Mun toinen nimimerkki on LAs Venturasissa oleva joka on tehny sen Eastern Eggs osion.
Ufojen laskeutumispaikkojen kartat:
Ufo-baarissa Lil O' Beyond (oli mikä olikaan)
ja Torenon mökillä. (Kolmannensaaren alussa).
Ja sitten pornofaneille pieni tiedote:
LOs Santosin poliisi-asemien suihkuissa on semmoinen
lila juttu... lopun selvitätte kyl ite....
Kysykää multa vähän kaikkee Eastern Eggseistä tai muutenkin GTA:sta
Easter Eggs 2/4
12
1209
Vastaukset
- s:a
mitä noi eastern egit oikein on?
ne on siis piilotettuja esineitä/outoja esineitä mitä ei saa tietoon tehtävistä vaan ne on itse löydettävä (nimi perustunee vice cityyn jossa oli pääsiäismunia piilotettuina)
- Ihmettelee
scuubi kirjoitti:
ne on siis piilotettuja esineitä/outoja esineitä mitä ei saa tietoon tehtävistä vaan ne on itse löydettävä (nimi perustunee vice cityyn jossa oli pääsiäismunia piilotettuina)
Siispääsiäis munia sinun täytyy vitsailla. Missä muka on pääsiäis munia Vice Cityssä??
Ihmettelee kirjoitti:
Siispääsiäis munia sinun täytyy vitsailla. Missä muka on pääsiäis munia Vice Cityssä??
se on sielä missä tv yhtiön kopteri on meet sen laskeutumis alustan ihan päähän joka on lähimpänä talon ikkunaa hyppäät siitä ikkunasta sisään (näyttää ihan normaalilta ikkunalta) sielä on pääsiäismuna (ei tiedä mitä virkaa sillä on siel)
- juustoateria
se on tekomuna!!! :)
- parempitietäjä!
VÄÄRIN!!!!! siellä poliisiaseman suihkus oleva juttu nii se ei oo mikää v*tun Easter Eggs!!!
Sillä scuubihan tossa sano että Easter Eggsit on sellasii tavaroita tai esineitä mitkä täytyy ite löytää että niitä ei saa missää tehtävissä!!
VÄÄRIN!!
Sen poliisiaseman suihkus olevan jutunhan saa siinä yhessä TEHTÄVÄSSÄ!!!! siinä ku pitää mennä sinne tyttöystävän luokse !!!!!!!!!!
et sillee..!!!- Itäinen tietäjä
Haista kuule piiitkä huilu ei sitä missään tehtäväs saa !!
Minä ja scuubi ollaan ihan oikeassa ! (ainakin!!)
Scuubi älä pahoitu tosta Hasta huilu hommasta...
Piste. - parempitietäjä!
Itäinen tietäjä kirjoitti:
Haista kuule piiitkä huilu ei sitä missään tehtäväs saa !!
Minä ja scuubi ollaan ihan oikeassa ! (ainakin!!)
Scuubi älä pahoitu tosta Hasta huilu hommasta...
Piste.ja varmana saa !!!!!!!!!!!!!!
siinä tehtävässä kun pitää eka seuraa sitä vaaleenpunasta autoo ja sitte se ajaa siihe pihaa ja sitte sen jälkee pitää ryöstää siltä yheltä ohikulkevalt tyypilt se tekomuna! ja sitte mennä sen tyttöystävän taloon!!!!!!!!!
hahahaa!!! ootpas sä n00b !!! hahahaaaa!!!!! parempitietäjä! kirjoitti:
ja varmana saa !!!!!!!!!!!!!!
siinä tehtävässä kun pitää eka seuraa sitä vaaleenpunasta autoo ja sitte se ajaa siihe pihaa ja sitte sen jälkee pitää ryöstää siltä yheltä ohikulkevalt tyypilt se tekomuna! ja sitte mennä sen tyttöystävän taloon!!!!!!!!!
hahahaa!!! ootpas sä n00b !!! hahahaaaa!!!!!sä saat sen siltä ukolta etkä sieltä poliisi asemalta eli kyseessä on toinen "lelu" tuskin nyt se tyyppi on poliisi joka on hakenut sen sieltä poliisi aseman suihkusta
- parempitietäjä!
scuubi kirjoitti:
sä saat sen siltä ukolta etkä sieltä poliisi asemalta eli kyseessä on toinen "lelu" tuskin nyt se tyyppi on poliisi joka on hakenut sen sieltä poliisi aseman suihkusta
siis no johan on..!
sama esine ja asia!!!! mutta vaan eripaikassa..!
huhuh..
eli siis se ei ole mikään ihmeen easter egs !! - Itäinen tietäjä
parempitietäjä! kirjoitti:
siis no johan on..!
sama esine ja asia!!!! mutta vaan eripaikassa..!
huhuh..
eli siis se ei ole mikään ihmeen easter egs !!Oo sää Nyyppä siel kotikatsomos hiljaa !
Me puhutaan Los Santosin poliisiaseman suihkusta,
emmekä Las Venturasin panotehtävää !
Sori scuubi toi panotehtävä... - Itäinen Tietäjä
parempitietäjä! kirjoitti:
siis no johan on..!
sama esine ja asia!!!! mutta vaan eripaikassa..!
huhuh..
eli siis se ei ole mikään ihmeen easter egs !!Niin ja opettele kirjoittamaan.
N0b0 !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1341373
- 1021062
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede26963Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat308832- 99803
- 38692
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet141613