Millainen kauppa on K-Market Vilja? En ole vielä ehtinyt käymään. Kertokaa kokemuksia. Millaiset hinnat? Henkilökunta? Vertauksia muihin Kosken kauppoihin! Yms
K-Market Vilja
12
3030
Vastaukset
- tekisit-itsekin-jotain
Siinä taas yksi laiskuri kyselee valmiita vastauksia muilta. Lähtee vaan itse kiertämään kaikki Jämsänkosken kaupat, niin on sitten itselläkin niitä kokemuksia muihin kauppoihin verrattuna.
- ripki
Mukava kauppa, nättejä tyttöjä töissä. Aika "hintava" tosin.
- Jirks81
Kauppiaan rouva on aikas upea!!!:)
- koetanvälttää
Kallis kauppa S-markettiin verrattuna. Yhteiset tarjoustuotteet Jämsän K-marketin kanssa aina loppu tai ei ole muka saaneet niitä. Kuitenkin Jämsästä ne tarjoustuotteetkin saa.
- jkkjskdjk
Hyvä kauppa ja jos ei omista äss korttia niin ei ole kallimpi kuin kilpailija,taitaa olla jopa halvempi. Kauppiaat niin nykyinen kun entisetkin aivan huippuja
- Siistiä
Paras. Siellä palvellaan , ei ole liian iso ja kauppiaat mukavia. Siistiä. Hinnat ovat ihan OK. Pirkkatuotteet edullisia.
- aamunekoja
Minä ihastuin siihen että tavarat on samoilla paikoilla kuin muissakin pikku K marketeissa. Ja toki pariin "piki silmään" kassalla :) Polvet aina notkuu kun kassalle astelee lauantaisin. :P
- Saaper
Minä toivoisin ainakin kaupassa asioidessani saavani ammattitaitoista,, SUOMALAISTA palvelua. Toisin kävi viimeviikolla
T. Postin tiskillä käännytetty - Niisku068
Kiva kauppa ja ystävällinen henkilökunta. Plussaa tapahtumat mitä kauppias järjestää.
- Anonyymi
Hyvä kaupppa! Parhaat myyjät vaan hävinneet kenen takia oli kiva käydä niinkui esim emmi, salla, janica noh nuoria ovat varmasti löytäneet mielusta työtä.
- Anonyymi
Laittaako uus pomo myös "kaipolan Market" nuolia tolppiin? Liekö käynyt lainvalvojan opiston? Välillä tuntuu kun käy kaupassa. Ei tervehditä? Siis ei kaikki. Vaan se suurin.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467635
- 334213
- 573715
- 503190
- 172876
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons652561- 542398
- 512388
- 402339
- 162286