Hei
Olen 15 vuotias poika oulusta ja tarvitsisin taskurahaa mopoon. Olisiko kellään tarjolla pihatöitä esim haravointia, kolaamista tai ruohon leikkuuta. Kaikki raskaat kanto työtkin kelpaavat. Myös mainosten/lehtien jakaminen kelpaa. Kaikki pikku työt kelpaavat. Ota yhteyttä jos olisi tarjolla töitä.
Nuori poika vailla pihatöitä mopoa varten
3
232
Vastaukset
- lprnmees
katohan, hyvä poika! Luoja ei laiskoja elätä, muista se elämän viisaus, jos olisit lappeenrannasta niin töitä löytyisi varmasti.
- hommia
Hei, taitaa kyselysi olla väärällä palstalla. Käväiseppä "töitä haetaan" palstalla ja lue heidän saamiaaan vastauksia, sieltä löydät hyviä vihjeitä kuinka löydät mahdollisia asiakkaita.
- Nuoriahkeropoika
Tiedän tasan mihin kirjoitan ja jos haluat minut pihahommiin, ota yhteys. Tosin numeroa, sähköpostia tai nimeä en tiedä.
Asun oulussa kumminkin.
Jos sinulla on tarjota. Vaadin tunnilta 35€, sinun tulee kertoa asiasta sepille, sepi on se pitkä jätkä joka oulussa ulkoiluttaa koiria
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741