Voiko liikuntavammainen löytää poikaystävän netist

Ansku007

Voiko liikuntavammainen löytää poikaystävän netistä

9

871

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • atr0058

      Kyllä voi mutta kannattaa olla varovainen koska hyväksikäyttäjiä on aika paljon niillä palstoilla.

    • Thewalrus

      Minut voit löytää,itsellä oikea kantaluu amputoitu.

    • Prominet

      Tottakai voi!
      Hakuammuntaahan se on, mutta niin se on kaikilla muillakin.
      Onnea etsintään!

    • vaikeaa se on se poikaystävän etsiminen netistä kun on liikuntavammainen.
      Itse olen cp vammainen 42 vuotias nainen ja roikkunut jo kolme kuukautta noilla treffipalstoilla.
      Ei tarjota mitään muuta kuin pelkkiä seksisuhteita.
      Mä en uskonut kun mulle sanottiin että terveen ja vammaisen suhde ei voisi onnistua mutta nyt mä olen sitä mieltä ettei se oikeasti voi.
      Minäkin olen vain lievästi vammainen nainen joka pystyy vammastaan huolimatta täysin huolehtimaan itsestään en tarvitse toisten apua mihinkään tulen ihan itsenäisesti toimeen.
      Tästä huolimatta en ole onnistunut löytämään miestä itselleni ei tervettä miestä vammainen nainen kiinosta kun korkeintaan panopuuksi.
      Näin se valitettavasti on.
      Mutta ttämä on vain minun kokemukseni ja näkemykseni asiasta...

    • Rakkaudenkaipuu09

      Oletko nainen etsinyt kunnollista miestä mutta se ei vaan näytä löytyvän oikein mistään nyt sinulla on oiva tilaisuus voida saada itsellesi sellainen josta olet aina haaveillut. Tässä olisi nyt vapailla sinkkumarkkinoilla sellainen. kerrompa hiukan itsestäni olen 40v Uudellamaalla Helsingissä asuva mies. Luonteeltani olen kiltti sekä hyväsydäminen kohtelen naista aina kunnioittaen olen valmis tekemään naiseni onnelisuuden eteen kaiken mahdollisen parisuhteessa. En suutu helposti vaan ajattelen kaikista asioista aina positiivisesti jopa huonoistakin koitan löytää niitä hyviä asioita. Pidän romantiikasta todella paljon rakastan hemmotella naistani monin eri tavoin mitä milloinkin vain tulee mieleeni. Pidän myös todella paljon Suutelusta ja huumorintajua itseltäni löytyy vaikka muille jakaa. Keskustellessani tykkään puhua asioista suoraan ilman kiertelyitä ja kaarteluita. Parisuhteessa pidän myös todella paljon seksin harrastamisesta mikä minusta kuuluu tärkeänä osana hyvään suhteeseen sekä vahvan ja syvän rakkauden kehittymistä tietenkin suhteeseen kuuluu paljon muutakin kuin vain seksi kuten läheisyys yhdessä tekemisen riemu ja ilo nauttia kumppanin läheisyydestä. olisi mukavaa löytää joku ihana luonteinen nainen jolle minun luonteiseni mukava herrasmies voisi kelvata pitemmäksikin aikaa. Etsin siis tositarkoituksella kenties jopa loppuelämäni naista rinnalleni jakamaan ihanat ilot sekä huonot surut mutta yhdessä voimme vahvistaa toisiamme tukien sekä nauraen. Jos kiinnostuksesi kenties heräsi ja olet etsinyt itsellesi uskollista sekä kaiken antavaa ja täysillä suhteeseen panostavaa hyväluonteista miestä niin olen juuri etsimäsi mies. Joten ole rohkea ja tule tutustumaan vain rohkeasti

      • vastaus rakkaudenkaipuu09

        Tunnut olevan juuri sellainen mies kun olen etsinytkin itselleni mutta taitaapa tuo välimatka tulla esteeksi kun mä asun oulussa ja sinä kaiketi helsingissä.
        Mulla on toi liikkuminen jokseenkin hidasta ja hankalaa joten toi junassa matkustaminen on aika haasteellista.
        Mutta kerrohan toki enemmän itsestäsi niin mietitään josko meidän kemiamme sopisivat yhteen.
        Jos kemiamme sopivat yhteen ja tulemme muuten toimeen keskenämme niin olen kyllä tulevaisuudessa valmis muuttamaan vaikka helsinkiin.
        Miten sinuun saa yhteyden?
        Onkos sinulla itselläsi minkälainen vamma sitten?
        Laitan tähän sähköpostiosoitteeni kirjoittele siihen minulle [email protected]
        Toivottavasti kuulen sinusta pian..
        Olisi mukavvaa löytää jo se elämänkumppani ja se ei nähtävästi löydy kun toisesta vammaisesta..


      • Rakkaudenkaipuu09

    • munkonemus

      Varmaan aika vaikeaa. Kokeilin joskus nettideittailua tuloksetta. Olen liikuntavammainen mies. Toistaiseksi kaikki pari-, kaveruus- ja ystävyyssuhteet ovat löytyneet ilman nettiä. Outoa, että vaikka tulen monenlaisten naisten kanssa toimeen, niin silti netissä kiinnostuneet ovat aina niitä hankalimpia tapauksia, joiden kanssa ei olla samalla aaltopituudella.

      • munkokemus.
        Minkälainen vamma sinulla sitten itselläsi oikein on?
        Missäpäin asustelet.
        Niin nettideittailu on vammaiselle todella hankalaa ja haastavaa.
        Itse on 42 vuotias lievästi cp vammainen nainen pystyn vammastani huolimatta tulemaan täysin itsenäisesti toimeen en tarvitse toisten apua missään.
        Ensin menee hyvin ja kaikki munkin tapaamani nettideittailu miehet kehuvat että heille ei ole mikään ongelma mun cp vamma.No treffit sovitaan mutta toisia treffejä ei tule koska mies toteaa että kyllä se minun vammani haittaa häntä vaikka muka kehuikin ettei haitttaa..
        Kuulisin ssinusta mielelläni lisää kirjoita sähköpostiini [email protected]


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1555
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1026
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      975
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      947
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      860
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      694
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe