Tietääkö kukaan missä on nykysin kaikki puhelinlaitoksen kuorma-autot, jotka ovat laatikon muotosia umpi-autoja? Tallissa on sellanen asuntoautokse rakennettuna vm 74 tjsp. Merkiltään Fargo. Voimapuolesta vastaa valmetin 6.1 litranen suorakutonen. Mutta missä on muut vastaavat? Jostain luin kyllä et jollaa on piha täynnä niitä, mut en muista enää. Jos joku tietää vastaavista hökötyksistä, oma kun tarvitsisi varaosia.
Vanhat puhelinlaitoksen kuorma-autot
4
2153
Vastaukset
- osia löytyy
Mulla on myös Dodge Fargo,asuntoauto.Se on kylläkin perkinsin moottorilla,mutta muita osia on laatikossa mm. jarruhihnoja,jarrusylintereitä,letkuja,uusiakin.Ostin aikoinaan perämötikän lappeenrannan lähellä olevalta hajottamolta,silloin siellä oli vielä joitakin jäljellä.liekkö nykyään? Fargot alkaa olla museokamaa,joskus on tullut joku hevosautoksi rakennettu vastaan.
- Valameetti
Eipä ollu Vallun kone 6.1 litranen, vaan 6.6 litraa 611 koneessa on. Kutonen koneen tyypissä tarkottaa sylinterilukua ja 11 merkkaa yhden sylinterin iskutilavuutta desilitroina. Eli 6 kpl 1,1 litrasia sylintereitä.
Mulla on pihassa ajokuntoinen Fargo vm: 1975, Perkinsin 5.8 suora kutonen.
auto on muutettu asunto-autoksi 1994. Katsastin sen viimeksi 2011 ajanpuutteen vuoksi se jäi seisomaan joten se joutais myydä tai vaihtaa johonkin kulkevaan peliin. Yhteyttä voi ottaa 045-1380946- kejasi
Valtion puhelinlaitoksella muistan olleen 70-luvulla umpinaisia bensa-transiteja. Ja myös jo silloin vanhanaikaisen näköisiä Renault Goelette avolavoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351412
- 1091150
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261013Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89964Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313861- 99813
- 38712
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144634