Oon kohta 11w tyttö Helsingistä. Haluaisin tienata rahaa kesätöillä. Olen ahkera työläinen. Hakisin kesätöitä jostain luotettavista firmoista kuten s-Market k-Market Citymarket tai Prisma. Minimi palkka olisi noin 300€/ 1 viikko olisin mieluusti töissä koko kesän. Olisin mieluusti töissä arkipäivisin klo 10-12.30.
Joten ottakkaa yhteyttä: snäp: lilja06, ig: lilja06, wa: 35840868164
MUISTAKAA OLEN AHKERA TYÖN TEKIJÄ
OTTAKAA YHTEYTTÄ JOS KIINNOSTAA KESÄ TYÖLÄINEN
lilja06
6
119
Vastaukset
Vitunmoinen palkka pyyntö.
- A.R.T-Oy
Juu. Kiitos numerosta.
1200€ kuussa on kuule aika kova palkka kun et kerran lain mukaan oikein minkäänmoista työtä saa tehdä :D
https://www.palkkaus.fi/Cms/Article/alaikaisen_tyonteko_ja_palkkaaminen
Lain mukaan et edes saa tehdä "työtä"
300€ viikko ja olet valmis tekemään päivittäin töitä 2,5 tuntia 😊😊😊😊😊😊😊
- 3Euro70
Se, ettet edes viitsinyt mennä paikan päälle kysymään työpaikkaa, suorastaan huutaa ahkeruutta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi684351Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D983916- 503436
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul222683Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!242518Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa562373- 432217
- 471858
- 391857
- 301626