Mistä löytää poikaystävä?

Shinkansen

Koulussani ei oikein ole kiinnostavia ihmisiä ja asun syrjäseudulla, joten kylältä ei löydy muita kuin puliukkoja. Tunnen myös kovasti vetoa fiksuihin, rauhallisiin ja ujoihin poikiin, joita ei ihan joka kulmasta kävele vastaan. Erityisen vetäviksi koen japanilaiset. Olen 17-vuotias tyttö ja tahtoisin kovasti jonkun, jonka kanssa voi halia ja pussailla ja muuta kivaa, mitä ei kavereiden kanssa voi tehdä. Mistä minun kannattaisi alkaa etsiä?

23

699

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jaa-a, varmaan japanista sitten jos kerran niistä tykkäät.

      • Eli elän ylhäisessä yksinäisyydessäni vielä 8 vuotta?

        Tyydyn kompromisseihin. Paljon. Vaikkei sitä uskoisi, osaan oikeasti tehdä kompromisseja. Aikuisten oikeesti. Ilmeisesti pitää madaltaa standardeja?

        Poika, fiksu.

        Saako tolla ketään? Tai siis mää itte olen ulkonäöltä ehkä joku 8 (w/ ma makeup on, ilman 7) pidän paljon mekkoja ja hameita ja KORKOKENKIÄ sekä koruja. En sanois itteeni mitenkään älykkääksi, mutta kyllä mä jotain tiedän jostain (tuli mieleen se kohta Platonin Pidoista, jossa Sokrates myöntää rakkauden olevan ainoa asia, josta hän tietää hieman jotain) ja musta tulee isona psykologian ylioppilas ja siitä edelleen kansainväliseksi juristiksi. Amisten kanssa en tule juttuun, joten heidät täytyy ikävä kyllä sulkea pois. Amikset ei nimittäin tykkää musta enkä jaksa aina haastaa riitaa. Muita luonteen puolia ovat järjestelmällisyys, täsmällisyys, uteliaisuus ja tykkään mennä uusiin paikkoihin, vaikka vihaankin yllätyksiä. Olen introvertti, tykkään mennä julkisilla ja näytän ihan järkyttävältä bikineissä (aina joko liian iso ympärys tai liian pienet kupit, saanko itkee?) ja siinäpä se. Olenko tuhoon tuomittu?


      • SHINKANSEN kirjoitti:

        Eli elän ylhäisessä yksinäisyydessäni vielä 8 vuotta?

        Tyydyn kompromisseihin. Paljon. Vaikkei sitä uskoisi, osaan oikeasti tehdä kompromisseja. Aikuisten oikeesti. Ilmeisesti pitää madaltaa standardeja?

        Poika, fiksu.

        Saako tolla ketään? Tai siis mää itte olen ulkonäöltä ehkä joku 8 (w/ ma makeup on, ilman 7) pidän paljon mekkoja ja hameita ja KORKOKENKIÄ sekä koruja. En sanois itteeni mitenkään älykkääksi, mutta kyllä mä jotain tiedän jostain (tuli mieleen se kohta Platonin Pidoista, jossa Sokrates myöntää rakkauden olevan ainoa asia, josta hän tietää hieman jotain) ja musta tulee isona psykologian ylioppilas ja siitä edelleen kansainväliseksi juristiksi. Amisten kanssa en tule juttuun, joten heidät täytyy ikävä kyllä sulkea pois. Amikset ei nimittäin tykkää musta enkä jaksa aina haastaa riitaa. Muita luonteen puolia ovat järjestelmällisyys, täsmällisyys, uteliaisuus ja tykkään mennä uusiin paikkoihin, vaikka vihaankin yllätyksiä. Olen introvertti, tykkään mennä julkisilla ja näytän ihan järkyttävältä bikineissä (aina joko liian iso ympärys tai liian pienet kupit, saanko itkee?) ja siinäpä se. Olenko tuhoon tuomittu?

        Harrastatko busseilua?


      • AIDS_ kirjoitti:

        Harrastatko busseilua?

        En nyt ymmärrä mitä toi meinaa, mutta ilmeisesti ei linja-autolla kulkemista.


      • SHINKANSEN kirjoitti:

        Eli elän ylhäisessä yksinäisyydessäni vielä 8 vuotta?

