Tietääkö kukaan missä on nykysin kaikki puhelinlaitoksen kuorma-autot, jotka ovat laatikon muotosia umpi-autoja? Tallissa on sellanen asuntoautokse rakennettuna vm 74 tjsp. Merkiltään Fargo. Voimapuolesta vastaa valmetin 6.1 litranen suorakutonen. Mutta missä on muut vastaavat? Jostain luin kyllä et jollaa on piha täynnä niitä, mut en muista enää. Jos joku tietää vastaavista hökötyksistä, oma kun tarvitsisi varaosia.
Vanhat puhelinlaitoksen kuorma-autot
4
2092
Vastaukset
- osia löytyy
Mulla on myös Dodge Fargo,asuntoauto.Se on kylläkin perkinsin moottorilla,mutta muita osia on laatikossa mm. jarruhihnoja,jarrusylintereitä,letkuja,uusiakin.Ostin aikoinaan perämötikän lappeenrannan lähellä olevalta hajottamolta,silloin siellä oli vielä joitakin jäljellä.liekkö nykyään? Fargot alkaa olla museokamaa,joskus on tullut joku hevosautoksi rakennettu vastaan.
- Valameetti
Eipä ollu Vallun kone 6.1 litranen, vaan 6.6 litraa 611 koneessa on. Kutonen koneen tyypissä tarkottaa sylinterilukua ja 11 merkkaa yhden sylinterin iskutilavuutta desilitroina. Eli 6 kpl 1,1 litrasia sylintereitä.
Mulla on pihassa ajokuntoinen Fargo vm: 1975, Perkinsin 5.8 suora kutonen.
auto on muutettu asunto-autoksi 1994. Katsastin sen viimeksi 2011 ajanpuutteen vuoksi se jäi seisomaan joten se joutais myydä tai vaihtaa johonkin kulkevaan peliin. Yhteyttä voi ottaa 045-1380946- kejasi
Valtion puhelinlaitoksella muistan olleen 70-luvulla umpinaisia bensa-transiteja. Ja myös jo silloin vanhanaikaisen näköisiä Renault Goelette avolavoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen markka otettiin käyttöön vuonna 1860
Suomi käytti vuoteen 1840 asti rahayksikkönään rinnakkain Ruotsin riikintaalareita ja Venäjän ruplaa. Tämän jälkeen oli379291"Mä elän vieläkin"
Ikurin turbiini vetäisi taannoin lainabiisin Topin (RIP också) ja kumppaneiden kanssa. Toivottavasti on yläkerrassa kunn323841Yksityinen sektori aiheuttanut Suomen taantuman
Investointien sijasta nostaneet voitot osinkoina omistajille. Ehdotan korjausliikkeenä yksityisen sektorin sosialisoimi812419Pate Mustajärvi on kuollut
Ihan pari tuntia sitten. Että sellaista. https://www.is.fi/viihde/art-2000011715177.html1192373Kylläpä asiat onkin nyt hyvin verrattuna Sannan aikaan
Sannan aikana aähkön alv oli 10%, nyt 25,5%. Ajatelkaa nytkin pörssisähkö on ilmaista, keskellä talvea! Bensan hinta on251925Kaivatullesi viesti ensi vuoteen?
Kerro meneekö naiselle vai miehelle ja vähintään yksi tunniste, esim. kirjain.371899Miten ikinä kelpaisin sulle
Sinä saat niiltä muilta naisilta paljon enemmän, mitä minulta... Tai mihin minä olisin valmis. Enkä edes olisi niin tait151590Edes vitamiinit eivät taanneet loputonta elämää
Nimittäin niistä rahaa itselleen taikonut tohtori siirtyi tuonpuoleiseen.321411- 711247
Esko ja Martina viettävät joulua
Entisen avioparin joulunvietto on ylittänyt IS uutiskynnyksen1711038