Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

TeleFinland.fi -URL

Ari xxx

ei ole päässyt tänään lauantaina lainkaan, iltapäivästä asti olen yrittänyt päästä liittymänhallintaan sieltä.
Pieni ja tehokas firma ei viitsi turhaan maksaa kenellekään serverin vahtimisesta, onkohan se koko viikonlopun pois päältä. Tavallaan siis tehokkuutta ja kulujen minimointia. Eipä sinne ping-käskykään mene perille. Mitähän on tekeillä?

11

2322

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei vastaa

      eli onkohan firma menny persiilleen?

      • aseuksia

        Telefinlandin palveluun ei näemmä tänään pääse =( Maanantaina tilasin liittymän, perjantaina tuli kortti ja nyt pitäisi saada asetukset kohdalleen, että saisi kuvaviestit lähtemään ja pääsisi tietokoneella Internetiin. Onko asetuksista tietoa? Mahtaisiko olla niin juhlavaa palvelua, että pelkällä tekstiviestillä saisi haettua kaikki asetukset puhelimeen?


      • iivari
        aseuksia kirjoitti:

        Telefinlandin palveluun ei näemmä tänään pääse =( Maanantaina tilasin liittymän, perjantaina tuli kortti ja nyt pitäisi saada asetukset kohdalleen, että saisi kuvaviestit lähtemään ja pääsisi tietokoneella Internetiin. Onko asetuksista tietoa? Mahtaisiko olla niin juhlavaa palvelua, että pelkällä tekstiviestillä saisi haettua kaikki asetukset puhelimeen?

        ASETUKSET MERKKI MALLI nroon 15100. pitää tallentaa tulevat viestit ja käyttää sit kännykkää kiinni.


      • tilasin liitymän

        on ollut päivitysongelmia perjantai-lauantain välillä.


      • hermot menee
        iivari kirjoitti:

        ASETUKSET MERKKI MALLI nroon 15100. pitää tallentaa tulevat viestit ja käyttää sit kännykkää kiinni.

        Kun mä laitan sen ASETUKSET ja muut niin mulle tulee viesti että: Palvelussa tilapäinen häiriö. Tarkasta, että sanomakeskuksen asetukset ovat oikeat. Mistä tiedän että mitkä ne pitää olla? En pysty netistä tilaan mitään... Auttakaa nyt joku...!


      • samma
        hermot menee kirjoitti:

        Kun mä laitan sen ASETUKSET ja muut niin mulle tulee viesti että: Palvelussa tilapäinen häiriö. Tarkasta, että sanomakeskuksen asetukset ovat oikeat. Mistä tiedän että mitkä ne pitää olla? En pysty netistä tilaan mitään... Auttakaa nyt joku...!

        eli mulla on joulukuun alusta ollu toi sama ongelma, eikä toimi vieläkään.herjaa samaa asiaa.Wap ja MMS ei ole toiminut koskaan tällä liittymällä,eli vaihto on edessä


    • Ari xxx

      wwww.telefinland.fi
      eli
      www.tele.fi
      edelleenkään lauantaina klo 16.50.

      • kulkuri

        www.telefonia.fi


      • vieläkään

        vaihoin sonerasta tele finlandiin ja uusi kortti näyttää toimivan (akt. perjantaina) muttei ota vastaan puheluita eikä viestejä koska eivät oo vielä katkaissu vanhaa liittymää. kauankohan tohon menee normaalisti?


      • TKP
        vieläkään kirjoitti:

        vaihoin sonerasta tele finlandiin ja uusi kortti näyttää toimivan (akt. perjantaina) muttei ota vastaan puheluita eikä viestejä koska eivät oo vielä katkaissu vanhaa liittymää. kauankohan tohon menee normaalisti?

        Sonerasta Telefinlandiin ja kun sonerasta kentät hävis ja laitoin toisen kortin, se toimi heti.. Eli kuuluis katketa noin 2 min ennen kuin tele aukee..


    • voi paha mielellä

      vihaa telefinland kortti ovat epäonnistuin viestiä on hukka tulla ongelmaton sen,
      ja sitten haukkuu lakkon työpaikalla on typerä telefinland on lakko!!!
      ei vastan viestiä??? mä ei tykkää opreaatioista voi tarkistaan.
      niin,tämä on älytön telefinland kortti on huono palvelua tai hyvä palvelua?
      apu,mun poikaystävä hoitaa sen,voi harmia.
      7 päivää,mä hermoilee sen,odottaa tuli viestiä.
      mukavasti,muut haukkuu telefinland-kortti on ongelmat.
      poikaystävä haukkuu telefinland on lakko!!*****

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1975
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1753
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1614
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1356
    5. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1262
    6. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1254
    7. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      50
      1253
    8. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1246
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1212
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1191
    Aihe