieruista, mutta ei sillä väliä koska kaikki idiotismit kirjoittaa yksi ja sama henkilö.


    • ThainAviomiesOriginal101

      CITTARINAINEN päätyi esiintymään minun nimimerkilläni hammaslääkärivaimostani, kun ei ole munaa muuhun.

      • hampaat_päin_vittua

        Mitäs nyt sekoilet, luuseri ?


      • ThainAviomiesOriginal101

        Sinä olet sairas.


    • naammanbensin

      Ei trollit koskaan kanna vastuuta kirjoituksistaan.
      Jos niistä provosoituu, se on kuin heittäisi bensaa liekkeihin.
      Niihin ei pidä vastata. Ei vaikka ne kuinka loukkaisi.
      Pitävät itseään erityisen onnistuneena jos, niihin vastaa provosoivasti.
      Provot on aina merkki, kirjoittajan pahasta olosta. Siksi niihin on vaikea vaikuttaa.
      Rekkaamalla, ei nicin väärinkäytöksiä voi syntyä.
      Toisaalta valerekkauksiakin tulee.

      Aikuiset ihmiset kuitenkin uskoakseni, tunnistavat provoilun.
      Vaikeimpia lienee ne provot, jotka eivät tunnista itseään provoiksi.
      esim, pilkkumaakarit. Tai ne jotka innostuksestaan johonkin , tekevät sen, haukkumalla muita.

      Ainut tapa vaikuttaa palstojen sisältöön on, pitää omat kirjoitukset asiallisina.
      Mitä enemmän asiallisia, sen vähemmän provoja.

    • ChiangMaiHd

      Esitän helpon kysymyksen päivän ratoksi.

      Olenko Cittarimies..... ennen oksennustasi lue aloitus....pieni hiljainen hetki.....lue vastaukset.......

      No siinäpä se.

      • ChiangMaiHD

        Ai niin vielä vähän vaikeusastetta kysymykseeni.

        Olenko Cittarimiehen ohella Numeromies ja jos olen, millä perusteella muulla kuin Pattayan rakkaan oksennuksella?


      • HUSnTutkija
        ChiangMaiHD kirjoitti:

        Ai niin vielä vähän vaikeusastetta kysymykseeni.

        Olenko Cittarimiehen ohella Numeromies ja jos olen, millä perusteella muulla kuin Pattayan rakkaan oksennuksella?

        Voisinko saada teidät molemmat tutkimukseeni?
        Lerpasta jo kirjoitin kyselyn ja esitän saman sinulle, vaikka et vielä ole häriköinyt kuin kuukausia.
        Onko tuo lerppa joku perverssi yksilö, joka saa palstojen häiriköinnistä sukupuolisen nautintonsa?
        Voisiko joku ystävällisest antaa osoitetietonsa, meillä on alkamassa juuri suuri tutkimus kaltaisistaan henkilöistä ja haluamme ehdottomasti hänet tutkimukseemme mukaan.
        Hänhän on todella ainutlaatuinen yksilö ja useampi tutkija voisi hänestä tehdä eripuolistaan vätitöskirjan tohtorinväitöstään varten.
        Kiitollisena avustanne


      • RakasSaunanRakentaja
        ChiangMaiHD kirjoitti:

        Ai niin vielä vähän vaikeusastetta kysymykseeni.

        Olenko Cittarimiehen ohella Numeromies ja jos olen, millä perusteella muulla kuin Pattayan rakkaan oksennuksella?

        Tuossa huomannet, että taru on totuutta ihmeellisempää kun on Pattayan rakas.


    • onneksinäinkävi

      Parit viestit sai ylläpito jälleen poistaa Chiang Main ja Hua Hinin yhdistyneitten lerppojen jutuista,
      tämä ääliö ei ymmärrä, että poistavat toisinaan heidän ala-astetasoisia juttujaan.

      • PalstanPelastaja

        Juu tuntuu poistuvan yhtä sun toista ja uutta pökkää.

        Huomasitko muuten että vastasit Chiang Main miehen aloitukseen, onko munaa puhua itse asiasta ?

        Miten pärjäilet noin muuten Maija ?


      • lerpanlepotauko
        PalstanPelastaja kirjoitti:

        Juu tuntuu poistuvan yhtä sun toista ja uutta pökkää.

        Huomasitko muuten että vastasit Chiang Main miehen aloitukseen, onko munaa puhua itse asiasta ?

        Miten pärjäilet noin muuten Maija ?

        ite persläpilerppa innostui kovin asiasta, pysähtyikö Rusinantius kauroja syömään tauolle ja pääsit puhelimeen?


      • PalstanPelastaja
        lerpanlepotauko kirjoitti:

        ite persläpilerppa innostui kovin asiasta, pysähtyikö Rusinantius kauroja syömään tauolle ja pääsit puhelimeen?

        Toteat ja kysyt.
        Onko muuta sanottavaa?


      • ErkkaEspoosta
        PalstanPelastaja kirjoitti:

        Toteat ja kysyt.
        Onko muuta sanottavaa?

        Palstantuhoojalerppa on kirjoituspäällä, mutta aivonsa lähettävät vain lerpalle tyypillisiä vastauksia.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minua odottaa

      Joku todella ihana nainen jossain tulevaisuudessa. Siihen uskon ja luotan. 🤗❤️✨
      Sinkut
      219
      4167
    2. Miten toivoisit

      Teidän välien olevan tällä hetkellä? Tässä tilanteessa?
      Ikävä
      121
      4016
    3. Keksitkö keinon

      Miten voin nähdä ihastusta joka ei myönnä tunteitaan.
      Ikävä
      48
      3632
    4. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      65
      2983
    5. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2741
    6. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2518
    7. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2518
    8. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2406
    9. T- miehelle....

      Kuka sua rakastaa? Kertoi rakastavansa....
      Suhteet
      41
      2289
    10. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2245
    Aihe