Millainen kauppa on K-Market Vilja? En ole vielä ehtinyt käymään. Kertokaa kokemuksia. Millaiset hinnat? Henkilökunta? Vertauksia muihin Kosken kauppoihin! Yms
K-Market Vilja
12
2891
Vastaukset
- tekisit-itsekin-jotain
Siinä taas yksi laiskuri kyselee valmiita vastauksia muilta. Lähtee vaan itse kiertämään kaikki Jämsänkosken kaupat, niin on sitten itselläkin niitä kokemuksia muihin kauppoihin verrattuna.
- ripki
Mukava kauppa, nättejä tyttöjä töissä. Aika "hintava" tosin.
- Jirks81
Kauppiaan rouva on aikas upea!!!:)
- koetanvälttää
Kallis kauppa S-markettiin verrattuna. Yhteiset tarjoustuotteet Jämsän K-marketin kanssa aina loppu tai ei ole muka saaneet niitä. Kuitenkin Jämsästä ne tarjoustuotteetkin saa.
- jkkjskdjk
Hyvä kauppa ja jos ei omista äss korttia niin ei ole kallimpi kuin kilpailija,taitaa olla jopa halvempi. Kauppiaat niin nykyinen kun entisetkin aivan huippuja
- Siistiä
Paras. Siellä palvellaan , ei ole liian iso ja kauppiaat mukavia. Siistiä. Hinnat ovat ihan OK. Pirkkatuotteet edullisia.
- aamunekoja
Minä ihastuin siihen että tavarat on samoilla paikoilla kuin muissakin pikku K marketeissa. Ja toki pariin "piki silmään" kassalla :) Polvet aina notkuu kun kassalle astelee lauantaisin. :P
- Saaper
Minä toivoisin ainakin kaupassa asioidessani saavani ammattitaitoista,, SUOMALAISTA palvelua. Toisin kävi viimeviikolla
T. Postin tiskillä käännytetty - Niisku068
Kiva kauppa ja ystävällinen henkilökunta. Plussaa tapahtumat mitä kauppias järjestää.
- Anonyymi
Hyvä kaupppa! Parhaat myyjät vaan hävinneet kenen takia oli kiva käydä niinkui esim emmi, salla, janica noh nuoria ovat varmasti löytäneet mielusta työtä.
- Anonyymi
Laittaako uus pomo myös "kaipolan Market" nuolia tolppiin? Liekö käynyt lainvalvojan opiston? Välillä tuntuu kun käy kaupassa. Ei tervehditä? Siis ei kaikki. Vaan se suurin.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä491857Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1651658Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701388Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2391333Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2111252Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3321147- 1281145
- 781096
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3141067Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271057