Sitä minä ihmettelen että miksi ruotsalainen ei pidä lupaustaan.
Sieltä mistä olen lähtöisin Suomessa, on kunnia-asia pitää se mitä on luvannut.
Täällä ei ole.
Tottakai on niitäkin jotka pitävät, mutta on yleisempää että suomalainen pitää paremmin lupauksensa kuin ruotsalainen.
Kertokaa!
Ruotsalaisten lupaukset
5
250
Vastaukset
- EEOJ
Eihän ruotsalainen mitään ole luvannut. Hän sanoo vain : " En muista tai sinä olet väärinkäsittänyt kaiken ".
- ruottalaiset
Ihteäni ärsytti mahdottomasti kun naapuri lupasi ja ei sitten pitänyt tietenkään lupaustaa.
Laitoin e-postin, missä kiittelin että "kiitti kun hoidit sen asian". - Joo näinhän sitä "sivistyneesti" sanotaan täällä että "oot täysin liero".
Jatkossa en sitten tervehdi.
En tosiaan halua tervehtiä niin lieroa. - PuoliSwenne
Niin tyypillistä ruotsalaisilta! Tähän törmää tämän tästä!
Minulle on kehittynyt harha, että olen rehellisempi ja aidompi ihminen kuin yksikään
ruotsalainen. Minua ei voida syyttää rasistiksi, koska en itse ole tätä harhaa itselleni luonnut!! - interobot
Ruotsalaiset puhuvat niin paljon,että eivät muista kuin murto-osan.
Suomalaiset puhuvat yleensä vain sitä mitä tarkoittavat, - sennoista
Se on jonkinlaista raukkamaisuutta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 944600
Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe
Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.2261823- 761450
Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste
Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan2401150Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?
Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.3221085Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd1051070- 501069
Nojatuoli !
Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en1471027- 1111009
Milloin ymmärsit
Milloin tunnistit, että sinulle kirjoitetaan ja kuka kirjoittaa? Tarkka päivämäärä ja kellonaika 😉 Önnönnöö, jos ei os85964