K-Market Vilja

21.04

Millainen kauppa on K-Market Vilja? En ole vielä ehtinyt käymään. Kertokaa kokemuksia. Millaiset hinnat? Henkilökunta? Vertauksia muihin Kosken kauppoihin! Yms

12

3030

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tekisit-itsekin-jotain

Siinä taas yksi laiskuri kyselee valmiita vastauksia muilta. Lähtee vaan itse kiertämään kaikki Jämsänkosken kaupat, niin on sitten itselläkin niitä kokemuksia muihin kauppoihin verrattuna.

• ripki

Mukava kauppa, nättejä tyttöjä töissä. Aika "hintava" tosin.

• Jirks81

Kauppiaan rouva on aikas upea!!!:)

• koetanvälttää

Kallis kauppa S-markettiin verrattuna. Yhteiset tarjoustuotteet Jämsän K-marketin kanssa aina loppu tai ei ole muka saaneet niitä. Kuitenkin Jämsästä ne tarjoustuotteetkin saa.

• jkkjskdjk

Hyvä kauppa ja jos ei omista äss korttia niin ei ole kallimpi kuin kilpailija,taitaa olla jopa halvempi. Kauppiaat niin nykyinen kun entisetkin aivan huippuja

• Siistiä

Paras. Siellä palvellaan , ei ole liian iso ja kauppiaat mukavia. Siistiä. Hinnat ovat ihan OK. Pirkkatuotteet edullisia.

• aamunekoja

Minä ihastuin siihen että tavarat on samoilla paikoilla kuin muissakin pikku K marketeissa. Ja toki pariin "piki silmään" kassalla :) Polvet aina notkuu kun kassalle astelee lauantaisin. :P

• Saaper

Minä toivoisin ainakin kaupassa asioidessani saavani ammattitaitoista,, SUOMALAISTA palvelua. Toisin kävi viimeviikolla
      T. Postin tiskillä käännytetty

• Niisku068

Kiva kauppa ja ystävällinen henkilökunta. Plussaa tapahtumat mitä kauppias järjestää.

• Anonyymi

Hyvä kaupppa! Parhaat myyjät vaan hävinneet kenen takia oli kiva käydä niinkui esim emmi, salla, janica noh nuoria ovat varmasti löytäneet mielusta työtä.

• Anonyymi

Laittaako uus pomo myös "kaipolan Market" nuolia tolppiin? Liekö käynyt lainvalvojan opiston? Välillä tuntuu kun käy kaupassa. Ei tervehditä? Siis ei kaikki. Vaan se suurin.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7635
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4213
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3715
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3190
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2876
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      65
      2561
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      54
      2398
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      51