Easter Eggs 2/4

Itäinen tietäjä

Mun toinen nimimerkki on LAs Venturasissa oleva joka on tehny sen Eastern Eggs osion.
Ufojen laskeutumispaikkojen kartat:
Ufo-baarissa Lil O' Beyond (oli mikä olikaan)
ja Torenon mökillä. (Kolmannensaaren alussa).
Ja sitten pornofaneille pieni tiedote:
LOs Santosin poliisi-asemien suihkuissa on semmoinen
lila juttu... lopun selvitätte kyl ite....
Kysykää multa vähän kaikkee Eastern Eggseistä tai muutenkin GTA:sta

12

1209

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • s:a

      mitä noi eastern egit oikein on?

      • ne on siis piilotettuja esineitä/outoja esineitä mitä ei saa tietoon tehtävistä vaan ne on itse löydettävä (nimi perustunee vice cityyn jossa oli pääsiäismunia piilotettuina)


      • Ihmettelee
        scuubi kirjoitti:

        ne on siis piilotettuja esineitä/outoja esineitä mitä ei saa tietoon tehtävistä vaan ne on itse löydettävä (nimi perustunee vice cityyn jossa oli pääsiäismunia piilotettuina)

        Siispääsiäis munia sinun täytyy vitsailla. Missä muka on pääsiäis munia Vice Cityssä??


      • Ihmettelee kirjoitti:

        Siispääsiäis munia sinun täytyy vitsailla. Missä muka on pääsiäis munia Vice Cityssä??

        se on sielä missä tv yhtiön kopteri on meet sen laskeutumis alustan ihan päähän joka on lähimpänä talon ikkunaa hyppäät siitä ikkunasta sisään (näyttää ihan normaalilta ikkunalta) sielä on pääsiäismuna (ei tiedä mitä virkaa sillä on siel)


    • juustoateria

      se on tekomuna!!! :)

    • parempitietäjä!

      VÄÄRIN!!!!! siellä poliisiaseman suihkus oleva juttu nii se ei oo mikää v*tun Easter Eggs!!!

      Sillä scuubihan tossa sano että Easter Eggsit on sellasii tavaroita tai esineitä mitkä täytyy ite löytää että niitä ei saa missää tehtävissä!!
      VÄÄRIN!!

      Sen poliisiaseman suihkus olevan jutunhan saa siinä yhessä TEHTÄVÄSSÄ!!!! siinä ku pitää mennä sinne tyttöystävän luokse !!!!!!!!!!

      et sillee..!!!

      • Itäinen tietäjä

        Haista kuule piiitkä huilu ei sitä missään tehtäväs saa !!
        Minä ja scuubi ollaan ihan oikeassa ! (ainakin!!)
        Scuubi älä pahoitu tosta Hasta huilu hommasta...
        Piste.


      • parempitietäjä!
        Itäinen tietäjä kirjoitti:

        Haista kuule piiitkä huilu ei sitä missään tehtäväs saa !!
        Minä ja scuubi ollaan ihan oikeassa ! (ainakin!!)
        Scuubi älä pahoitu tosta Hasta huilu hommasta...
        Piste.

        ja varmana saa !!!!!!!!!!!!!!

        siinä tehtävässä kun pitää eka seuraa sitä vaaleenpunasta autoo ja sitte se ajaa siihe pihaa ja sitte sen jälkee pitää ryöstää siltä yheltä ohikulkevalt tyypilt se tekomuna! ja sitte mennä sen tyttöystävän taloon!!!!!!!!!

        hahahaa!!! ootpas sä n00b !!! hahahaaaa!!!!!


      • parempitietäjä! kirjoitti:

        ja varmana saa !!!!!!!!!!!!!!

        siinä tehtävässä kun pitää eka seuraa sitä vaaleenpunasta autoo ja sitte se ajaa siihe pihaa ja sitte sen jälkee pitää ryöstää siltä yheltä ohikulkevalt tyypilt se tekomuna! ja sitte mennä sen tyttöystävän taloon!!!!!!!!!

        hahahaa!!! ootpas sä n00b !!! hahahaaaa!!!!!

        sä saat sen siltä ukolta etkä sieltä poliisi asemalta eli kyseessä on toinen "lelu" tuskin nyt se tyyppi on poliisi joka on hakenut sen sieltä poliisi aseman suihkusta


      • parempitietäjä!
        scuubi kirjoitti:

        sä saat sen siltä ukolta etkä sieltä poliisi asemalta eli kyseessä on toinen "lelu" tuskin nyt se tyyppi on poliisi joka on hakenut sen sieltä poliisi aseman suihkusta

        siis no johan on..!

        sama esine ja asia!!!! mutta vaan eripaikassa..!

        huhuh..

        eli siis se ei ole mikään ihmeen easter egs !!


      • Itäinen tietäjä
        parempitietäjä! kirjoitti:

        siis no johan on..!

        sama esine ja asia!!!! mutta vaan eripaikassa..!

        huhuh..

        eli siis se ei ole mikään ihmeen easter egs !!

        Oo sää Nyyppä siel kotikatsomos hiljaa !
        Me puhutaan Los Santosin poliisiaseman suihkusta,
        emmekä Las Venturasin panotehtävää !
        Sori scuubi toi panotehtävä...


      • Itäinen Tietäjä
        parempitietäjä! kirjoitti:

        siis no johan on..!

        sama esine ja asia!!!! mutta vaan eripaikassa..!

        huhuh..

        eli siis se ei ole mikään ihmeen easter egs !!

        Niin ja opettele kirjoittamaan.
        N0b0 !


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      141
      1493
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      122
      1266
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1053
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      984
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      881
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      732
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      676
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      59
      672
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe