Pukuhuoneessa

Pampum

Hetero pojat katotteko toisten poikien vehkeitä pukkarissa tai uimahallissa siis edes vilkuiletteko sinne vertailumielessä tai uteliaisuudesta Siis ei homo mielessä

28

3530

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ja jos ootte minkälaisii vehkeitä on näkyny ja onko ollu omaa veitikkaa isompia?

      • Ovfykvgkbhkj

        Yhdellä oli varmaa 15-17cm levossa ja paksukin se oli


    • Ohfxkofvie

      Joo
      Pitäähän oma asema tietää

    • Isomunajatyytyväinen

      Ite oon huomannu et mul on levos isompi kalu kun muilla mun luokkalaisil pojil oon myös huomannu pukkaris et välil jotku kattoo mun kaluu ja sen jälkee mua kunnioittavasti tiellä siis levos 18,7 cm ja ikää 16

    • 9-B

      Oon katellu joo, kerran otettiin toisiltaa poskee ihan läpällä, ollaan heteroita kaikki.

      • Homoseksuaali.


      • HhukkGikjykv
        animehomo- kirjoitti:

        Homoseksuaali.

        Voi olla myös bi


      • animehomo-
        HhukkGikjykv kirjoitti:

        Voi olla myös bi

        Biseksuaalisuus on keksitty jotta homot voisivat piilotella omaa seksuaalisuuttaan.


      • Minsenpaiäranimehomo

        Animehomo on senpai


    • Hj.Nortamo

      Katselen mieluiten toisten poikien pakaroita ja jos ne vähän kumartuu ni aah...

    • 9Lk

      Lähes aina tarkistan vähä lähimpien pojujen pakkausten kokoa ja isoja noin 15cm levossa on näkyny ja paljon (harrastan siis kilpauistimen joten tulee nähtyy aika Paljo)kerran yhel lihaksikkaal pojul oli boner oli muuten ihanaa katottavaa sen noin 18cm kalu

    • 3Euro70

      Vaikuttaa siltä kuin joku koittaisi oikeuttaa homoseksuaalisia impulssejaan.

    • Vierailija123456

      Tää suomi24 keskustelujen taso :)))) Menetin uskoni ihmiskunnan tulevaisuudesta.

    • Joo katon ja kiihotun siitä, mutten oo mikään homo.

      • everet-

        Miten niin et oo homo, ei hetero siitä kiihotu.


    • Älkääkusettako

      Kaikki varmasti edes vähän vilkuilee ...

    • Bipoju16v

      Tykkään kattoo toisten poikien siis saman ikäisten ja vanhempien pakkauksia oon siis 16v en oo homo mul on jopa tyttis mut tykkään vaan Peniksen katselusta ja kiihotun niistä . Toistan vielä kerran EN ole HOMO .

      • Joo, et todellakaan ole homo.


    • 16vvähähomo

      Futistreenien jälkeen timmitkropat ja hyvät perseet ja vehkeet. kyllä kelpaa. Oon siis 16v boy

      • Biseksuaalinenfutari

        Aah urheilija pojut on niin hot varsinkin alasti oon itekki urheilija niin tukee nähtyy paljo kaikenlaisii hottiksii


    • saunaparittaja

      En itse ole hetero olen bi. Kyllä heterot katsoo myös. Olin parin hetero kaverin kanssa uimahallissa ja toinen tietää mitä olen, tämä joka ei katseli jatkuvasti poikien munia. Saunassa tää katselin mun munaa, nii kysäsin kiinnostaako kalut sitä, vastaus oli joo ja kysyin lisää hänen ex-tyttöistä joten kaveri kertoi olevan neitsyt edelleen. Joten joskus se hetero onkin jotain ihan muuta. Kaverilla ei ollut kalu toiminut tytön kanssa ja kun katselee poikia tuntuu kalu toimivan. Kehoitin kokeilemaan poikien kanssa ja sanoin sen kaverin jonka munaa katselit pitkään on homo, no tulipa esiteltyä sit "hetero" ja homo, parasta onkin et poijilla synkkasi kaikki, ovat olleet 5kk kimpassa.

    • Heteropoike

      Totta munassa

    • Vehkeittenherra

      No pitäähää ne kavereitte vehkeitten koot aina tietää et ketä voi sit kuttuu millimunaks XD

    • Järkyttyny

      Katoin kerra kaverin vehjettä ja huomasin et se oli ympärileikattu

    • Deepestone95

      En.

    • Valkonenheteromies

      No kyllähän niitä pikku-ukkoja tulee vertailtua sillai vähä vilkasemal.

    • Anonyymi

      Siis mulla on varmaa jotai 3× isompi ku mun luokkalaisil koska mul on jotai 10 cm pehmeenä ja 15cm kovana ja mun luokkalaisil jotai 9cm kovana

    • Anonyymi

      Jaaa, no enpä tiedä muitten kyrpien koosta et minkälaiset letkut niillä nyt siellä ihme haarojen välissä roikkuu kun ei vois vähempää kiinnostaa.

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      83
      3597
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      569
      3363
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      42
      3179
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      2122
    5. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      13
      2011
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      316
      1898
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1885
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      147
      1565
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      26
      1321
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1312
    Aihe