Tietääkö kukaan missä on nykysin kaikki puhelinlaitoksen kuorma-autot, jotka ovat laatikon muotosia umpi-autoja? Tallissa on sellanen asuntoautokse rakennettuna vm 74 tjsp. Merkiltään Fargo. Voimapuolesta vastaa valmetin 6.1 litranen suorakutonen. Mutta missä on muut vastaavat? Jostain luin kyllä et jollaa on piha täynnä niitä, mut en muista enää. Jos joku tietää vastaavista hökötyksistä, oma kun tarvitsisi varaosia.
Vastaukset 4
- osia löytyy
Mulla on myös Dodge Fargo,asuntoauto.Se on kylläkin perkinsin moottorilla,mutta muita osia on laatikossa mm. jarruhihnoja,jarrusylintereitä,letkuja,uusiakin.Ostin aikoinaan perämötikän lappeenrannan lähellä olevalta hajottamolta,silloin siellä oli vielä joitakin jäljellä.liekkö nykyään? Fargot alkaa olla museokamaa,joskus on tullut joku hevosautoksi rakennettu vastaan.
- Valameetti
Eipä ollu Vallun kone 6.1 litranen, vaan 6.6 litraa 611 koneessa on. Kutonen koneen tyypissä tarkottaa sylinterilukua ja 11 merkkaa yhden sylinterin iskutilavuutta desilitroina. Eli 6 kpl 1,1 litrasia sylintereitä.
Mulla on pihassa ajokuntoinen Fargo vm: 1975, Perkinsin 5.8 suora kutonen.
auto on muutettu asunto-autoksi 1994. Katsastin sen viimeksi 2011 ajanpuutteen vuoksi se jäi seisomaan joten se joutais myydä tai vaihtaa johonkin kulkevaan peliin. Yhteyttä voi ottaa 045-1380946- kejasi
Valtion puhelinlaitoksella muistan olleen 70-luvulla umpinaisia bensa-transiteja. Ja myös jo silloin vanhanaikaisen näköisiä Renault Goelette avolavoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas uusi PS:n rasismiKOHU!
Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a6491345- 971149
Naisten liian suuret vaatimukset?
Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta193860Jarruton, viritetty ja kilvetön mopo
Ajo-oikeudeton ja uppiniskainen kuski. Tuloksena vääntynyt aita, rusinaksi muuttunut mopo ja pari pipiä.314805Olen henkisesti väsynyt. Takki tyhjä.
Olen joutunut elämään yksin liian kauan. Työttömänä ja somepaskaa. Työpaikoilla joudun kiusatuksi. En enää tiedä, mitä219739- 58703
Onnittelut taktiikan vaihdoksesta mies!
Esität nykyisin varattua, ettei naiset jää roikkumaan , mutta sinä saat haluamasi. Oletpa sinä hieno mies. 👏🏻 Osasin o175661Peräti 12 000 ihmisen toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin!
Peräti 12 000 ihmisen (useimmat nuoria miehiä) toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin! ht225615Katotaan miten jaksat tätä
Olen valmis pelaamaan tätä seuraavat 10v. Voit kysyä tutuilta miten olen erittäin kärsivällinen.88610Tiedätkö mitä mies
Sinulla ei ole kaikki kunnossa päänupissa! Älä pilaa sitä, mitä sinulla on oikeassa elämässä. Tämä ei ole mitään rakkaut21551