        Tyydyn kompromisseihin. Paljon. Vaikkei sitä uskoisi, osaan oikeasti tehdä kompromisseja. Aikuisten oikeesti. Ilmeisesti pitää madaltaa standardeja?

        Poika, fiksu.

        Saako tolla ketään? Tai siis mää itte olen ulkonäöltä ehkä joku 8 (w/ ma makeup on, ilman 7) pidän paljon mekkoja ja hameita ja KORKOKENKIÄ sekä koruja. En sanois itteeni mitenkään älykkääksi, mutta kyllä mä jotain tiedän jostain (tuli mieleen se kohta Platonin Pidoista, jossa Sokrates myöntää rakkauden olevan ainoa asia, josta hän tietää hieman jotain) ja musta tulee isona psykologian ylioppilas ja siitä edelleen kansainväliseksi juristiksi. Amisten kanssa en tule juttuun, joten heidät täytyy ikävä kyllä sulkea pois. Amikset ei nimittäin tykkää musta enkä jaksa aina haastaa riitaa. Muita luonteen puolia ovat järjestelmällisyys, täsmällisyys, uteliaisuus ja tykkään mennä uusiin paikkoihin, vaikka vihaankin yllätyksiä. Olen introvertti, tykkään mennä julkisilla ja näytän ihan järkyttävältä bikineissä (aina joko liian iso ympärys tai liian pienet kupit, saanko itkee?) ja siinäpä se. Olenko tuhoon tuomittu?

        Aika rankkaa yleistystä amiksista. Ei kaikki riitele. Kyllä lukiossakin riidellään.


      • animehomo- kirjoitti:

        Aika rankkaa yleistystä amiksista. Ei kaikki riitele. Kyllä lukiossakin riidellään.

        Niillä menee hermoon, jos yhtään korjaa, vaikka ovat TODISTETUSTI väärässä. Lisäks he ei voi sietää sitä, että mää neuvon niitä oltiin esim samassa duunissa neidit melkei valmistuneet vastaanottovirkailijoiksi ja siis vastaanotossa oltiin töissä ja heillä ei ihan sujunu nii menin auttamaan ja kertomaan, miten ne hommat piti tehdä (saivat esimerkiksi tietojärjestelmän solmuun ja pari asiakasta neuvottua väärin) nii eikös sitä kahvihuoneessa paljon keskenään puhuivat.


      • SHINKANSEN kirjoitti:

        Niillä menee hermoon, jos yhtään korjaa, vaikka ovat TODISTETUSTI väärässä. Lisäks he ei voi sietää sitä, että mää neuvon niitä oltiin esim samassa duunissa neidit melkei valmistuneet vastaanottovirkailijoiksi ja siis vastaanotossa oltiin töissä ja heillä ei ihan sujunu nii menin auttamaan ja kertomaan, miten ne hommat piti tehdä (saivat esimerkiksi tietojärjestelmän solmuun ja pari asiakasta neuvottua väärin) nii eikös sitä kahvihuoneessa paljon keskenään puhuivat.

        Jälleen yleistystä.


      • animehomo- kirjoitti:

        Jälleen yleistystä.

        Ei, kyllä se on niin, että amiksessa ovat yhteiskuntamme hyödyttömimmät ja vammaisimmat vajakit.


      • AIDS_ kirjoitti:

        Ei, kyllä se on niin, että amiksessa ovat yhteiskuntamme hyödyttömimmät ja vammaisimmat vajakit.

        Sinä sitten varmaan tiedät.


      • animehomo- kirjoitti:

        Sinä sitten varmaan tiedät.

        Todellakin tiedän.


      • AIDS_ kirjoitti:

        Ei, kyllä se on niin, että amiksessa ovat yhteiskuntamme hyödyttömimmät ja vammaisimmat vajakit.

        Ei kaikki, mutta suuri osa. :p

        Mut hei, joillekki sopii, joillekki ei. Itte ku tiesin jo 6-vuotiaana, että tahon yliopistoon, nii mitäpä sitä muuta miettimää.


    • Missä syrjäseudulla muka asut? Ihan muuten vaan kysyn uteliaisuudesta.

