huono isäkokemus

fjfjkk

Mulla on tosi huonot välit mun isän kanssa. Tapellaan oikeestaan joka päivä, se haukkuu mua ja huutaa kaikesta. Oon koittanu sanoa sille että ei tunnu kauheen kivalta kun en saa mitään positiivista siltä mutta siitäkin se alkaa vaan valittamaan. Mulla on muutenkin tosi huono itsetunto, ja tää on yks iso syy siihen. Myöskään tän takia en uskalla tutustua poika/miespuolisiin henkilöihin, koska jotenki aattelen aina että ne alkaa kuitenki haukkumaan mua ja huutamaan mulle heti. Haluaisin kuitenki edes jonkilaiset välit mun isän kanssa, mutta en vaan oikeesti jaksa. Mitä teen? Oon tyttö 19 ja ehkä muutan syksyllä pois kotoa.

5

261

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tosi vaikee neuvoo, mut voisit yrittää kertoo sille et haluisit oikeesti olla hyvissä väleissä sen kaa. Mut jos se ei haluu nii ethän sää ny voi pakottaakkaan.

    • mekkk

      Kysyppä joskus isältäsi etttä milaiset välit hänellä oli isäänsä tai sitten isäsi ei kestä että tytär on kasvanut isoksi ja josta on tullut aikuinen nainen ja se voi olla monelle isälle kova paikka ja eivät kaikki miehet ole tuollaisia idiootteja kuten isäsi näyttää olevat. Lastahan pitäisi kehua että menestyy mailmalla.

    • Tarjoan assasinaatio palveluja pilkkahintaan, vain n. 700€. Jälkien siivous 1800-4500€.

    • ittepäinen

      Ehkä on hyvä asia alkaa miettiä muuttoa pois kotoa,pääset itsenäistymään ja ottamaan vastuuta itsestäsi.Etäisyys asioihin voi auttaa asiaa,aika näyttää mihin teidän välit kehittyy.Seurustelutkin voi olla helpompi aloittaa kun asuu omillaan on niitä mukaviakin tyyppejä olemassa ja ikäville tyypeille voi aina näyttää ovea.Tsemppiä

    • Nuoriso-ohjaaja

      Kannattaa yrittää keskustella asiasta isäsi kanssa. Ehdottaisin myös, että voisit jutella jonkun tutun ja luotettavan aikuisen kanssa asiasta, eli jos vaikka opiskelet niin koulusta löytyy varmaan joku kuraattori, terveydenhoitaja tai psykologi, joka kuuntelee ja osaa neuvoa tilanteessasi. Netistä löytyy myös jutteluseuraa esimerkiksi Netari tai MLL Nuortennetti.

      Kotoa muuttaminen ja etäisyys tuohon tilanteeseen kuulostaa hyvältä idealta ja varmaan rauhoittaa tilannetta.

      Toivottavasti tilanne selkiintyy mahdollisimman nopeasti ja helposti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1955
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      109
      1035
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      757
    5. 52
      704
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      633
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      608
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      556
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe