Löytyskö peliseuraa ps3 (pelit alla) ?

JabatuzPlay

Sain vasta ensimmäistä kertaa edellispäivänä yhdistettyä PS3:n nettiin, ja eilen testasin että online multiplayerit toimii. Olen sellanen "retro-parta", ettei alun alkaen pitänyt koskaan yhdistää konsolia nettiin, mutta toisin kävi :D Näin kohta 32 vuotiaana on hyvä alkaa testailemaan asioita, mitä nuoremmat ovat tehneet jo vuosikymmenen ajan.
Headsettiä en omista, ja mahdollisesti voi olla muutama olut alla, jos innostun taas ottamaan turpiini onlinessä...
Löytyyköhän ketään pelaajia peleihin Resident Evil Revelations ja/tai GRID Autosport?
Ressaa testasin Solo-pelimuodossa, ja pari kertaa menin ekan tason läpi. GRIDiä en ole pelannut varmaan vuoteen, joten pelti tulee varmaan kolisemaan...

Pelit joita testasin oli CoD 4, Duke Nukem Forever ja Borderlands.
Sen verran hetkistä touhua noi FPS-pelit, että ei meinaa perässä pysyä, joten olisi mukava päästä testaamaan vähän muitakin genrejä.

Jos peliseuraa kaipaa noihin kaikkiin listaamiini peleihin, niin kyllä sekin käy, vaikka en niissä pärjääkään. Olen enemmänkin "elämys-", kuin "kilpapelaaja".
Saa lähettää kaveripyyntöjä: Jabatuz

1

222

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pelaisinko_netissä

Mulla on PS4, koskaan en ole pelannut netissä. En pelannut koskaan netissä aiemmallakaan PS3 koneellani. En edes tiedä miten netissä voi pelata, tai maksaako nettipelaaminen?
      Ei ole oikein intoa ollut nettipelaamiseen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      145
      2416
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      175
      1671
    3. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      91
      1566
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      68
      1518
    5. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      79
      904
    6. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      68
      841
    7. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      6
      805
    8. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      57
      792
    9. Milloin viimeksi

Tunsit perhosia vatsassa? 🦋🦋
      Ikävä
      59
      776
    10. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      152
      735
    Aihe