Tietääkö kukaan missä on nykysin kaikki puhelinlaitoksen kuorma-autot, jotka ovat laatikon muotosia umpi-autoja? Tallissa on sellanen asuntoautokse rakennettuna vm 74 tjsp. Merkiltään Fargo. Voimapuolesta vastaa valmetin 6.1 litranen suorakutonen. Mutta missä on muut vastaavat? Jostain luin kyllä et jollaa on piha täynnä niitä, mut en muista enää. Jos joku tietää vastaavista hökötyksistä, oma kun tarvitsisi varaosia.
Vanhat puhelinlaitoksen kuorma-autot
4
2123
Vastaukset
- osia löytyy
Mulla on myös Dodge Fargo,asuntoauto.Se on kylläkin perkinsin moottorilla,mutta muita osia on laatikossa mm. jarruhihnoja,jarrusylintereitä,letkuja,uusiakin.Ostin aikoinaan perämötikän lappeenrannan lähellä olevalta hajottamolta,silloin siellä oli vielä joitakin jäljellä.liekkö nykyään? Fargot alkaa olla museokamaa,joskus on tullut joku hevosautoksi rakennettu vastaan.
- Valameetti
Eipä ollu Vallun kone 6.1 litranen, vaan 6.6 litraa 611 koneessa on. Kutonen koneen tyypissä tarkottaa sylinterilukua ja 11 merkkaa yhden sylinterin iskutilavuutta desilitroina. Eli 6 kpl 1,1 litrasia sylintereitä.
Mulla on pihassa ajokuntoinen Fargo vm: 1975, Perkinsin 5.8 suora kutonen.
auto on muutettu asunto-autoksi 1994. Katsastin sen viimeksi 2011 ajanpuutteen vuoksi se jäi seisomaan joten se joutais myydä tai vaihtaa johonkin kulkevaan peliin. Yhteyttä voi ottaa 045-1380946- kejasi
Valtion puhelinlaitoksella muistan olleen 70-luvulla umpinaisia bensa-transiteja. Ja myös jo silloin vanhanaikaisen näköisiä Renault Goelette avolavoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m894484Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013870Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363539- 513220
- 432892
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182539Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222412- 232116
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami161791Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351725