Sain vasta ensimmäistä kertaa edellispäivänä yhdistettyä PS3:n nettiin, ja eilen testasin että online multiplayerit toimii. Olen sellanen "retro-parta", ettei alun alkaen pitänyt koskaan yhdistää konsolia nettiin, mutta toisin kävi :D Näin kohta 32 vuotiaana on hyvä alkaa testailemaan asioita, mitä nuoremmat ovat tehneet jo vuosikymmenen ajan.
Headsettiä en omista, ja mahdollisesti voi olla muutama olut alla, jos innostun taas ottamaan turpiini onlinessä...
Löytyyköhän ketään pelaajia peleihin Resident Evil Revelations ja/tai GRID Autosport?
Ressaa testasin Solo-pelimuodossa, ja pari kertaa menin ekan tason läpi. GRIDiä en ole pelannut varmaan vuoteen, joten pelti tulee varmaan kolisemaan...
Pelit joita testasin oli CoD 4, Duke Nukem Forever ja Borderlands.
Sen verran hetkistä touhua noi FPS-pelit, että ei meinaa perässä pysyä, joten olisi mukava päästä testaamaan vähän muitakin genrejä.
Jos peliseuraa kaipaa noihin kaikkiin listaamiini peleihin, niin kyllä sekin käy, vaikka en niissä pärjääkään. Olen enemmänkin "elämys-", kuin "kilpapelaaja".
Saa lähettää kaveripyyntöjä: Jabatuz
Löytyskö peliseuraa ps3 (pelit alla) ?
JabatuzPlay
1
210
Vastaukset
- pelaisinko_netissä
Mulla on PS4, koskaan en ole pelannut netissä. En pelannut koskaan netissä aiemmallakaan PS3 koneellani. En edes tiedä miten netissä voi pelata, tai maksaako nettipelaaminen?
Ei ole oikein intoa ollut nettipelaamiseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051699
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1271442En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k901303- 621163
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101048Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1111019Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall213815Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57773- 122743
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20718