ONGELMAJÄTELAITOS - FORTUM

ympäristönsuojelua

Siinä keskustelunaihetta. Ei tarvitse kaivaa vanhoja ketjuja esiin.

Kaikenlaista on koviin ja silmiin tullut eikä nytkään hyvää.

8

804

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hoooooi

      Avaatko enemmän mitä tatkoitat?

      • tietoaesilleplease

        Osui silmiin tai korviin mediasta juttu, jossa viitattiin historiaan ja siihen, ettei Fortumille siirtyminen pelasta tilannetta ympäristönsuojelun kannalta, vaan voi käydä päinvastoin. Jonkun myrkyn sallittuja pitoisuuksia vesistöön laskettuna aiotaan nostaan.

        Huumori-ihminen kun olen, muistuu mieleen keskellä kesää Ekokemin puoleiselta suunnalta puihin tullut aikainen ruska, niin selitettiin, ym.

        En aio kirjoitella itse tähän ketjuun, ei ole tietoja, mutta lukisin kyllä.


      • Anonyymi
        tietoaesilleplease kirjoitti:

        Osui silmiin tai korviin mediasta juttu, jossa viitattiin historiaan ja siihen, ettei Fortumille siirtyminen pelasta tilannetta ympäristönsuojelun kannalta, vaan voi käydä päinvastoin. Jonkun myrkyn sallittuja pitoisuuksia vesistöön laskettuna aiotaan nostaan.

        Huumori-ihminen kun olen, muistuu mieleen keskellä kesää Ekokemin puoleiselta suunnalta puihin tullut aikainen ruska, niin selitettiin, ym.

        En aio kirjoitella itse tähän ketjuun, ei ole tietoja, mutta lukisin kyllä.

        joko


    • Anonyymi

      Minä muistan. Lehdistä ja virallisista tiedotteista olin lukenut useista vanhinkopäästöistä. Mm. jonkun päästön takia kiellettiin vuoden ajaksi kilometrin säteellä marjojen, sienien ja puutarhatuotteiden käyttö, Pellot tältä alueelta myös vuodeksi käyttökieltoon.

      Sitten asukkaat ilmoittivat, että tuulen alapuolelta tehtaaseen nähden puut ja puskat olivat puoliksi ruskistuneet. Johtaja ilmoitti, ettei heillä ole ollut päästöä, on kyse VARHAISESTA RUSKASTA. - Silloin ei ollutr somea, mutta työpaikan kahvipöytä oli. Ekana päivänä työkaverit kauhistelivat ja väänsivät vitsiä, toisena päivänä täysi hiljaisuus. Kun kysäisin, että mikäs nyt on. Vastaus: ole hiljaa, johtaja on kauhean vihainen.

      • Anonyymi

        Yllä olevat tapahtuivat 1980-luvun lopulla, jolloin jouduin tahtomattani mukaan tähän soppaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yllä olevat tapahtuivat 1980-luvun lopulla, jolloin jouduin tahtomattani mukaan tähän soppaan.

        Tuolla edellä 22.4.2017 joku kyselee aikaisesta ruskasta, se oli VARHAINEN RUSKA yli 30 vuotta sitten.

        Tuolloin v.2017 elokuussa ja kirjoitti minulle viestiin, noin suunnilleen:
        Narsistit ovat pitkävihaisia. Saattavat kostaa joskus niin myöhään, ettei kohde enää osaa yhdistää tapahtunutta kostoa kauan sitten tekemäänsä, tai nimiinsä saanutta narsistiin kohdistunutta juttua. Nyt minullakin olisi edessä kosto nimeltä Varhainen ruska. Kyllä osasin yhdistää. Silloin alkoi hypnoosin/e-häirinnän keinoin vaikuttaminen ruskan värien näkemiseen eli kyvyttömyyteen nähdä luonnollisia värejä. On jatkunut sen jälkeen joka syksy aina teknologialtaan kehittyneempänä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuolla edellä 22.4.2017 joku kyselee aikaisesta ruskasta, se oli VARHAINEN RUSKA yli 30 vuotta sitten.

        Tuolloin v.2017 elokuussa ja kirjoitti minulle viestiin, noin suunnilleen:
        Narsistit ovat pitkävihaisia. Saattavat kostaa joskus niin myöhään, ettei kohde enää osaa yhdistää tapahtunutta kostoa kauan sitten tekemäänsä, tai nimiinsä saanutta narsistiin kohdistunutta juttua. Nyt minullakin olisi edessä kosto nimeltä Varhainen ruska. Kyllä osasin yhdistää. Silloin alkoi hypnoosin/e-häirinnän keinoin vaikuttaminen ruskan värien näkemiseen eli kyvyttömyyteen nähdä luonnollisia värejä. On jatkunut sen jälkeen joka syksy aina teknologialtaan kehittyneempänä.

        Varsinkin silloin ensimmäisen syksynä varhain, näin koivuja, jotka olivat etupuolelta ruskeita ja takapuolelta vihreitä, minuun nähden. Opin pian sen, että kameran etsimessä oli puissa oikea, luonnollinen väri.

        Viime syksynä seurailin "ruskan" alkamista tällä palstalla..Totesin, että muilla alkaa ruska-aika, minulla paska-aika. No, alkoikin kirkkaan keltainen aika. -Että kosto elää.


    • Anonyymi

      Minäkin muistan kun yksin keskustelen ja aloittelen uusia ketjuja 😅😅😅😅

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      67
      4689
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2279
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1804
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1526
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1461
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1024
    Aihe