Mistä saan otettua pois USB porttien virrankatkaisun? USB3 portissa kiinni ulkoinen kovalevy ja nyt se sammuu jatkuvasti.
Saisi olla päällä kokoajan.
Win 10 käyttöjärjestelmä.
USB virranhallinta?
6
3707
Vastaukset
- ämpärit.loppuu
Pistä kovalevylleoma virtalähde.
- 102030405060
Katsoisin virranhallinta asetuksista ensin. Sieltä löytyy kiintolevyn virrankatkaisu ja lisäksi löytyy jokin USB-valikoivan keskeytyksen asetukset.
Yleensä oletusasetuksilla se sammuttelee ihan sisäisiäkin levyjä jos niitä ei käytä. - bgbfbgbgbggbfgb
Virranhallinta katsottu ja laitehallinnasta USB väylien virransäästö katsottu. Silti ulkoinen levy sammuu n. 20 s. kun levyn toiminta lakkaa. Mistä muualta pitää etsiä?
- MikäOnNormaalia
Toimiiko samainen levy normaalisti missään koneessa vai onko virrankatkaisu sen oma ominaisuus?
Toimiiko samassa koneessa joku muu ulkoinen kovalevy normaalisti vai katkaiseeko kone kaikilta virrat samalla lailla? - MikäOnNormaalia
Onko kone läppäri?
- Tietokonetuntija
Jos ongelma ei ole vielä korjattu, käyppä katsomassa virranhallinan lisä-asetuksista (löytyy virranhallintapaneelista > Muuta virrankäyttösuunnitelmaa > Muuta virrankäytön lisä-asetuksia) USB-asetuksien alta kohta "USB:n valikoivan keskeytyksen asetus" Vaihda kyseisen tilan asentoa MOLEMMISTA akku ja verkkovirta kohdista (näin ainakin jos kyseessä on läppäri).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.784709- 1842043
- 1321742
- 1741353
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161221- 351076
- 78973
- 52946
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj16927Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh273904