Peräpukamien poisto yksityisellä

Ulkoisetpukamat

Paljonko maksaa _ulkoisten_ pukamien (ns. ihohetulat) poisto yksityisellä?
En löydä hintaa netistä.

4

4246

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • avuksi

Missä kaupungissa asut ?
      Hesassa voi suositella Aava Kamppi-lääkärikeskusta.
      Arviohinnan saa joka paikasta soittamalla ja kysymällä.
      Näitä tehdään melkein jokaisessa lääkärikeskuksessa, mutta hinnat ei ole näkyvissä, kun sitä ei voi tietää tarkasti, kuinka laaja operaatio tulee olemaan.
      Ensin lääkärin vastaanotolle ja sitten sovitaan aika poistoon. Luulisin näin.
      Olin itse kolonoskopiassa ko. paikassa. Hyvin meni.

• Aloittajalta

Kiitos vastauksesta! Helsingissä asun joten voisin tuota Aavaa harkita. :)

• Eri_asia

Kun viimeksi minulta hirtettiin sisäiset peräpukamat, julkisen puolen kirurgi huomautti oma-aloitteisesti ettei peräaukon hetulani ole ulkoisia pukamia eikä niitä tarvitse poistaa.

Ulkoiset pukamat ovat todellakin verisuonipullistumia ja ne voivat vuotaa sekä särkeä. Niitä leikataan julkisellakin puolella ja hinnat löytynee helposti myös yksityispuolelta.
      Kosmeettiseksi leikkaukseksi tulkittava peräaukon ihohetuloiden poisto on yksityispuolen "heiniä" ja hinta selviää vasta kun plastiikkakirurgi arvioi mitä pitää tehdä.

Eihän noista hetuloista ole muuta haittaa kuin peräaukon puhtaanapidossa. Pelkällä kuivalla paperilla pyyhkiminen ei tehoa riittävästi ja tarvitaan alapesusuihkua tai kosteuspyyhkeitä.

• Aloittajalta

Tiedän ettei leikata julkisella puolella. Siksi olenkin yksityiselle menossa.
        Hintaa ei tunnu löytyvän mistään.. löytyy hintoja esimerkiksi milliganin leikkauksesta ja muista sisäisten pukamien leikkauksista, mutta ulkoisten hetuloiden poistosta en ole löytänyt mistään hintaa. Saa toki linkata jos joku löytää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma

Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?
      Sinkut
      320
      1782
    2. Odotan sitä hetkeä

kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh
      Ikävä
      75
      1274
    3. Olen melko vakuuttunut

etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok
      Ikävä
      83
      1267
    4. Leijonat Maailmanmestareita!

Ihanaa Leijonat, ihanaa!!!
      Maailman menoa
      134
      1147
    5. Muistatko kaivattusi

Syntymäpäivän? Päivämäärä riittää. 🌹
      Ikävä
      79
      927
    6. Minkälaisessa asennossa

Haluaisit kaivattusi kanssa olla?
      Ikävä
      85
      861
    7. Sinä siellä lähistöllä

Tahtoisin tutustua paremmin 💫
      Ikävä
      48
      833
    8. Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!

https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro
      Maailman menoa
      117
      787
    9. Mulla on ikävä

sua nainen ja niitä katseita ❤️ Lupaatko, että katseemme kohtaa taas?
      Ikävä
      48
      770
    10. Sitä saattaa vähän hölmöillä

rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.
      Ikävä
      60
      726
    Aihe