Tietääkö kukaan missä on nykysin kaikki puhelinlaitoksen kuorma-autot, jotka ovat laatikon muotosia umpi-autoja? Tallissa on sellanen asuntoautokse rakennettuna vm 74 tjsp. Merkiltään Fargo. Voimapuolesta vastaa valmetin 6.1 litranen suorakutonen. Mutta missä on muut vastaavat? Jostain luin kyllä et jollaa on piha täynnä niitä, mut en muista enää. Jos joku tietää vastaavista hökötyksistä, oma kun tarvitsisi varaosia.
Vanhat puhelinlaitoksen kuorma-autot
4
2153
Vastaukset
- osia löytyy
Mulla on myös Dodge Fargo,asuntoauto.Se on kylläkin perkinsin moottorilla,mutta muita osia on laatikossa mm. jarruhihnoja,jarrusylintereitä,letkuja,uusiakin.Ostin aikoinaan perämötikän lappeenrannan lähellä olevalta hajottamolta,silloin siellä oli vielä joitakin jäljellä.liekkö nykyään? Fargot alkaa olla museokamaa,joskus on tullut joku hevosautoksi rakennettu vastaan.
- Valameetti
Eipä ollu Vallun kone 6.1 litranen, vaan 6.6 litraa 611 koneessa on. Kutonen koneen tyypissä tarkottaa sylinterilukua ja 11 merkkaa yhden sylinterin iskutilavuutta desilitroina. Eli 6 kpl 1,1 litrasia sylintereitä.
Mulla on pihassa ajokuntoinen Fargo vm: 1975, Perkinsin 5.8 suora kutonen.
auto on muutettu asunto-autoksi 1994. Katsastin sen viimeksi 2011 ajanpuutteen vuoksi se jäi seisomaan joten se joutais myydä tai vaihtaa johonkin kulkevaan peliin. Yhteyttä voi ottaa 045-1380946- kejasi
Valtion puhelinlaitoksella muistan olleen 70-luvulla umpinaisia bensa-transiteja. Ja myös jo silloin vanhanaikaisen näköisiä Renault Goelette avolavoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291313
- 99833
- 75640
- 50567
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11481ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40454Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m149408Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30387Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372- 25368