    • 17vjätkäää

      Mulla muuten sama tilanne mutta oon jätkä ja en asu syrjäseudul. :D

    • Teeppänäi

      Itse löysin oman nykyisen poikaystävän netistä vaikka en mitään etsinytkään. Puhuttiin yhessä chatissa sattumalta ja en edes tiennyt kenelle puhuin. Sitten alettiin puhua kik chatissa ja puhuttiin päivässä tunteja koska tultii nii hyvin juttuu, ja hän kysyi mua treffeille ja siitä se lähti. Se voi tulla vastaan milloin vaan. Uskaltaudu tekemään asian eteen enemmän jos haluut poikaystävän, kun tapasin mun nykyisen poiksystävän ne oli mun ekat treffit missä oon ollut ja jännitti ihan sikana mutta ilman sitä uskallusta en olis parisuhteessa.

    • sdcsadfvsdf
    • asianboislove

      HELSINKI, KAUKOSUHTEET, JAPANI, TINDER, JPOP, TUMBLR

    • Täti12h

      Lähe sit puliukoillas japaniin lentään

    • onnea_matkaan

      Luin langan läpi ja voin sanoa, että ihan kivojahan puoliakin sinussa on. En ole syrjäkyliltä, mutta eiköhän sinullekin joku löydy viimeistään kun pitää johonkin yliopistokaupunkiin muuttaa.

    • 359785792

      Runkkailet siellä syrjäkylällä sen vuoden ja menet sitten yliopistoon. Toisena yliopistovuotena Japaniin vaihtoon ja siellä sitten kaikki aika sellaisen miehen etsimiseen, joka on fiksu, rauhallinen, ujo ja sinusta kiinnostunut. Jos käy hyvin, voitte päätyä joskus asumaan läheisissäkin valtioissa.

    • Renzokuken

      Itellä taas se ettei tahdo löytyä saman henkistä tyttöä/naista kenen kanssa haluais seurustella. Jotenkin luonne alkanu kiehtomaan enemmän kun pelkkä ulkonäkö ja ylipäänsä ajanvietto ihanan tytön kanssa (esim. Leffojen katselu ym.) Olen seurustellu sen 4 kertaa vakavasti ja nyt vuoden sinkkuna olon jälkeen eniten vaan kaipaa sitä läheisyyttä ja "rakkauden tunnetta" (vaikka en varmasti osaa sanoa että olenko sitä koskaan oikeasti tuntenut vai onko se ollu enemmänkin kiintymystä ja/tai ihastusta).

      Ja eniten harmittaa se että kun on kasvanu huonojen suhteiden takia paljon ihmisenä, ei silti tunnu tulevan vastaan muita kun pinnallisia ihmisiä joita ei kiinnosta muu kuin paneminen, baarissa käyminen ja cross-fit tjsp (tai jotain sellasta paskaa). Sekään ei auta että en oo kovin hyvä puhumaan ihastuksen kohteille.. niille täys kympeille kyllä on helppo puhua kun ulkonäöllisesti jumalattaret ei kiinnosta (tai ei siis kauneudessa mitään vikaa muttei sellasen kanssa kyllä viittis seurustelemaan lähtä). Niin eipä tuu tutustuttua potenttiaalisiin puolituttuihin kun ei oo rohkeutta.

      Sekään ei oo auttanu että 4 vuoden seurustelun jälkeen vähän yhtäkkiä joutui sinkkujen maailmaan niin kaikki taidot ruosteessa (tutustumisen suhteen siis).

      Mutta joo oon 24v sinkku Etelä-Suomesta. Oon aika fiksu, ujo ja toisaalta sosiaalinen kun vaan pääsen siihen pisteeseen että uskaltaa :D. Ja täytyy sanoa että oikein mieluusti seurustelisin semmosen ihmisen kanssa jona itseäsi kuvailet. En sitte tiiä paljon on totuuden perää tai muuta mut läheisyyden kaipuu on kova.. tietyst se pitää vielä sanoo että itteäni ei ainakaan kiinnosta muu kun vakava suhde jos sellanen jostain kehittyy.

      • Kuhahuomas

        Pikkase vaa särähtää korvaa toi ett ite oot 24 vuotta ja likka 17 :s


    • Minä oon rauhallinen ja ujo poika Oulusta, 16v ja haluaisin just sinunlaista tyttöä kaveriksi tai ystäväksi, kun ei mulla oikein paljon ystäviä ole todellisuudessa:(

    • 16vPoika_

      Noh kuule kerros kik tai sc niin katotaan miten käy, missäs tää sun syrjäseutu on, ite asun Hyvinkäällä

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe