ei ole päässyt tänään lauantaina lainkaan, iltapäivästä asti olen yrittänyt päästä liittymänhallintaan sieltä.
Pieni ja tehokas firma ei viitsi turhaan maksaa kenellekään serverin vahtimisesta, onkohan se koko viikonlopun pois päältä. Tavallaan siis tehokkuutta ja kulujen minimointia. Eipä sinne ping-käskykään mene perille. Mitähän on tekeillä?
TeleFinland.fi -URL
11
2345
Vastaukset
- ei vastaa
eli onkohan firma menny persiilleen?
- aseuksia
Telefinlandin palveluun ei näemmä tänään pääse =( Maanantaina tilasin liittymän, perjantaina tuli kortti ja nyt pitäisi saada asetukset kohdalleen, että saisi kuvaviestit lähtemään ja pääsisi tietokoneella Internetiin. Onko asetuksista tietoa? Mahtaisiko olla niin juhlavaa palvelua, että pelkällä tekstiviestillä saisi haettua kaikki asetukset puhelimeen?
- iivari
aseuksia kirjoitti:
Telefinlandin palveluun ei näemmä tänään pääse =( Maanantaina tilasin liittymän, perjantaina tuli kortti ja nyt pitäisi saada asetukset kohdalleen, että saisi kuvaviestit lähtemään ja pääsisi tietokoneella Internetiin. Onko asetuksista tietoa? Mahtaisiko olla niin juhlavaa palvelua, että pelkällä tekstiviestillä saisi haettua kaikki asetukset puhelimeen?
ASETUKSET MERKKI MALLI nroon 15100. pitää tallentaa tulevat viestit ja käyttää sit kännykkää kiinni.
- tilasin liitymän
on ollut päivitysongelmia perjantai-lauantain välillä.
- hermot menee
iivari kirjoitti:
ASETUKSET MERKKI MALLI nroon 15100. pitää tallentaa tulevat viestit ja käyttää sit kännykkää kiinni.
Kun mä laitan sen ASETUKSET ja muut niin mulle tulee viesti että: Palvelussa tilapäinen häiriö. Tarkasta, että sanomakeskuksen asetukset ovat oikeat. Mistä tiedän että mitkä ne pitää olla? En pysty netistä tilaan mitään... Auttakaa nyt joku...!
- samma
hermot menee kirjoitti:
Kun mä laitan sen ASETUKSET ja muut niin mulle tulee viesti että: Palvelussa tilapäinen häiriö. Tarkasta, että sanomakeskuksen asetukset ovat oikeat. Mistä tiedän että mitkä ne pitää olla? En pysty netistä tilaan mitään... Auttakaa nyt joku...!
eli mulla on joulukuun alusta ollu toi sama ongelma, eikä toimi vieläkään.herjaa samaa asiaa.Wap ja MMS ei ole toiminut koskaan tällä liittymällä,eli vaihto on edessä
- Ari xxx
wwww.telefinland.fi
eli
www.tele.fi
edelleenkään lauantaina klo 16.50.- kulkuri
www.telefonia.fi
- vieläkään
vaihoin sonerasta tele finlandiin ja uusi kortti näyttää toimivan (akt. perjantaina) muttei ota vastaan puheluita eikä viestejä koska eivät oo vielä katkaissu vanhaa liittymää. kauankohan tohon menee normaalisti?
- TKP
vieläkään kirjoitti:
vaihoin sonerasta tele finlandiin ja uusi kortti näyttää toimivan (akt. perjantaina) muttei ota vastaan puheluita eikä viestejä koska eivät oo vielä katkaissu vanhaa liittymää. kauankohan tohon menee normaalisti?
Sonerasta Telefinlandiin ja kun sonerasta kentät hävis ja laitoin toisen kortin, se toimi heti.. Eli kuuluis katketa noin 2 min ennen kuin tele aukee..
- voi paha mielellä
vihaa telefinland kortti ovat epäonnistuin viestiä on hukka tulla ongelmaton sen,
ja sitten haukkuu lakkon työpaikalla on typerä telefinland on lakko!!!
ei vastan viestiä??? mä ei tykkää opreaatioista voi tarkistaan.
niin,tämä on älytön telefinland kortti on huono palvelua tai hyvä palvelua?
apu,mun poikaystävä hoitaa sen,voi harmia.
7 päivää,mä hermoilee sen,odottaa tuli viestiä.
mukavasti,muut haukkuu telefinland-kortti on ongelmat.
poikaystävä haukkuu telefinland on lakko!!*****
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72508- 1181756
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill381475Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221408Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1671299- 1461250
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1521241- 521188
- 591127
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.481014